Cap 12

1.4K 72 10
                                    

In poza de sus sunt Vlad și Diana❤️

Nu e prea Grozav acest capitol dar sper sa va placa și sa nu va prea plictisească. Ma bucur ca mi-a revenit pofta de a scrie și de a continuo aceasta carte. Va mulțumesc pentru susținere și aprecieri!!❤️❤️❤️❤️

SELIN POV:

Ma trezesc in toiul nopții din cauza poftei nebune de clătite, cobor încet din pat fără al trezi pe Marcus care dormea atât de adânc și liniștit încât nu vreau sa îl deranjez. Am reușit cu greu sa scap din brațele lui și sa ma furișez afara din camera noastră. Cobor la parter și încep sa scot afara Ingredientele pentru clătite, când aud pași venind din direcția ușii.
V:-Ce faci la ora asta in Bucătărie?
Ma uit surprinsă la Vlad care era in pantaloni scurți și fără tricou avand parul ciufulit iar eu eram doar într-un tricou de a lui Marcus care pot spune ca mai mult era ca și o rochie pentru mine. Vlad e Beta al haitei și e un băiat puțin mai mic de stratura decât Marcus, și el arată destul de sexy, par șaten deschis, ochi verzi și un zâmbet drăguț. Din păcate el încă nu și-a găsit sufletul pereche.
S:-Paiii am posta de clătite și am coborât jos ca sa îmi fac.
V:-Vrei sa te ajut?
S:-Ar fi super!
El îmi pregătește Ingredientele iar eu le amestec pentru a pregăti lichidul delicios. După vreo jumătate de ora reușim sa terminam clătitele.
S:-Sa mâncam!!!
Vlad își pune vre-o doua clătite pe când eu îmi pun vre-o cinci.
V:-Cum te mai simți?
S:-Sa spunem ca mai bine, nu pot uita ce sa întâmplat dar ma bucur ca in sfârșit micuțul nostru a dat semne ca își revine. Vrei sa vezi?
Vlad da ușor din cap iar eu ii iau mâna și o pun pe burtica mea iar atunci minunea mea a început sa lovească. Vlad a început sa râdă și sa aplecat spre burtica.
V:-Abea aștept sa te țin in brațe și sa te aud cum ma strigi "Unchiu Vlad"!
Începem amândoi sa radem dar suntem întrerupți de un mârâit. Vlad se retrage repede și se ridica in picioare.
M:-Ce faceți aici?
S:-Pai am avut pofte de clătite și am coborât jos sa îmi fac iar apoi a apărut Vlad și ma ajutat sa le pregătesc.
M:-De ce nu mai chemat pe mine sa te ajut?!
S:-Dormeai și nu am vrut sa te trezesc...
Marcus îl trânteste pe Vlad in cel mai apropiat perete și îl prinde imediat de gât.
M:-Dacă te mai apropii așa mult de ea nu știu ce îți fac!!!
V:-Calmeazate Marcus! Sunt prietenul tău și tot odată mâna ta dreapta. Nu m-aș atinge de ea niciodată  in alt mod decât in calitate de prietena și luna.
S:-Marcus exagerezi!!! Lasă-l in pace!!!
Încerc sa ii despart dar Marcus ma împinge iar eu ma împiedic și cad.
Realizând ce tocmai a făcut ii da drumul la Vlad și se apropie de mine.
S:- Nu ma atinge! Mai întâi învață sa ma împarți și cu restul lumii și sa ai încredere in prietenii adevărați apoi mai vorbim!
Ma ridic de pe jos și alerg după Vlad care tocmai urca scările.
S:-Îmi pare rău
V:-Nu ai de ce sa îți ceri scuze, îl înțeleg, de când sau întâmplat acele lucruri cu tine a devenit puțin mai vulcanic, nu ca înainte nu era.
Începem amândoi sa zâmbim apoi intram fiecare in camera lui. Ma așez in pat și imediat apare și Marcus.
M:-Selin îmi pare rău, doar ca m-am panicat când m-am trezit și nu te-am găsit lângă mine.
Îl ignor și asta îl enervează și mai tare.
M:-Selin nu ma mai ignora. Ți-am spus deja ca îmi pare rău.
S:-Lăsama sa dorm.
Fără a mai spune ceva iese din camera iar eu in sfârșit stau in liniște și pot dormi. Abea aștept sa se facă dimineața și sa ies puțin la alergat.
Deja sunt îmbrăcată intr-o pereche de pantaloni scurți de trening albi, adidași albi și un tricou simplu tot alb. Parul mi l-am prins intr-o coada de cal și sunt gata de alergat. Cobor jos și observ ca sunt singura in casa, sigur sau dus cu toții la antrenament. Ies din casa și încep sa alerg, simpt cum prind viața așa ca ma transform in Lupul meu negru și alerg chiar pe terenul de antrenament doborându-l pe Marcus care era cu spatele dând ordine la restul băieților. Se ridica repede și începe sa mârâie dar când își da seama ca sunt eu începe și zâmbește.
M:-Draga mea îți arde de joaca?
S:-Doar așa un pic.
Marcus aleargă spre mine și se transforma și el in Lupul sau negru. Începem și ne trântim unul pe altul dar mereu eu reușesc sa fiu deasupra lui.
M:-Mai început frumoasa mea, nu uita ca ești gravida.
S:-Stai liniștit ca nu uit. Și asta nu înseamnă ca trebuie sa fi așa moale.
Ma ridic de pe Marcus și îl las sa se ridice.
S:- Merg sa alerg puțin, tu poți da îți continui antrenamentul.
M:-Ai grija și nu sta mult. Altfel vin după tine.
Fără a mai spune ceva îmi continui alergarea când aud cum cineva aleargă spre mine dar reușesc sa îl dobor. Era un lup blond și mai mic ca și mine la înălțime. Când se ridica o ia la fuga iar eu după lup. Marcus a intrat un lup străin pe teritoriul nostru și a încercat sa ma atace, iar acum a luat-o la fuga iar eu îl urmăresc.
M:-Stai pe loc sa nu te rănească ajung acum.
Închid linkul dar nu ma las și îl urmăresc in continuoare, s-ar pe el și reușesc sa îl dobor. Când sa îl atac acesta se transforma in om iar eu ma retrag. Era o fata șatena cu ochi căprui și mai mică decât mine la înălțime.
D:- Te rog nu ma omora.
Ma transform in om și îmi iau o rochie pe mine și ii dau și ei una.
S:-Cum te numești? Cine ești? Și ce cauți pe teritoriul meu?
D:-Numele meu e Diana, sunt un lup alungat din haita sa și am ajuns din greșeală pe teritoriul tău deoarece am fost urmărită de un lup singuratic care încerca sa ma omoare. Îmi pare rău ca am călcat pe teritoriul tău. Si îmi cer scuze ca am încercat sa te atac dar m-am panicat si nu am știut ce altceva sa fac. Te rog nu ma omora.
S:-Eu sun Selin luna acestei haite. Stai liniștita nu am sa te omor. Dacă dorești poți face parte din haita noastră.
Pe când Diana sa îmi răspundă apar Marcus împreuna cu Vlad.
M:-Unde este?! Ca sa îl pot omora cu mâinile mele!!
Diana se ascundea in spatele meu și tremura de frica.
S:-Nu trebuie sa omori pe nimeni.
Ma dau deoparte iar băieții se uita suspicios la Diana.
S:-Ea este Diana și de azi va face parte din haita.
M:-Dar Selin...
S:-Dragule te rog ai încredere in mine.
M:-Cum dorești tu Draga mea.
Marcus se apropie de noi si întinde mâna spre Diana.
M:-Marcus, Alpha suprem.
Diana face își apleacă capul in semn de salut și respect.
M:-El este Vlad, Beta haitei.

VLAD POV:
Întind mâna sa facem cunoștința iar atunci când mâinile ni se ating mi de fiori m-au trecut iar culoarea ochilor ni sa schimbat. Suflet pereche. Este a mea!

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum