Cap 14

645 19 1
                                    

SELIN POV:
Au trecut trei zile iar Diana nu prea da semne ca și-ar reveni, Vlad e distrus dar încă spera ca ea își va reveni. Marcus încearcă sa îl consoleze dar fără vreun folos.
S:-Vlad du-te și te odihnește puțin. Am sa stau eu lângă ea.
Vlad nu vrea dar pana la urma îl ia Marcus și îl duce acasă, iar eu ma așez lângă Diana și ii iau mâna intra mea.
Te rog revinoti, Vlad e distrus iar eu nu pot sa ma gândesc la faptul ca vei renunța. Ești puternica și știu ca poți sa te trezești. Încă nici nu ai apucat sa îți Cunoști nepoțelul sau nepoțica dar mai ales încă nu ai avut ocazia sa fi cu adevărat fericita și împlinita, ai toată viața înainte. Te rog Draga mea Diana revinoti!
Iar atunci o simt pe Diana cum foarte slab îmi strânge mâna apoi încet își deschide ochii.
S:-Diana! Mediiiiccc!!!
Am strigat cu putere după medic și imediat usa salonului este trântită făcându-și apariția medicul și doua asistente.
După ce o examinează îmi confirma ca recuperarea Dianei va decurge bine și rapid și ca in maxim câteva zile își va reveni complet.
S:-Diana îmi pare nespus de rău. Din cauza mea ai trecut prin aceste momente oribile.
D:-Stai liniștita. Acum sunt bine. Cum ești tu și bebe?
S:-Suntem bine nu îți fa griji. Importantă acum este starea ta de sănătate. Îl voi anunța pe Marcus ca te-ai trezit.
D:-Mulțumesc Selin.
Dragul meu, haideți la spital, Diana sa trezit.
Nu a durat jumate de ora ca băieții au intrat pe usa salonului. Bucuria se putea vedea pe fata lui Vlad dar și a Dianei atunci când sau revăzut. In sfârșit ea și-a revenit.
După câteva zile...
Deja au trecut câteva zile de la incident iar Diana și-a revenit complet. Astăzi ma simt puțin ciudat având multe crape și junghi in unele momente. Eu știam ca mai am o luna pana la nașterea copilului iar asta ma panicheaza.
S:-Marcus vino repede!

MARCUS POV:
Alerg repede la Selin și o găsesc lângă pat pe jos ținându-se de burta.
M:-Ce se întâmpla?! o întreb panicat
S:-Cred ca nasc! Dar nu înțeleg de ce acum, mai aveam o luna pana la termen! Îmi este frica Marcus! spuse printre suspine.
O iau in brațe și îi strig pe Vlad și Diana in drum spre ieșire.
M:-Haideți repede! Selin va naște! Vlad condu tu!
Eram atât de panicat neștiind ce sa fac văzând-o pe Selin strângând din dinti și plângând. Sper doar ca totul sa fie bine, acesta era singurul meu gând in drum spre spital.

SELIN POV:
Deja durerile erau tot mai mari iar aceste dureri ma storceau de puteri. Cum am ajuns la spital toată lumea sari ca arsa sa ma ajute. Asistentele mi-au adus un cărucior alergând repede cu mine spre sala ne nașteri. De pe hol auzeam urletele lui Marcus carte doctor cerând sa intre  și el dar nu îl lăsau. Lacrimile îmi curgeau șiroaie fiindu-mi frica de ce se va întâmpla. Deodată o asistenta se apasă pe burta mea iar medicul striga la mine sa împing cu putere iar asta și făceam.
S:-AHHHHHHHH!!!!!!
Medicul:- Mai odată și cu putere!!!
Cu ultimile forte mai împing odată iar apoi camera se umple de un plânset de copil.
Medicul:-Felicitări! Aveți un băiețel perfect sănătos!
In momentul următor Marcus tranteste ușile și vine lângă mine întrebându-ma dacă sunt bine dar înainte sa ii pot Răspunde atenția ii este furată de mică făptura care gângurea.
S:-El este fiul nostru.
M:-Frumosul meu fiu! Îți mulțumesc Selin ca mi-ai dăruit aceasta bucurie!
Spuse Marcus aplicându-se spre mine și copil plasând câte un sărut la fiecare.
M:-Va iubesc enorm de mult și am sa va protejez întotdeauna!
Marcus îl ia pe micuț in brațe și in timp ce îl săruta ii spuse:
Numele tău va fi Nicolas!

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum