Cap 13

1.6K 79 19
                                    

SELIN POV:
A trecut o luna de când Vlad și-a întâlnit spufletul pereche. Pot spune ca Vlad o sufoca pe Diana. Mereu e cu ochii pe ea și atent la ce face sau unde merge. Mai exact începe sa devină Marcus. Dar ma bucur pentru ei, se iubesc și asta e tot ce contează. Diana a devenit ce-a mai buna prietena a mea iar bebe creste pe zi ce trece. Toate au revenit la normal și ma bucur enorm.
S:-Diana hai odată!
D:-Doamne fata, prost mai stai cu răbdarea!
S:-Nu te pune cu o femeie gravida și cu nervi!
Fără a mai comenta coboară grabita și ne ducem in garajul conacului unde urcam într-un Range Rover alb și gonim spre mall pentru a face niște cumpărături.
D:-Ce ma bucur ca am reușit sa ieșim la cumpărături, credeam ca nu o sa ne lase băieții.
S:-După cum ți-am spus și tie, nu te pune cu o femeie gravida.
Diana rade cu pofta iar eu dau radioul mai tare pentru a asculta putina muzica. Și in sfârșit ajungem la mall parchez mașina și ne grăbim sa intram. Primul magazin in care intram e cel de lenjerie intimă.
S:-Uite Diana numai bun pentru tine.
Ii întind o pereche de sutien roșu din dantela cu împerechere de chiloți identică cu sutienul.
D:-E perfect pentru la noapte. Uite asta e bun de tine.
Iar Diana îmi întinde un halat de baie.
S:-Poate sunt însărcinată dar nu sunt baba ieșită la pensie.
Începem sa radem amândouă punând halatul la loc și luând o pereche de chiloți și sutien negru cu margine roșie ușor transparente.
S:-Asta e perfect!
După încă câteva ore plimbate prin mall îmi suna telefonul.
M:-Nu veniți acasă. Haita este atacată. Mergeți la părinții tai acolo ești in siguranța!
S:-Dar Marcus..
Nu apuc sa spun nimic ca îmi Închide telefonul.
D:-Ce sa întâmplat?
S:-Haita este atacată, iar Marcus nea trimis la părinții mei.
D:-Doar nu vrei sa Asculți de el?
S:-Normal ca nu. Este și de datoria mea sa apar haita.
Pornim spre casa când la granița haitei sunte înconjurate de cinci lupi. Diana îmi spune sa fug dar nu o pot lasă singura deoarece e sinucidere sigura. Ne transformam amândouă dar mie îmi este puțin mai greu crescandumi deja burta. Diana se lupta cu doi dintre ei iar trei rămân pentru mine. Dobor doi cu ușurintă dar cel de-al treilea e mai puternic și reușește sa ma pună la pământ. Îl mușc de gât și îl arunc într-un copac. Diana e pe jos fiind muscata de abdomen de un alt lup. Îl lovesc cu putere apoi îl mișc rupându-i capul. O ajut pe Diana sa se ridice ducând-o la loc sigur dar sunt trântită de pământ de Lupul cu care ma luptam eu. Acesta ma musca de brat apoi ma prinde și de picior aruncând cu mine într-un copac. La contactul cu copacul respirația ma părăsit dar mi-am revenit când am văzut ca se îndreaptă spre Diana care se sprijinea de un copac plină de sânge și fără puteri. Ma ridic repede și s-ar in spatele lupului băgându-i ghetele prin spate rupându-i plămânii. După ajung lângă Diana care zăcea aproape inconstienta iar imediat apare Vlad alternând cu Marcus spre noi.
V:-Diana!!!!!!
O ia in bare și o duce repede spre spitalul haitei, Marcus ma ia si el in brațe ducându-ma tot acolo.
M:-Parca ți-am spus sa nu vi! Vati pus viața in pericol dar mai ales viața ta și a copilului!
S:-Suntem bine, doar niște răni care se vor vindeca. Diana e in pericol, a fost rănită grav.

VLAD POV:
Ajung cu Diana la spital și strig disperat după un medic. Apare un medic și o asistenta care o iau le Diana din brațele mele și fug cu ea in sala de operație. Imediat ajunge și Marcus cu Selin care era plină de sânge la mâna și la un picior.

MARCUS POV:
Un alt medic o preia pe Selin iar eu cu Vlad așteptam pe hol vesti despre ele. Așteptarea asta ne omoară și timpul parca sa oprit in loc. Speram doar ca totul sa fie bine. Voi afla cine a pus la cale acest atac și va plăti foarte scump pentru asta. Pentru ca mi-a rănit perechea și copilul iar Vlad ma va ajuta.

SELIN POV:
Doctorul ma bandajat apoi a început sa îmi examineze burta.
D:-Copilul nu a pățit nimic iar rănile se vor vindeca repede. Nu aveți de ce sa va faceți grija luna.
S:-Cum se simte Diana?
D:-Tot ce va pot spune este ca starea ei e destul de gravă și nu știu câte șanse de supraviețuire va avea. Îmi pare rău luna.
Doctorul iese din camera iar lacrimile își fac apariția, vina ma cuprins știid ca totul e dim vina mea. Puteam sa ascult de Marcus și sa merg la ai mei in haita dar m-am încăpățânat sa vin iar acum viața Dianei e in pericol.
Marcus intra panicat pe usa salonului in care eram și începe sa ma examineze cu privirea.
M:-Cum te simți?
S:-Sunt bine la fel și copilul. Rănile nu sunt așa grave , se vor vindeca repede. Cât despre Diana....nu știu dacă va supraviețui.
Marcus se uita trist la mine sa ma ia in brațe iar eu încep și mai tare sa plâng.
S:-E numai vina mea!!! Vlad va fi distrus!!!
M:-Shhh Draga mea linișteștete, vom face tot posibilul ca Diana sa își revină. Nu te mai învinovăți.
Vlad intra și el in salon și vine sa ma ia in brațe. Plânge iar mie mi se frânge inima.
V:-Mi-au spus doctorii ca s-ar putea sa nu supraviețuiască. Nu pot trai fără ea Selin! Nu pot! Dacă ea moare, mor și eu...!

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum