Cap 2

2.8K 126 2
                                    

In imaginea de mai sus este Marcus

SELIN POV:
Deja a ajuns toata lumea mai putin invitatul special, dar sinceră sa fiu ma bucur ca nu a mai venit, in sfarsit ma pot relaxa si bucura de aceasta seara frumoasa. Dar totul mi se spulbera cand pe usa sălii isi face aparitia un bărbat impunător, înalt, brunet spre saten, care emana atat putere si răutate încât ma copleșea. Ma sprijin de Radu simțind cum pământul imi fuge de sub picioare. Cand Alpha-ul suprem ajunge in fata noastră da mâna cu tatăl meu apoi isi îndreaptă privirea spre mine simțit cum ma arde din priviri. Tata imi trimite un mesaj telepatic sigerandu-mi sa-mi ridic privirea pentru al saluta iar asta a fost cea mai mare greșeala din viata mea. In momentul cand ochii noștri au facut contat culoarea sa schimbat într-un mov asta însemnând ca suntem suflete perechea. Nu am mai stat acolo si am alergat cat am putut de repede in camera mea.
MARCUS POV:
Dupa ce am facut cunoștința cu familia alphaului imi opresc privirea pe mica fata extrem de frumoasa care stătea cu privirea in jos, dar in momentul cand ochii noștri au facut contat am știut ca ea e sufletul meu pereche deoarece lupul meu ma anunțat de cand am intrat pe teritoriu ca aici o vom găsi. In următoarea secunda am văzut-o alergând din sala toți uitându-se la ea. Marai o data si toata lumea începe sa isi vadă de treaba lui.
M:-Se pare ca fiica ta imi este pereche. O voi lua cu mine din seara asta.
T:-Dar..
M:-Am spus ca va veni cu mine !
Si cu asta nu am mai auzit nici o obiecție.
SELIN POV:
Imi schimb hainele cu ceva mai lejer imi încalț adidașii si ii trimit un link familiei mele. Iertați-mă dar nu pot rămâne, trebuie sa fug de acel tiran imi pare rau si va iubesc enorm de mult. Cu asta închid mesajul si sar pe fereastra de la camera mea si încep sa alerg disperata spre pădure dar mai mult ca sigur ca nu voi apuca sa ies de pe teritoriu iar el ma va simți.
MARCUS POV:
Lupul meu imi urla disperat ca sufletul nostru pereche încearcă sa fuga de noi dar nu va reuși, deoarece o vreau doar pentru mine! E a mea! Si nu va scapa nici moarta de mine!
SELIN POV:
Alerg cu disperare pentru a ieși de pe teritoriu dar sunt sigura ca deja și-a dat seama ca am fugit si sigur e pe urmele mele, sper doar sa ajung cat mai repede in pădure unde sunt si rouge si poate imi va pierde mirosul. Cum alergam ca o disperata ma impudic si cad dar nu mam lovit prea tare asa ca ma grăbesc sa ma ridic si sa continui sa alerg. Ajung intr-o parte straina mie a teritoriului unde imi dau seama ca mam pierdut dar alerg speriata spre pădurea din fata mea neștiind pe unde sa o iau, imi aud doar bătăile inimii care bat alert de la efort. Simt cum se apropie tot mai tare de mine iar panica isi face simțită prezenta, împiedicându-ma si căzând rupându-mi hainele de pe mine. Ma ridic cu greu fiind plină de răni care sângerau si cu ultimele puteri reușesc sa alerg din nou dar simt cum sunt prinsă de talie si ridicată pe sus.
Nuuuuuuu!!!! Te rog da-mi drumul!
Nu am sa te las sa imi scapi....!
Si cu aceste vorbe ramân in minte pana ca întunericul sa isi faca aparitia.

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum