SELIN POV:
Ma trezesc somnoroasa fiind trezita de respirația fierbinte care imi gâdila fața, încep sa ma ridica dar o voce răgușită se face auzita.
M:-Unde te grabesti asa?
S:-Pai am nevoie la baie.
Strâmtoarea din jurul meu sa slăbește si pot in sfarsit sa merg la baie. Ajunsă in baie pornesc apa calda si adaug putin spumant pentru a face o baie relaxanta. Ma scufund relaxandu-mi toți muschii si gândindu-mă la faptul cum totul s-a schimbat dintr-o data. Ies învelită doar in prosopul mare care ma înconjoară si răsuflu usurata cand imi dau seama ca sunt singura in camera. Dupa ce imi îmbrac lenjeria din dantela roșie hotărăsc imi iau o pereche de blugi albastri rupți si un tricou vișiniu cu un decolteu generos. Cobor jos in camera de zi unde zăresc un bărbat blond cu ochii verzi care ma analizează din cap pana in picioare. Nici nu sesizez cand Marcus isi face aparitia.
M:-Draga mea, el este Vlad,prietenul meu cel mai bun si tot odată Beta-ul haitei mele.
Baiatul blondin spre saten se apropie de mine si cu un zâmbet șarmant pe fata imi sărut mâna ca mai apoi sa se prezinte.
V:-Plăcerea e de partea mea. Esti minunata, iar tu prietene ai un noroc imens.
Prefer sa ma retrag in bucatarie unde reușesc cu greu sa mai stau pe picioare din cauza amețelii care a apărut dintr-o data. Ma sprijin de usa frigiderului ținându-mi mâna in zona tâmplelor si masand usor încerc sa imi revin. Langa mine isi face aparitia Vlad uitându-se încruntat la mine.
V:-Esti in regula printeso?
S:-Nu prea.
Vlad ma ia pe sus si ma duce in dormitorul meu punându-ma usor in pat.
V:-Am sa il chem pe Marcus sa te supravegheze.
S:-Nu te rog. Nu vreau sa fiu o povara pentru el, sunt sigura ca si Alpha suprem are foarte multă treaba.
V:-Ok atunci dar daca e ceva anunțane.
Fara sa mai spun nimic el iese afara din camera iar eu pot in sfarsit sa merg pana la baie deoarece bănuiesc de ce mai luat amețelile dintr-o data. Cand imi dau lenjeria jos culoarea murdara a sângelui curge din mine. Înjur in gând deoarece mai asta imi trebuia acum, afurisit fi doamne ca mai facut femeie, dar totuși ma bucur ca inca nu au apărut durerile deoarece am niște dureri de abea mai pot sta dreapta. Fac un dus rapid pentru a ma curata apoi imi pun "pampersul" si imi iau o pereche lejera de pantaloni deoarece in perioada asta nu suport nimic ce sa ma strângă mai ales in zona burtii.
MARCUS POV:
Stau in birou si completez pe hârtii, cand in biroul meu isi face aparitia bunul meu prieten.
V:-Am venit sa te anunț ca micuta ta nu se simte prea bine si sunt foarte sigur ca ceva e ineregula cu ea.
Nici nu mai stau pe gânduri si ma duc la micuta mea, grăbit intru pe usa simțind miros de sânge. Cand deschid usa o găsesc pe frumoasa mea Selin stand in pat ținând o perna in jurul burtii. Ma apropii de ea si o găsesc cu lacrimi pe fata iar panica ma cuprinde.
M:-Ce ai pățit Draga mea?
SELIN POV:
Usa camerei se deschide pe ea intrand Marcus dar nu prea ii dau mult importanta din cauza durerilor groaznice ce le aveam in zona burtii. Lacrimi imi invadează chipul din cauza războiului care se duce in mine.
M:-Ce ai pățit Draga mea?
Cu greu reușesc sa ii răspund.
S:-Ma doare....
MARCUS POV:
S:-Ma doare...
Spune si arata spre burtica ei care era acoperită de o perna pufoasa, si imediat fac legătura cu mirosul de sânge si durerile de burta.
M:-Vrei sa iti aduc niște calmante?
S:-Orice. Nu mai rezist.
Ca prin minune sunt deja jos căutând dupa medicamentele pentru dureri, faptul ca o vad plângând de durere ma sfâșie desi stiu cauza totuși nu suport sa o vad asa.
Dupa ce și-a luat pastilele a adormit instant si asta ma bucura sa o vad asa de linistita si ca acele dureri nu o mai chinuie, o pup usor pe frunte si ies in liniște din camera.
DUPA O SĂPTĂMANA.
SELIN POV:
A trecut in sfarsit perioada aia a lunii si ma simt mai plină de viata ca niciodată. Tot ce vreau acum e sa alerg putin pe afara ca sa imi dezmorțesc oasele obosite de la atâta stat in pat. Ma îmbrac de alergat si ies repede din casa începând sa alerg inca din fata conacului. Deja sunt la a treia tura de alergat si ma simt inca in forma dar sunt întreruptă din antrenament de un mesaj venit din partea lui Marcus : Sa te pregatesti, deseară vom avea oaspeți. Si cu asta Închide mesajul iar eu închei antrenamentul, mergând lejer către conac.
Ajung in dormitor imi iau repede lenjerie de schimb si direct la baie cu mine deoarece miros groaznic dupa atat alergat. Seara deja și-a facut aparitia iar eu hotărăsc sa îmbrac o rochie elegantă de culoare albă scurta pana deasupra genunchilor(este cea din imaginea de la începutul capitolului), aplic un machiaj simplu iar parul mi-l las lejer sa cada pe umerii mei goi.
MARCUS POV:
Tot ce sper e sa se bucure de surpriza pe care i-am pregătit-o si sa o faca fericita.
CITEȘTI
Love for a monster
WerewolfEl : cel mai înfricoșător monstru care a existat vreodată, cel mai puternic alpha suprem si tot odată cea mai întunecată persoana dintre toți demonii. Ea:cea mai firava, sensibilă, vesela , dragalasa si emotiva fata, care a avut parte de toata drago...