Cap 4

2.4K 125 7
                                    

+18 (citiți pe răspunderea voastră)
SELIN POV:
Tremur toata ne mai fiind capabilă sa fac nimic teama si groaza sa instalat cu totul in mine. Simt doua maine pe spatele meu si imediat ma ridica si fac câțiva in spate. Il observ pe Alpha cum încearcă sa se apropie încet de mine.
S:-Te rog stai departe de mine.
M:-Nu iti fac nimic, doar da-mi voie sa te duc acasa.
S:-Nu mai vreau sa ma întorc, vreau înapoi la familia mea, iar tu sa rămâi cu parașutele tale si sa te distrezi cat vrei, nu sa ma ti ca pe o prizoniera si sa ma rănești!!
Il vad cum încearcă sa isi mențină calmul închizând ochii si inspirând adânc.
M:-Vino langa mine ca sa mergem acasa.
S:-Te urasc! Nu mai vreau sa am deaface cu tine!!!! Tot ce miam dorit a fost sa am un suflet pereche care sa ma iubească si sa se poarte frumos cu mine, dar in schimb am parte de un tiran si de un monstru ca tine!!
Cand am terminat de urlat la el ii observ ochii inrosinduse, frica si teama apărând in mine. Sare si se transforma in Lupul lui negru sărind peste mine si prinzanduma de gât.
M:-Ai sa vi cu mine fie ca vrei sau nu!
Degeaba încercam sa ma zbat, el punând si mai multă presiune in zona gâtului meu, si fara sa mai obiectez il las sa ma care înapoi la conac.
Ajunși înapoi la conac ma Închide in camera mea si pleca eu strigând sa imi dea drumul. Văzând ca nu are nici un rost hotărăsc sa imi ca un dus ca mai apoi sa ma pun in pat. Cand ies din baie doar in prosop dandumi seama ca miam uitat lenjeria in camera, usa se trânti cu putere pe ea intrand el extrem de furios.
M:-Eu te salvez de acele doua javre care au încercat sa te violeze iar tu încerci din nou sa evadezi?!! Nu-i nimic daca cei doi nu au reușit sa isi termine ceea ce și-au propus am sa o termin eu!
Fara sa mai reactionez cumva sare trantinduma in pat scăpând de prosopul care imi acoperea goliciunea corpului meu. Încep sa ma zbat sub el lacrimile apărând ca niște șuvoaie amare.
S:-Dar nu am mai facut nimic, te rog da-mi pace!!
M:-Minți!
Se lasa cu toata greutatea peste mine apoi scapa si de hainele lui poziționându-se între picioarele mele.
S:-Lasă-mă in pace! Te rog!!!
Nici nu ma baga in seama incepand sa ma sărute sălbatic muscand din fiecare părticică a gâtului meu. Lacrimile ardeau pe fata mea fiind neputincioasa la tocmai ceea ce mi se întâmpla, fiind violată de sufletul pereche. Coboară cu mușcăturile pe abdomenul si sânii mei ca mai apoi sa simt cum părțile noastre intime se ating provocându-mi si mai multă teama.
MARCUS POV:
Înainte de a intra violent in ea,ridic privirea iar in ochii ei citesc doar teama si groaza ,iar asta ma face sa inebunesc si mai tare știind ca sunt un nebun dornic de suferinta si durere. Lupul meu preia conducerea, si ma oprește înainte de a face o mare prostie. Ma ridic de pe ea,așezându-ma pe marginea patului punându-mi mâinile in cap conștientizând ce tocmai era sa fac. Ma ridic fiind nervos pe mine pentru ceea ce era sa fac, ma îmbrac si ies din camera neputând sa o privesc la cat rau era sa ii fac, daca Lupul meu nu intervenea.
SELIN POV:
Stau si strâng cearceaful in brațe rămânand scoată la tot ceea ce era sa se întâmple. Tot ce imi doresc in acest moment e sa dispar de pe fata pământului. Familia nu mi-o pot vizita,iar sufletul meu pereche era pe cale sa ma violeze, asa ca nu mai vad rostul de a trăi, prefer sa mor de cat sa fiu chinuita de perechea mea.
Ies din camera învelită doar in cearceaful de pe pat, fata imi e toata plină de lacrimi si cu pași mici si grei pășesc pe holul lung pana reușesc sa ajung jos in bucatarie.
MARCUS POV:
Ies din biroul meu si observ usa lu Selin deschisă, asa ca repede alerg jos luându-mă dupa mirosul ei care duce pana in bucatarie, iar acolo o găsesc acoperită doar cu cearceaful alb de pe pat care il ținea cu o mâna iar in cealaltă avea un cuțit, si in acel moment imi dau seama ce vrea ea sa faca. Se uita cu ochii goi la mine fara nici o expresie si extrem de lent încerc sa ma îndrept spre ea.
S:-Oprestete!
M:-Selin lasa cuțitul ala jos si hai sa discutam.
S:-Sa discutam! Cand am încercat sa iti explic ca eu nu am facut nimic tu mai lăsat sa iti explic?!!! Nu!! Doar ai sărit ca un animal pe mine încercând sa ma violezi!!
M:-Stiu am greșit si imi pare rau pentru ceea ce tiam facut dar acum fi cuminte si hai sa discutam.
S:-Nu mai avem ce discuta! Tot ce vreau sa sti e va te urasc din tot sufletul,si mereu o voi face!!!
Dupa ce spune aceste cuvinte care ma afectează, observ ca vrea sa isi bage cuțitul in ea,dar cand sa ii iau cuțitul din mâna ea deja sa înjunghiat in abdomen, sângele făcându-și aparitia. O prind înainte sa se prăbușească luând-o in brațe si alergând cu ea la medicul haitei,pentru a o salva. Furia si tristețea ma învăluiau dandumi seama ca singura persoana care mar fi putut iubit cu adevărat ma urăște si ma considera un monstru,iar acum moare din cauza mea si a răutății mele.

Love for a monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum