Acest capitol poate fi putin +18 cititi pe propria răspundere!
Am făcut un mic update la acest capitol :)
SELIN POV:
Razele soarelui imi deranjează somnul liniștit si e musai sa ma trezesc, altfel ma enervez ca nu mai pot dormi. Leneșă si cu pași lenți,pornesc spre baie pentru a face un dus revigorant,ca sa imi dispară aceasta stare de somnolenta. Las apa calda sa imi învăluie corpul si ma gândesc la tot ce sa întâmplat cu o seara in urma, nu imi vine sa cred ca am facut-o sper totuși sa nu regret mai tarziu. O senzatie de greata si moleseala ma prinde cand ies din cada si imediat imi aduc aminte ca am ascus un test de sarcina prin baie. Dupa cateva minute testul arata ca sunt însărcinată, nu imi vine sa cred...sunt atat de fericita, stiam ca la varcolaci reproducerea decurge foarte repede. Deseară am sa ii dau vestea si lui Marcus, sper ca va fi la fel de fericit ca si mine. Las gândurile deoparte si ma îndrept spre dulap încercând sa ma hotărăsc cu ce sa ma îmbrac si pana la urma aleg o pereche de blugi albastri mulați si un tricou alb cu un decolteu acceptabil iar apoi ma încalț cu o pereche de adidași albi. Parul mi-l prind intr-o coada simpla, aplic putin rimel si sunt gata.
Ajung la parterul casei si observ ca Marcus nu e aici asa ca ies afara si il vad in capătul liniei antrenând haita. Cand ma observa imi zâmbește si imi face semn sa ma apropii, apoi ma saruta in fata tuturor iar eu încep sa ma rușinez.
M:-Ce face frumoasa mea iubita?
S:-Vroiam sa ies putin sa ma plimb si mam gândit sa trec pe aici sa vad ce faci. Deseară vreau sa discutam ceva important.
M:- Sigur draga mea.Sa ai grija de tine si nu sta prea mult, nu vreau sa ajung sa iti simt lipsa.
S:-Ce iubit grijuliu am.
Ies sa ma plimb prin parc uitându-ma la frumusețea naturii ce ma înconjura. Brusc am senzația ca sunt urmărită si ma uit in spate văzând un bărbat cu o bluza de traning neagră prefăcându-se ca se uita in alta parte. Hotărăsc sa ma întorc si sa măresc pasul gândindu-mă ca voi scapa de el, dar deja auzeam tot mai tare sunetul pașilor ce se îndreptau in direcția mea si cand sa ma întorc sa vad daca este același tip dubios, sunt luată prins surprindere simțind cum un material aspru imi acoperă gura si nasul ca mai apoi totul sa se faca negru.
MARCUS POV:
Deja se făcuse seara iar Selin nu a apărut, încerc sa o sun dar are telefonul inchis, deodată intra Patric unul dintre lupii care păzesc pădurile si granițele.
P:- Alpha am gasit această bucata de material la marginea graniței..
Cand mi-o întinde ii pot simti mirosul minunat de vanilie al lui Selin, iar asta ma face sa înnebunesc cand imi dau seama ca poate pati iar ceva.
M:- Începeți căutările peste tot!!! Trebuie neaparat sa o găsim.SELIN POV:
Ma trezesc amețită într-un fel de peșteră, si cu o durere groaznică de cap. Observ o siluetă in umbra peșterii.
S:- Iesi la lumină!
D:-O draga mea...Nu este nevoie sa urli ca te aud foarte bine.
In acel moment din umbra iesi un bărbat alb ca varul si cu părul brunet care mirosea a carne arsă.
S:- Ce esti, si ce vrei de la mine?!
D:- Draga mea eu sunt un demon si singura modalitate de a avea urmași este sa gasesc o femeie cu sânge de înger, iar tu frumoasa mea esti acea fata care il are.
S:- Dă-mi drumul! Nu am nici un sânge de înger in mine.
Incerc sa il atac dar ma prinde de gât și ma aruncă în peretele peșterii.
D:- Acum sa trecem la treaba.
Îl vad cum ranjeste perves si se apropie de mine cu o forță incredibilă, imi sfâșie hainele de pe mine urcandu-se apoi peste mine poziționandu-se aproape de zona mea intimă.
S:- Nu, te rog oprestete...
Dar degeaba ii puteam simti membrul foarte întărit aproape de feminitatea mea, ca mai apoi sa intre violent in mine, începând sa urlu de durerea groaznică pe care o simțeam, siroaie de lacrimi curgând dar degeaba el ma viola iar eu si lupoaica mea urland de durere. Mărește viteza iar asta ma duce într-o agonie si durere groaznică, gândul imi fugi repede la copilul care il am in pântec si ca deja sar putea sa il pierd. Inainte sa leșin sa il aud spunând:
Să-l saluți pe Marcus din partea mea sper sa ii placa surpriza pe care i-am facut-o!
După ce a spus asta totul a devenit in ceata apoi negru.MARCUS POV:
O caut ca un disperată la fel si haită dar nu reusesc nici cum să dau macar de mirosul ei. Patric si inca cinci lupi din haită vina grăbiți si parca speriați spre mine.
P:-Alpha am reusit sa dam de mirosul Lunei dar pe langa mirosul ei am mai simțit miros de demon.
Cand aud ce imi spune încep să imi fac si mai multe griji, Sper sa nu fi pățit nimic rau. Ma duc dupa mirosul ei si observ ca începem să urcăm pe un munte si ajungand cat mai sus tot mai tare i se simte mirosul dar si mirosul imputit de demon. Vad o intrare într-o peșteră iar acolo într-o baltă de sânge și dezbrăcată zăcea Selin. Înnebunesc cand o vad asa si fug repede sa o iau in brațe, o simțeam atât de rece. Fără a mai sta prea mult alergăm inapoi spre haită, tot ce sper si a rog este ca ea sa supraviețuiască, nu stiu ce mas face fără ea iar demonul care ia facut asta va plăti foarte scump!
CITEȘTI
Love for a monster
WerewolfEl : cel mai înfricoșător monstru care a existat vreodată, cel mai puternic alpha suprem si tot odată cea mai întunecată persoana dintre toți demonii. Ea:cea mai firava, sensibilă, vesela , dragalasa si emotiva fata, care a avut parte de toata drago...