2.bölüm(Yeni Okul Yeni Hayat)

105 68 108
                                    

9.G.E

Multimedia= Özel Güçler Okulu

Sonunda gelmiştim, Meşhur Azerbaycana ama bu sefer farklıydı,
Bilmedigim bir intikam duygusu vardı, çok farklıydı  öfkem gittikçe büyüyordu,

Bize doğru yaklaşan, adamı fark etmem uzun sürmemişti.

-Hoşgeldiniz, efendim. Araba az ilerde

-Hosbulduk, koçum sen malzemeleri al.

-Tamam, efendim.

-Nereye gidiyoruz.

-Gidince, görürsün.

Söylese, ne oluyor sanki hep böyle ukala ukala cevap vermek zorundamıydı, gıcık şey nolcak, ama yok ben ne yapacağımı iyi biliyorum  madem öyle, birazcık eğlenelim dimi ama.

-Ahhh.

B- Ne oldu iyimisin niye ahh dedin,Kızım cevap  versene.

K- Bişey mi oldu.

G- Bileğim, Ahhh.

Gö- Ne oldu bileğine?

S- İyimisin, tatlım.

Iyy, o bana tatlım mı  dedi iğrenç , sanırım kuscam.

-İyim, sanırım bileğimi burktum.

Gö- Üzerine, basabiliyormusun.

Derken bir yandan da bileğimi kontrol, ediyordu. Anlam veremediğim bir duygu sarmıştı böylesini daha önce yaşamadım, kalp atışlarım hızlanmıştı, zar zor kendimi toparlayarak sadece.

-Evett. Diyebildim

İnanmamış olcak ki beni kucağına aldı, benimse dilim tutulmuş bir sekilde tepkisiz olarak, yüzüne bakıyordum, oysa duruşunu hiç bozmadan yürüyordu, arabaya sanki incitmek korkarcasina bıraktı,Yol boyunca sessizlik hakim sürdü.

Tam arabadan inecekken Gökalp hemen kapımı açıp beni tekrar kucağına aldı.

-Gerek yok, yürüyebilirim.

-Sssss, sessiz ol  sırlarımızın arasına, yenisini ekledik.

-Ne, ne sırrı.

-Hadi,ama bileğinin sağlam olduğunu ikimizde biliyoruz.

Diyip, göz kırptı.

-Lanet,olsun.

Der demez, kucağından yere indim, Yok valla ben bir gün bunu öldürürdüm, başımı kaldırdığımda gördüğüm manzara karşısında gözlerim kocaman açılmıştı, kocaman kırmızı bir bina tüm güzelliğini önüme seriyordu. Busede benden farksız değildi.

B- Burası neresi.

S- Yeni, okulunuz ve kalacağınız yer.

B- Vay be burası okulsa bizim gittiklerimiz ne o zaman.

Usulca,Buseyi dürttüm anlamış olacak ki eliyle ağzına hayali fermuar çekiyormuş gibi yaptı yavaş adımlarla binaya doğru yürümeye başladık, döner kapıdan geçtiğimiz an ilk dikkatimi çeken birbirinden güzel resimler olmuştu.yerler mermer ve ara ara bordo renklerle bezenmiş taşlar vardı, Resmen bina renkleriyle uyum içindeydi.

Merdivenlere,geldiğimizde altın rengi ahşaptan yapılması ayrı bir hava katmıştı, 2. Kata geldiğimizde beni çok güzel bir ayna karşılamıştı, yanında duran bitki ayrı bir hava katmış ben burdayım diyordu.
Diğerleri etrafı incelerken, garip bir şekilde aynaya kitlenmistim.

O aynada birşey vardı beni içine doğru çekmeye başladı, yavaş adımlarla yürüyordum,Tam elimi uzatacakken. Gökalp beni elimden tutup kendine doğru çekti, ve aynayla  baģım kopmuş bulundu.

-O aynaya, uzun süre bakma sakın.

-Neden.

-Güzelliğle,insanları hayal dünyasına hapsediyor, ve emin ol ordan kolay kolay çıkamıyorsun.

-Madem, bu kadar tehlikeli neden burada peki.

-Bu bir ceza, ihanet eden insanları oraya hapsediyoruz, daha dikkatli ol o yüzden.

-Anladım, peki beni ne zaman geçmişe götüreceksiniz.

-Bugün, dinlen yarın sakin kafayla hallederiz, Unutma bu çok yorucu olacak. Gökalp sen arkadaşları odalarına götür yanıma gel sonra.

-Tamam, patron, Yürüyün bakalım gençler. Kaan sen binanın kuzey kısmında kalacaksın, siz Bayanlarda batı kısmında, unutmayın bu okulda bazı kurallar  vardır hepsini yarın tek tek anlatacağım ama şimdi hepiniz dinlenin, özellikle sen Güneş  çok yorucu bir gün olacak senin için şimdilik  gidiyorum bir şey lazım olursa koridorun sonundaki oda benim.

-Tamam,teşekkürler yanlız duş yeri nerde.

-Odalarınızda,  mevcut başka bir soru.

-Hayır, yok iyi günler.

Cevap bile vermeden gitmişti, ukalanın yanına kesinlikle odun ya da kalası eklemeliyim. Buseyle ayrı odalarda kalacaktık, çok konuşmak istesede yorgunum diyip gönderdim oda girdiğimde,sade ve hoş bir odayla karşılaştım binayla aynı renge sahip bordo ve beyazın iç açıcı rengi fazla büyük olmasada tek kişilikte diyemeyeceğim yatak ve bu renklerle uyum sağlayan siyah ve grimsi tonundaki dolapla çok hoş bir görüntü sağlamıştı, hemen yatağa kendimi attım,uyumak istiyordum ama kaç gündür bu kargaşanın içinde doğru düzgün bir duş alamamıştım.

Dolabın yanında ki kapının arkasında Banyo olduğuna dair bir fikir yürüttüm hızlıca banyoya girdim içinde duşa kabin ve lavabo vardı duvara monte edilmiş aynalı dolabı açtığımda duş  jeli şampuan ve birkaç ıvır zıvırla karşılaştım gerekli olan malzemeleri alıp kabine girdim, Sıcak suyu iliklerime kadar hissediyordum son bir haftada olanaları,düşündüm Babam ölmüştü ve hiç tanımadığım insanların yanındaydım birde annem olduğunu iddia eden kadın vardı, olduğunu anlamadan ağlamaya başladım o kadar çok içime atmıştım ki o akan sıcak su birden bire buz kesmişti bağıra bağıra ağlıyordum neden neden ben niye benim başıma geldi bunlar kaç saat geçti bilmiyorum ağlamayı kestigimde suyu kapatıp aynaya baktım gözlerim kıpkırmızı olmuştu o kadar  yorgun ve bitkin hissediyordum ki kendimi odaya geçtiğimde elime ne geçerse üzerime geçirdim, yatağa uzandığımda fazla sürmeden karanlık beni içine hapsetmişti.

9.Bolum sonu

Merhaba canlar asıl olaylar  şimdi başlıyor  karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz.

GÜN'EŞ DÖNÜMÜ (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin