14.Bölüm

73 38 136
                                    

Bu bölüm pnrruzn ithafen yazılmıştır.😙 her zaman  yanımda olup en çok beni sevdiğin için  teşekkür ederim  kapak içinde apayrı bir teşekkür 😍😍😍

Multimedia= Güneşin Kolyesi

-Benim yüzümden öldü, hepsi  benim yüzümden.

Kaç, saat geçmişti bilmiyorum çevremdeki insanları, unutmuştum  şuan  tek düşündüğüm Doktorun hastayı kaybettik, demesiydi  cümleler beynimde adeta  yankı  yapıyordu, benim yüzümden  herkes ölüyordu.

Hışımla, oturduğum yerden kalktım ameliyathaneden  çıkan hemşirenin kolunu tutup.

-İçerdeķi, adamı görmek  istiyorum.

-Üzgünüm, hanfendi  Doktor beyin izni olmadan içeri giremezsiniz.

-Az, önce ameliyata giren, Doktor nerde

Hemşire, şaşırmış olucakki ilk koluna sonrada yüzüme baktı.

-Bön, bön  bakmayı kes sana az önce, Doktor nerde dedim.

B- Güneş, canım  sakin ol lütfen  gel biraz hava alalım  hem bak, Kaanda burda hem açılırsın  biraz.

-Sen, karışma Buse.

K- Güneş, Buse haklı sakinleşmeye ihtiyacın  var, şuan kendinde değilsin lütfen, yanında  olmama izin ver.

- Ya, ikinizde kesin sesinizi  yada defolup gidin.

B- Ama, Güneş.

-Aması, falan yok lütfen sizi kırmak istemiyorum.

B- Peki.

Bakışlarımı, tekrar hemşireye çevirdim, tedirgin bir hali vardı, yada korkmuştu ne yapacağını kestiremiyordu belki şuan,  canım  çok yanıyordu farkında olmadan koymuştum ikisinide üzmüştüm, çevremde olan tüm insanlara  zarar veriyordum.

-Ilerden, sağa dönün  ikinci kapı.

-Doktorun, adı ne.

-Semih, Semih Dağlı.

-Tamam, şimdi kaybol.

Hemşire,koşarak  yanımdan gitti  tarif ettiği yöne doğru  gitmeye başladım, tüm duygularım birbirine karışmıştı az önce yaptığım davranışlardan pişmanlık, duyuyordum ama kendime hakim olamadım  tüm  herkesi yakıp yıkmak istiyordum, daha önce  tatmadığım bir duyguydu bu acı, öfke, intikam.

Hemşirenin, tarif ettiği kapının önüne geldiğimde, Doktor Semih Dağlı  parantez içinde  (Yaşamak için gelin)
yazıyordu, gördüğüm yazıyla öfkem  daha çok  tavan yaptı, sert bir şekilde  kapıyı açtım masasında  bi kaç dosyayı karıştırmakla meşguldü, sanırım  beni görünce  hemen önündeki dosyaları kapattı.

-Buyrun, nasıl yardımcı olabilirim.

Hızla gidip, Doktorun yakasına  yapıştım.

-Semih Dağlı, yaşamak  için geldik ama sen ne yaptın  yaşatmadın, birde yetmezmiş gibi, onu son kez görmemi  engelliyorsun.

GÜN'EŞ DÖNÜMÜ (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin