19.Bolum

68 24 134
                                    


MULTİMEDİA = SERPİL YILDIRIM

Merakla arabadan inecek kişiyi bekliyordum. Bir yanım kaçıp gitmek isterken diğer yanım yüzleşmem gerektiğini söylüyordu.
Fazla uzun sürmeden  arabadan orta yaşlarda sarışın bir bayan indi. Yüzünde çok tatlı  bir gülümseme  vardı. Gözlerindeki  mavilik insanı  kendine çekiyordu,  sarı saçlarını arkadan fazlada sık  olmayacak  şekilde  bağlamıştı mavi gözleri  gökyüzünü hatırlatıyordu. Yanıma  gelip  içtenlikle  elini uzattı.
"Merhaba ben Serpil sende Güneş  olmalısın."
Adımı bilmesine  şaşırmıştım, yinede nezaket amacıyla uzattığı  eli geri çevirmedim.
"Merhaba adımı nerden biliyorsunuz.?"

"Burası yeri değil tatlım  istersen müsait bir  yere geçip konuşalım."

Bi bakıma  haklıydı Rüzgarın  az önce burada bulunduğunu  göz  önünde bulundurarak kabul ettim. Arabaya geçtiğimizde, ikimizde tek kelime dahi etmedik ben ifadesiz dururken o yine tatlı  gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti. Sessiz  geçen  yolculuğun  ardından  bir cafe'nin önünde  durduk hadi in dercesine bir bakış attı  bana, usulca  indim. Cafe olmasına rağmen  etrafta bir... iki... bilemedin üç  dükkan vardı. Sessizliği  tüyler ürpertici olsada Serpilin  yüzünde'ki gülümseme tüm kaygılarımı alıp  götürüyordu. İçeri  girdiğimizde  cam kenarı  olan masaya oturduk, buranında  dışarıdan  farklı bir tarafı  yoktu tek tük dolu masalar ve güler yüzlü  bir garson, karşımda oturan kadına  dönüp.

"Sencede  fazla sessiz  değilmi burası.?"

"Evet burası Serkanın  en sevdiği  yerdi."

"Anlamadım Babamı tanıyor musunuz.?"

"Evet bu yüzden  seni bulmak için  yola çıktım."

"Kafam karıştı bilmece gibi konuşmayı  bırakırmısınız hiç bir şey anlamıyorum."

"Ahhh! Kusura  bakma tatlım herşeyi  anlatacağım, ama öncelikle  bir şey  içermisin  yada açsan yemek söyleyeyim."

"Bir kahve alayım  ben o zaman."

Eliyle  garsona  işaret  etti, bir iki dakika  içinde  gelen garsona  siparişleri  verdi. Siparişlerimiz  gelene kadar  sustu  bende dışarı izledim  anlam veremediğim  bir şekilde  yüzümü inceliyordu, bir an için  ne olduğunu  sormak istesemde  bozuntuya  vermedim  içten gülüşü  ona karşı  gelmeme  engel oluyordu. Siparişlerimiz geldiği zaman kahvemden bir yudum aldım. Tadı bambaşkaydı  daha önce içtiklerime benzemiyordu. Usulca  fincanı yerine bıraktım bakışlarımı gözlerine  sapitledim.

"Sizi dinliyorum siparişlerimizde  geldiğine göre anlatmaya başlasanız iyi olur."

"Nerden başlanır bilmiyorum."

"Babamı nerden tanıdığınızdan başlayabilirsiniz mesela."

"Serkan o çok iyi bir adamdı, gerek işi gerek ailesine olan ilgisi tam anlamıyla  mükemmeldi kusursuzdu. Neyi ne zaman  yapacağını  çok iyi bilirdi  Annen yani Seda gittiğinde  bile pes etmedi herşeyini  sana adadı  seni korumak en büyük  gayesi olmuştu. Senin bu olaylara karışmanı  bile istemiyordu  ev taşıması  sürekli  başka şehirlere gitmeniz hepsi senin içindi ama kaderden  kaçamadı ve seni buldular."

"Peki! Seda  o nasıl bu kadar  değişti. Yani beni geçmişime  gönderdiğinde  daha sıcaktı, şimdi  buz gibi ."

"Güç hırsı.. bitmek tükenmek  bilmeyen  bir  hırsla  doldu öyle ki bu onu zamanla değişime uğrattı. Kendinden  başka kimseyi  düşünmez  oldu seni bile umursamadı  tek amacı  senin onun yanında  olup  gücüne güç katmandı."

"Anlıyorum.! Peki Babam onunla nasıl tanışıyorsunuz  beni bulmanızda ki  amaç ney.?"

"Serkan o istedi eğer bir gün ona bir şey olursa seni korumamı, sen okulda olduğun zamanlarda  gelirdim  bir kaç fikir  alışverişi yapardık her cümlesi seninle ilgiliydi  birşey olduğu  zaman ne yapıp edip  seni korumamı  isterdi vasiyet  gibi hatta bir keresinde, yemin bile ettirmişti."

Aklıma soru işaretleri  yer edinmişti. Doğru  söyleyip  söylemediğini  bile bilmiyordum. Soğumaya  yüz tutmuş  kahveme  baktım... herşey  bir fincan  kahve  gibiydi  sana sıcak  servis yapılırdı  ama hayat onu soğuturdu... duygularımında  bir farkı  yoktu bir kaç hafta  önce hayatım  sıcak  ve güzelken  şimdi, soğumuş  bir kahveden  farkı  yoktu. Öyle  tatsız  tuzsuz  birşeydi işte. Serpilin  bana seslenip  kolumu okşamasıyla  kendime  geldim kafamda ki soru işaretlerini  anlamış  olacak ki tekrar  lafa  girdi.

"Bak tatlım  seni çok iyi anlıyorum, yaşadıkların  kolay şeyler  değil  hiçbirimiz  için kolay değil  inan buna  yeri geldiğinde  düşeceğiz  ve yanımızda  kimse olmayacak  o zaman  öğreneceğiz kendi  yaralarımızın  kendimiz  sarması  gerektiğini."
Şefkatle  bakıyordu  gözlerimin  içine  acıma yoktu. Sadece  saf şefkat  Sedada  göremediğim  bir pırıltıytı o an için.
"Peki size nasıl  güveneceğim  sonuçta kendi öz annem bile düşmanımken  nerden biliyim  onlardan olmadığınızı. ?"

"Evet bunun için  Serkan'ın  bana verdiği  flash bellek var sanırım  bugünlerin  geleceğini  biliyordu senin için  ufak  bir video  hazırlamış."
Çantasını  biraz karıştırdıktan  sonra; eline aldığı flash belleği bana uzattı, ardından  bir kartvizitin  üzerinde büyük  harflerle SERPİL YILDIRIM hemen altında  telefon  numarası. İkisinide elime alıp  cebime koydum güvenliği  açısından  bir kere daha  kontrol ettim. Düşmesini  isteyeceğim son şeydi.
"Siz izledinizmi  videoyu peki.,"

"Ahhh!  Hayır  senden başkasının  açmasını  istemiyordu. Hem bu senin  özelin sonuçta."

"Anladım, teşekkür ederim  o zaman ."

"Sana verdiğim  kartta  telefon numaram yazıyor  saat fark etmez istediğin  zaman  arayabilirsin, birde seninle  görüştüğümüzü  kimseye  söyleme."

"Tamam."

"Şimdi müsaadenle lavaboya gitmem  lazım, hemen  dönerim."

Başımla  onaylandıktan sonra masadan kalkıp  lavaboya  gitti tüm bu olanları  düşünürken, diyorum  aklım sadece  Babamın  çektiği  videodaydı  her an için beni düşünmüştü. Planlamış gibide  çekip  gitmişti  gözlerime dolan göz yaşları  akmak  için yer edinmeye çalışıyordu. Tam o  sırada  başıma dikilen gölge  yıkmak  istediğim tabuları  yeniden etten bir duvar gibi örmüştü. Garsonun  geldiğini  tahmin  ederek.
"Teşekkür ederim. Başka bir şey  istemiyorum."

"Senin  burada ne işin var.!!!"

Merhaba  canlarım  benim  biliyorum bu aralar çok boşladım  kitapları ama gerçekten  çok  yoğundum  ve sizi bu kadar bekletmek istemezdim ama  üzülmeyin çünkü artık  geri döndüm 😄😄😄😄😄 hepinizi  çok seviyorum  ama en çok beni sevin 😂😂😂😂  Son olarak  fragman yada karakterlere  sorular  gelsin mi siz canlarımın  fikirleri çok önemli  çünkü sağlıcakla kalın 😍😍😍😍😍😍😍

GÜN'EŞ DÖNÜMÜ (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin