-06-

2.4K 192 23
                                    

''-Hahahah ya canım hiç öyle şey olurmu...

Bunun üzerine kıkırdadı Taehyung buda neydi böyle okula gelir gelmez bu manzarayla karşılaşmak istemezdim evet Taehyung bir kadın ile konuşuyordu bunun bir veli olduğunu düşünüp kendimi yatıştırmaya çalışıyordum aynı zamanda dün gördüğüm kadın olduğunuda anlamıştım bugün tarih dersimizin olmadığıda aklımdaydı daha sınıfa girmeden okulu terk edesim geliyordu ilk dersden çıkmamız için dua etmeye başlamıştım bile..
~tabikide uzuunca bir aradan sonra okul bitmişti eve dönüyordum derslerin hiçbirini dinleyememiştim bugün okul çıkışı cho ci önce kendi evine gidip daha sonra bize gelecekti.
Eve gitmem için yola koyuldum aynı zamanda kulaklığımıda takmıştım kendimi şarkının ritmine bırakıp yürüyordum evet bu halimi çok seviyorum çünkü bir şey olduğunda en sevdiğim şarkıları dinleyip ritimleriyle rahatlıyorum aklım başka yerlere dalmadan şarkıya odaklanıyorum (y/n:aynı şey derslerdede olsa daha güzel olur dknddksk) ve bir korna sesiyle kendime geldim tabikide içimden sövüyordum yol boş ve ben kaldırımdayım acaba neden kornaya basma gereği duyuyorsunuz...
Derken araba yanıma yaklaşarak camı açmaya başladı korkuyordum çünkü daha önce böyle bir şey yaşamamıştım camlar siyah olduğu için içerisi gözükmüyordu 5 saniye içerisinde ölebileceğimi düşünüyordum taa kii hocam (!) Taehyungu görene kadar evet arabada sadece o vardı okulda gülüştüğü kadın yoktu içim rahatlamıştı.
-Yu seo birlikte gitmeye ne dersin?
-uh tabikide neden olmasın..artık alışmıştım sonuçta hocamı seviyordum ve bir kaç adım atmaya karar vermiştim ona çok sinirliydim fakat onu gördüğümde herşeyi unutuyordum arabaya binmiştim birden yağmur yağmaya başlamıştı ne yağmuruydu bu böyle yağmuru çok seviyorum...
-Bende.
Anlamadım ben şuanda camdan dışarı bakıyordum ve içimden düşündüğümü sanıyordum olamaz iyiki daha farklı şeyler söylememiştim ona dönüp anlamamış gibi bir yüz ifadesi yapmıştım.
-içindekileri dışına vurduğunu bilmiyordum.
-bbende bilmiyordum. dememle kıkırdadı çok güzeldi peki ya bu manzarayı bana kim açıklayacaktı ahh cidden harika bir yüzü vardı sanki kusursuzmuş gibiydi.
         ~ Taehyung'un ağzından ~
Kendime hakim olamıyordum tüm bu dertlerin içinden yu seo yu görmek beni daha samimi ve yumuşak bir adam yapıyordu ona ders anlatmayı sohbet etmeyi seviyordum bir konu açıp bunu okula bağlamam lazımdı ve bu konunun sevgili olduğu konusuna vardım ve ona bu soruyu yönelttim.
-sevgilin yada sevdiğin varmı?
Bunu sorarken yutkunamamıştım.

             ~ yu seo'nun ağzından ~
OMG hocam bana ne sormuştu böyle ama şuan kendimi ölmüşte gökyüzünde babasıyla kavuşmuş bir yu seo olarak görüyordum yada ben öyle zannediyorum bilmiyorum yaklaşık 5 saniye kadar bakıştık ve hocamın soruyu sorduktan sonra yutkunamamış yada tabiriyle beti benzi atmış olarak durduğunu farkettim

-''Hayır sevgilim yok'' Bir sevdiğim var oda sensin fakat bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum demiştim içimden ve tabiki aynı soruyu onada yönelttim....ya senin?

-Sevgilim yok.

-Yanında bir kadın görmüştüm okulda beraberdiniz. Demiştim ve daha sonra yüzüne peki ya o kimdi neydi nereden geldi gibi bir yüz ifadesiyle baktım..

-Aa o kuzenim ji soo demek onu gördün. Dedi ve sanki kafasını bu iyi anlamında salladı.

-Evet gördüm. Demek adı kim ji soo demiştim içimden.

-İyi olmuş.. dedi sevgili konusundan 2 3 dakika geçmişti ve o dalgınlıkla unutmuştum.

-Uh anlamadım ney?

-Sevgili diyorum olmaması iyi olmuş dedi ve yandan bir gülüş attı.

-neden? Diye sordum sonuçta 17 yaşımı dolduracak bir kızım ve olmaması benim gibi bir çok kişinin ilgisini çekiyor...

-Okul için derslerin için inanki fazla etkiliyor sevdiğin seveceğin insanın düşünceleri herşeyi çok etkiliyor bu dönemlerde dikkat dağınıklığı fazla gözüküyor demekle yetinmişti nasıl yani bana küçük mü demeye çalışıyordu ah aptal yu seo diyerek kendime kızmıştım neden bana küçük desin üzülmemem gerekiyor çünkü mutlu olmamı gerektiren bir sürü haber aldım ben bu arabada ne uzun bir yolculuktu bu böyle artık siteye gelmiştik ve beni evimin önüne kadar bırakmıştı yağmur yağıyordu bu gayet cömert bir davranıştı ais bu adam bana her yaptığıyla iyi geliyor artık eve girmiştim bir kaç gündür okul ev yatak rutinini gerçekleştirdiğim için annemle konuşup dertleşemiyordum ve konuşmak adına salona doğru yürümeye başladım..

                    ~2 saat sonra~

Kapı çalmıştı tabikide uzuunca annemle konuştuktan sonra kapıya giderken cho ci nin geleceğini hatırlayıp salondan kapıya giden yolda koşarak ''geldim''demiştim
Aynı zamanda kapıyı açmamla cho ciye sarılmak bir olmuştu ayrılalı 2-3 saat olmasına rağmen onu özlemiştim onu içeri davet ettim ve annem halini hatırını sorarken bende odama gidip cho ci nin gelmesini bekliyordum ya da konuşmak için konu arıyordum tabikide tek konum Taehyung du o yüzden onu sıkmamak adına bir konu düşünüyordum.
                     ~1 saat sonra~
''tık'',''tık'' sesiyle ''gel'' demiştim. Annem gelmişti bir tabak dolusu meyve getirmişti meyveyi seviyordum... aldım ve teşekkür ettim yatacağını söyleyip odadan çıktı.
Bende cho ci ye bugün olanları anlatmaya başlamıştım.

HELLO BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİNİZ BU BÖLÜMDE SINIR KOYUYORUM LÜTFEN YORUM YAPIIN KENDİNİZE İYİ BAKIN~

SINIR 5 VOTE...

Teacher/ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin