-05-

2.6K 154 15
                                    

Eve gelmiştim gelir gelmez odama çıktım yatağıma yattım ve bugün başıma gelenleri tekrar düşündüm aklıma geldiğinde mutlu olduğum bir hocam vardı benim sevmediğim halde dersine girmek için can attığım bu düşüncelerden kurtulur kurtulmaz yatağımı terk ettim ve laptobu aramaya başladım uzun zamandır elime bile almamıştım o yüzden zor buldum ve açar açmaz hocanın sayfasına girip fotoğraflarına bakmaya başladım hocamı (!) Her defasında çok özlüyordum onun yüz hatlarını ezberlemek istiyordum saat 2.00 olduğumda artık kapatmam gerektiği konusuna vardım yarın okul olduğunu düşünerek uykuya daldım..

                         ~sabah~
Uyanır uyanmaz işlerimi hallettim ve üstümü giyinmeye başladım okula süslenmeden gittiğim için geç kalkıyordum ve erkenden hazırlanıp okula yürüyordum bugünde aynısını yapacaktım o yüzden erkenden hazırlanıp dışarıya çıktım dışarıya çıktığımda kalbimin hızlı attığını fark ederek duraksadım ve kendime gelmeye çalıştım bunların sebebi tabikide hocam (!) Taehyung'du tüm hocalardan farklı bir giyiniş tarzı vardı dışardan bakıldığında bir öğretmen değilde daha çok farklı kişileri andırıyordu kolunu birbirleriyle birleştirip göğüsünün üzerinde bağlamıştı sağ ayağını sol ayağının önünde kırmış elinde telefonla oynayan bir masum Taehyung vardı o gerçekten çok harika gözüküyordu beni beklediğini umut ederek yanına gidiyordum taki o manzarayla karşılaşana dek elbisesi son derece harika boy uzunluğu Taehyung hocama(!)yakın bir bayan Teahyunga sarıldı ve yürümeye başladılar bu kadın kimdi neyin nesiydi nereden gelmişti bilmiyordum ama aklıma takılan tek şey Taehyung hocamın (!) Sevgilisi olabilir miydi tabikide olamazdı sonuçta sevgilisi olan bir adam akşam vakti evine öğrencisini alıp kahve içmezdi tabikide saate bakmamla geç kaldığımı anladım ve koştur koştur okula yetiştim.
                           ~
Okulun son dersiydi ve dersimiz Taehyung hocayaydı fakat dersimize girmedi tabikide benim aklıma bu sabah gördüğüm manzara geldi şuan o kadınla birşeyler yapıyor olabilirdi....

                       ~Akşam~

Akşam yine odamdaydım ve uzun zaman sonra ders çalışmam gerektiğini anladım bugün sınav olmuştuk cafede Taehyung anlatmıştı fakat yüzünü incelemekten sorulara odaklanamiyorum çalışmadığımdan düşük bir not bekliyordum herşeyi hazırladım fakat tabikide çalışamama sebeplerimden biride aklıma Taehyungun gelmesiydi yine onu düşünmeye başladım ne yapacağımı bilmiyordum nasıl davranacağımı bilmiyordum fakat tek tesellim cho ciydi onu aradım 2 saate yakın konuşmamız bitti ve telefonları kapattık ayrıca uykum gelmişti fırsat bilerek yatağıma yattım yine ders çalışamamıştım buna bir son vermeliydim ne yapacaktım..
 
                       ~sabah~

Güneşin odama yayılmasıyla uyandım bugün okul vardı tabikide yine ağlayarak okula gitmek için kalkıyordum mutlulukla okula gideceğim günleri iple çekiyorum ayrıca o günlerin yaşanacağından emin olmamakla birlikte yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım bu sefer geç kalmamıştım çünkü Taehyung ortalıkta gözükmüyordu onu çok merak ediyordum kulaklığımı takıp şarkı dinleyerek okula vardı.

Okulda ne olduğunu bilemeden varmıştım keşke varmasaydım..

HELLO YİNE KISA VE ÖZ BİR BÖLÜMDEN MERHABA HİKAYELERE OY SINIRI KOYACAĞIM OYLARINIZ HİKAYE İÇİN ÖNEMLİ YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN~

Teacher/ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin