-09-

1.7K 129 14
                                    

Yu seo...
Onu dinliyordum her anlattığında daha da şaşırıyordum çünkü anlattığı şey onu derinden etkileyen bir şeydi ve bunu hiç dışarı vurmuyordu. Evet bu konuda gayet yetenekliydi. Onu vuran kişinin kim olduğunu bilmiyordu ama vurduran kişinin babası olduğundan çok emindi. Babası bir holding sahibiydi Taehyung babası ile birlikte çalışıyordu fakat babası batmak üzere olduğu için Taehyunga bir fikir sundu... ve devam etti anlatmaya.
+Gerçekten sevmediğim biriyle evlenmek istemem fakat babam bunu istiyordu o yüzden işten ayrıldım ve öğretmen olmaya karar verdim bir nevi kaçtım ve sana komşu oldum. Son haftalarda iletişime geçmek istiyor babam artık beni merak etmeye başladı herhalde bana gıcık bir şekilde ayrıldı. Beni sevmediğini adım gibi biliyorum çünkü her fırsatda dönmem için tehdit ediyor yine normal bir gün hazırlanmıştım takım elbiseli bir adam karşıladı beni ve görür görmez vurdu önce inanamadım tabi ne oluyor derken gözlerim kapandı açtığımda siz vardınız zaten.
Diyerek bitirdi sözlerini gerçekten garip bir hikaye böyle bir ailesi olduğunu düşünmemiştim onu korkutmaya çalışırken öldürüyordu babası.
Doktor içeri girdi bir kaç kontrol yaptıktan sonra çıkabileceğini söyledi.

                    ~2 gün sonra~

Taehyung iyileşmişti artık evde kendi işini yapabiliyordu tabi ki de ben yaptırmıyordum.
2 gündür beraber kalıyorduk okula gitmiyordu bende gitmiyordum ona bakmalıymışım gibi hissediyordum çünkü Taehyung'u görmediğimde morelim yerine gelmiyordu kötü oluyordum aynı şeyleri Taehyung'un da hissetmesini istiyordum, bunun için elimden gelen herşeyi yapacağım.
-Yemeyeceksin.
-Yiyeceğim. Bana sesini yükseltme!
- Özür dilerim ama bunun zarar vereceğini ikimizde biliyoruz.
Taehyungla kavga ediyorduk her ne kadar hocamda olsa onunla kavga etmeyi bile seviyordum daha hastaneden çıkalı 2 gün oldu doktorun yememesini söylediği her şeyi yiyesi geliyor!
En sonunda pes ettiriyorum. Canının istediğini biliyorum fakat ona bir şey olmasından korkuyorum.
Akşam olmuştu artık eve gitmem gerekiyordu Taehyung'a söyleyip çıkmaya karar verdim.

"Ben gidiyorum kendine iyi bak lütfen söylediklerime dikkat et doktorun dediklerini unutma çok önemli bir şey olduğunda 2 adım uzağınızda olacağım okula gelmeyin dinlenin lütfen hocam" dedim. İsteksiz bir şekilde adım attım zordu gitmek alışmıştım okula gelmesini istiyordum tabi ki de fakat dinlenmesi gerektiğinide biliyordum.
  
           ~Taehyung'un ağzından~

Gitmesi üzüyordu gitme demek istiyordum fakat o benim öğrencim ve yanlış anlayabilir aslında yanlış anlamaz fakat onunda dinlenmesi gerek bu yüzden ona teşekkür ettim ve yolcu etmek için ayağa kalktım.

Tatilde oldu yazamıyorum derslerden dolayı çok işim var kısa kısa bölümler atmaya çalışacam kndnize iyi bakın~ yorum beklirem eşfkdmdşld

Teacher/ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin