-03-

3.2K 174 10
                                    

Yine alarmın sesiyle uyandım günlük rutinlerimi halledip aşağıya annemin hazırladığı kahvaltıya yardım ettim ve birlikte yedik daha sonra okula gitmek için yürümeye başladım ilk ders yine tarihdi ve ben sevmediğim bir dersi bugün çok istiyordum bu düşüncelerle okula yanaşmıştım cho ciyle sınıfa doğru ilerliyorduk ve bugün tarih hocamız taehyungun gelmediğini söyledi yüzüm bir anda düşmüştü gerçekten onun gelmesini çok istiyordum onunla dakikalar çok güzel geçiyordu dersi dinlemektense yüz hatlarını ezberliyordum ve gerçekten aşık olmaktanda korkuyordum o bir hoca sen bir öğrencisin diyip duruyordum bu düşüncelerden kurtulup sınıfa girdik ders boş olduğu için rahat davranıyorduk cho ci yanıma geldi ve Taehyung dan bahsediyordu onunla birlikte olabileceğimizi üzülmemem gerektiğini her ne kadar doğru olsada ona aniden bağırdım

-YETER ARTIK DİNLEMEK İSTEMİYORUM!!!

-bben sadece doğruları söylüyorum hadi ama kendini üzme bana anlatmalısın.

Gerçekten bunları duymak hiç hoşuma gitmiyordu kendimi daha kötü hissediyordum neden böyle olduğunu bilmiyorum ama bunları düşünürken kavganın uzayıp gittiğini farkettim ve sınıftaki herkesin gözü bizim üzerimizdeydi cho ci eliyle beni sürükledi ve gerçekten canımı yakmıştı çok saçma bir şey yüzünden ve ortada hiçbirşey yokken böyle davranmamız çok garipdi üstüne üstlük sinirlendiği için onu çekiştirmiştim ve alkışlayarak sınıfa gitti ne yaşadığımı anlamamıştım herşey aniden gelişmişti tam filmlerde olduğu gibi onunla kavga etmiştik üzüntüyle okuldan attım kendimi lise 3 öğrencisi olduğumuz için fazla sıkmıyorlardı ve siteye giricekken uzun zamandır boş olan karşı binamıza yeni birileri taşınıyordu kendimi tanıtmak amacıyla yanlarına gittim ve tabiki benim yaşlarımda birinin olduğunu umut ederek uzaktan oldukça tanıdık geliyordu kapıdaki kişi ve yaklaştığımda onun Taehyung hoca olduğunu anladım hoca şaşırmış bir ifadeyle merhaba başkan demişti kala kalmıştım ve merhaba diye cevap vermiştim.

-seni gördüğüme sevindim ne yapıyorsun burada.

-hocam şu evde oturuyorum.
diyerek evimizi gösterdim.

-aa sevindim okul biraz uzak servislemi gidiyorsun?

-hayır hocam yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum.

-arabayla gidiyorum yarın okula birlikte gidelim ısrar istemem konuşacak şeylerimiz var.

-peki hocam neden olmasın sabah görüşürüz.

Gülümseyerek cevap vermişti bana onun gülüşünü bir dizi gibi izleyebilirdim oldukça garipdi yaşadıklarım gerçekten hocam artık komşumuzdu ve yarın onun arabasına binicektim eve giderken sevinç çığlıkları atıyordum içimden ve eve gelir gelmez odama gittim bugün olanları düşündüm ve aklıma cho ci geldi onu çok üzmüştüm ve kendimi toplayıp onu aradım olan herşeyi anlatacaktım ve telefonu açmasıyla özür dilemem bir oldu uzun bir konuşmadan barışmadan sonra asıl meseleye gelelim dedim.

-neymiş asıl mesele?

-Taehyung hocayla komşu olduk.

-vaay buna sevindim içindekileri anlatmanı istiyorum.
Demesiyle içimi ona boşaltmam bir oldu.

-gerçekten tarif edilemez bir duygu bu cho ci onunla konuşmak sürekli onunla birlikte olmak onunla gülmek onunla ağlamak istiyorum ne olduğunu bilmiyorum ama sonunda üzülmek istemiyorum.

-sen aşık olmuşsun işte üzülmene gerek yok gerçekten seviyorsan herşey hallolur.
Demekle yetinmişti cho ci ve gerçekten ona söylediğim için çok mutluydum ve telefonu kapatıp yatmıştım yarını merak ediyordum o yüzden hemen uyuyup onunla birlikte olmak istiyordum ve uykuya daldım. Yarın sabah tek fark alarmla uyanmamamdı kahvaltımı yapıp arabayla gelecek olan Taehyung hocamı (!!) Beklemeye başladım...

:)

:)

:)

Teacher/ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin