-11-

1.8K 140 50
                                    

"Gitme, konuşalım biraz." Dedi sesi titrek çıkıyordu. Heyecandan elim terlemişti bile. Yeni uyandığım halde yorgundum. "Tabi ki." Dedim elimle oda'daki koltuğu işaret ettim ve o oturduktan sonra bende oturdum.
-Nasıl gidiyor?
-İyi gitmeye çalışıyor yarın okul var. Ne kadar iyi gidebiliyorsa gidiyor.
Dediklerim dikkatini çekmiş olacak ki hafifce sırıttı.
-Önünde uzun seneler var iyi kararlar vermen lazım bu hayat senin hayatın ve her şey senin elinde. Dedi. Haklıydı bu yüzden ona beni çalıştırması gerektiğinin sinyallerini verdim sonuçta benim de bir sınavım vardı.
Biraz daha konuştuk ve Taehyung koltukta bacaklarını göğüsüne çekerek "Kitaplarını getirde tarih çalışalım." dedi. Onu onaylayarak kitaplarımı almaya yan odaya gittim. Döndüğümde çalışma masasına oturmuş beni bekliyordu hızlıca yanına gittim ve oturdum anlamadığım konuyu açıp Taehyung hocamın anlatmasını bekledim.

Biraz zaman geçtikten sonra kapı tıkırtısıyla tüm dikkatlerimiz bozulmuş ikimizde kapıya bakarak annemin geleceğini düşünüyorduk en azından evde başka birisi yoktu.
Elinde bir kaç kurabiye ve atıştırmalık yiyecekler olan bir tabakla gelmişti fakat ben diyetteydim ve spora başlamıştım haliyle böyle şeyler yemem de yasaktı  annem bir kaç adım attıkdan sonra özür diledi. "Hadi mola verin de bir şeyler atıştırın, biraz sohbet edelim." Dedi. Güler bir yüzle. Taehyung onayladı ve elindeki kalemi bırakıp sandalye yi döndürerek bana yöneldi fazla yakındık biraz kızarmıştım haliyle biraz terlemiştim, bu bana her zaman olan şeyler di artık alışmıştım aslında. Annem önümüze tabakları koydu ve anlatmaya başladı.
Fazla konuşmuştu hocam hakkında bilmediğim çok şey öğrenmiştim bir öğrenci annesi olduğu için cevap vermeden edemiyordu.

       ~TAEHYUNG'UN AĞZINDAN~

Yu seo'yu biraz çalıştırdıktan sonra Annesi elinde atıştırmalıklarla gelmişti ara verip sohbet etmeye başladık. Fazla şey sormuştu ve hepsine cevap vermiştim sonuçta bir öğrenci annesi olmanın yanında karşı komşumda sayılırdı böyle şeyleri onunda bilmeye hakkı var.
Uzun sohbetten sonra yu seo'ya işaret ederek kapıya çıktım ve lavabo'nun
Yerini göstermesi gerektiğini söyledim yu seo önden ben arkadan giderken hareketleri cidden çok hoşuma gitmişti her insanın bir karakteri vardır ve o karaktere göre bir eş bulmak ister cidden yu seo ile aynı kafadan bir insandık, ah ne diyorum sanki ben o benim öğrencim. Yani şuan için öyle olduğunu düşünüyorum...

Taehyung sohbeti bölüp kaş göz işaretleti yaparken çok tatlı gözüküyordu ahh cidden insan dayanamıyor. Kendisi lavaboya gitmek istediğini söylediğinde onu götürmek için önden önden gidiyordum ve bana hayranlıkla bakıyordu mutlu etmişti beni ne düşünüyordu merak ediyordum ama o benim hocamdı(!)
Geri geldiğimizde annem oda'dan çıkmış, bizde boş odaya girmiştik yarın okul vardı. Taehyunga hatırlatmam gerekiyordu. "Yarın okul var ben erken kalkıp gideceğim, daha sonra spor'a gitmem gerek geç döneceğim siz dinlenin hocam iyi geceler." Diyerek odadan çıkmaya yöneldim. Oda "Iyi geceler sonra görüşürüz." Dedi ve kendi odama uyumaya gittim.

ĞAĞAĞA SİZE SÜRPRİZ YAPTIIM. TATİLDEN DÖNDÜM BOL BOL YAZICAM YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIIN. SİZİ SEVİREM.
(Uyumayanlar ses veriin üdşcşdözşöd)

Teacher/ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin