Royal Sky

10.6K 573 35
                                    

AMY

Nakon hiljadu zaokruženih oglasa, stotinu poziva i destak pregledanih stanova, odlučila sam se za manji stan, u mirnom kraju, sa pogledom na reku. Gospođa Anderson, koja je iznajmljivala stan, bila je fina starica. Njena pojava, nežnost i toplina su mi za trenutak ublažili nostalgiju za mojom porodicom. Cena je bila odgovarajuća pa se nisam puno dvoumila i odmah rešila da se uselim.

Predveče, pre zvona na vratima, Candin glas je odjekivao zgradom. Pomislih: - Ova devojka je neumorna.  Otvorim brzo vrata i uvedem ih unutra.

-Dobrodošle cure! Uživajte i opustite se kao u sopstvenoj kući.

-Auu devojko... Pa ti izgledaš bogovski, obratila mi se Candy.

-Trebaće nam neko da te čuva noćas.

-Ne preterujte, zadovoljno sam se smeškala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ne preterujte, zadovoljno sam se smeškala.

-Uostalom za sve ovo ste vi same krive, pa se ne žalite. Vas dve uvek lepo izgledate tako da verujem da ste već naučile da se pazite. Ja vam neću praviti problem, jer nisam neko ko voli da flertuje, niti mi to prija.

Devojke su zatim izvukle flašu vina i žurka je zvanično počela.

Ispred kluba je bila ogromna gužva. Kao da se pola grada našlo večeras baš ovde. Pri svakom otvaranju masivnih vrata kluba, čulo se treštanje muzike, a spoljašnjost je blještala kao mali Las Vegas. Na samim vratima nas dočekuje obezbeđenje. Dve indentične gromade, očigledno braća blizanci.Vidi se da su već iznervirani navalom nestrpljive mase.

-Žao nam je devojke, nema više mesta, reče jedan od njih.

-Ma daj macane, mora da se šališ. Nisam toliki trud uložila spremajući se da bih ovde došla, da bi mi ti  rekao da za ove tri lutke nema mesta, histerisala je na njega Candy. Još neko vreme su se gromade raspravljale što sa ostatkom pristiglih gostiju, što sa našom Candy, koja je neumorno nastavljala da viče, dok smo je Mery i ja povlačile nazad. U trenutku kada smo krenule nazad, u potragu za novim klubom, čulo se glasno: - STANITE! Neka jeza prođe mi kroz vene. Kolena mi zaklecaše. Duboko sam udahnula i lagano sklopila oči, kao da se pripremam za ono što sledi. Okrenem se lagano i sledim se od onoga što vidim. Da li je moguće da je ovo on? Juče nisam mogla da mu vidim oči, ali ovo je definitivno ON. Ista široka ramena, isto napeto telo, isto streljanje pogledom. Onaj zgodni kreten je stajao na vratima i gutao me pogledom. Vazduh mi je bio isteran iz grudi čim sam ga ugledala. Srce je tuklo kao ludo, stomak se vezao u čvor. Jedva sam nekako skrenula pogled sa njegovih očiju, ali me moje oči nisu slušale. Moj pogled je nekontrolisano lutao, počevši od njegovih usana, širokih ramena i snažnih ruku prekrštenim na čvrstim grudima, pa sve do samih pantalona. Brzo se trgnuh od stotinu vrućih misli koje mi prostrujaše glavom, pa brzo podigoh pogled. Uhvatim blagi osmeh na njegovim usnama i upitno podignutu obrvu.

-Vaše lične karte mlade dame, reče nam.

U čudu se sve tri pogledasmo. Da li se on to šali sa nama? Zar zaista izgledamo kao klinke? Candy je ljutito predala svoju i Merinu ličnu kartu gromadama oko njega, dok ja nisam stigla još ni lepo da izvadim svoju iz torbice, a on ju je već istrgao iz mojih ruku. Pogledao je, nasmejao se, pa rukom pokazao na ulaz u klub i rekao:

Otrov I Lek✅- (Skraćena Verzija) Where stories live. Discover now