AMY
Od tog dana ga više nisam viđala. Obilazio me je doktor Harison, ali ne i on. Osećala sam se kao da mi je otkinut komadić duše. Nakon tri dana zatražila sam da me otpuste, što su i učinili. Candy i Mary su mi pomogle da spakujem sve svoje stvari, a doktor Harison je došao da me isprati.
-Amy, ako dozvoljavaš, voleo bih da pređemo na ti. Sada nam više nisi pacijent, pa bih voleo da ne moram da ti persiram.
Nasmešila sam mu se ljubazno:
-Naravno.
-Ukoliko ti bude trebala bila kakva pomoć, tu smo. Nadam se da ćeš se ubrzo oporaviti i nastaviti sa uobičajenom svakodnevnicom. Pozdravljam te i uživaj!
Po izlasku iz bolnice osetih neke žmarce po sebi. Okrenula sam se lagano ka vratima bolnice i ugledala ga. Stajao je naslonjen na pult, gledajući u mene. Delovao je potišteno. Htedoh da se vratim, ne znajući ni sama šta bih mu rekla, ali se Dwayn odenkud stvorio grleći me jako. Nakon što sam se oslobodila Dwaynovog zagrljaja, iznenađena njegovim pojavljivanjem kao i postupkom, pogledala sam ka pultu, ali njega tamo više nije bilo.
Narednih dana sam bila vidno neraspoložena. Porodica mi je jako nedostajala. Moja sestra je bila nešto čudna u poslednje vreme. Nekako tajnovita i vesela. Osetila sam da nešto uporno skriva. Odlično je poznajem i znam da se nešto čudno dešava. Pomislila sam da se zaljubila, ali vrlo brzo ću saznati koliko sam se prevarila.
Brett je u meni probudio neka nova osećanja, koja ne samo što su me zbunjivala, već su mi i jasno pod nos poturala činjenicu, činjenicu koju sam dugo gurala pod tepih. Sada mi je jasno dolazila do svesti. I pre onog kobnog dana, kada se moj ceo svet srušio, znala sam da je gotovo sa Stivom. Iz nekog nepoznatog razloga, možda zbog straha od gubitka ili činjenice da sam se uzaludno za nešto borila i trošila vreme, nisam želela da priznam poraz. Jednostavno nisam želela da prva odem. Forsirajući nešto, u nadi da će se ta moja upornost na kraju isplatiti, dovela sam sebe do krajnje nezgodne situacije.
Još uvek mi je bilo teško da pomeram ruku, ali sam se zbog ozbiljnosti svog posla, vratila slikanju u Dwaynovom lokalu. Bar što se tiče posla, nisam morala da brinem. Brinuo me je samo predstojeći vikend.
Stacy me je više puta opomenula da moram da se pojavim sa svojim zgodnim frajerom po svaku cenu. Ništa mi nije preostajalo, nego da se do zadnjeg časa držim toga da ćemo zajedno doći.
-Amy...Amy...! Galerijom je odjekivao Stacyin glas.
-Ovde sam Stacy, izvolite ?
-Amy, bila bi vrlo ljubazna, ako bi dan ranije krenula sa mnom u kuću na moru. Treba mi neko ko će se zajedno sa mnom pobrinuti o organizaciji predstojeće proslave.
-Naravno Stacy, bilo bi mi zadovoljstvo, hvala Vam.
Zastala je i nekako me ispitivački posmatrala.
-To neće smetati tvom dečku? Najzad upita?
Uhvatila me je...
-Verujem da će imati razumevanja kada ste Vi u pitanju. Rekoh joj, znajući da gaji određene simpatije prema njemu, što mi je donekle smetalo.
-Poći ću sa Vama, a sa njim ću se vratiti. Tako da ne vidim problem. Dodala sam, samo da bi delovalo što uverljivije.
-Onda dogovoreno. Javi mu se, ne bih da budem novi uzrok vaših slatkih svađa. Zagonetno se nasmejala i otišla.
-Uhhh, ovo je bilo blizu... Rukom obrisah hladne kapljice znoja sa čela.
Uputila sam se zajedno sa Stacy ka njenoj kući na moru. Put nije bio dug. Plaža na kojoj se nalazila Stacyna kuća, bila je prelepa. More, sitan pesak i nepregledno plavetnilo svuda okolo, budili su u meni želju da tu zauvek ostanem.
YOU ARE READING
Otrov I Lek✅- (Skraćena Verzija)
RomanceOna nije imala ništa, a on je imao sve. Ona nije želela više nikoga, a on je želeo samo nju. Ali šta će se desiti kad se istorija ponovi i izdaja ponovo pokuca na njena vrata. 🚫"©Copyright (TALIJATA ). Kompletan autorski sadržaj nalazi se pod zašti...