Той имаше нужда от помощ. Имаше нужда от мен, от гласът ми, присъствието ми, допира ми.
Единственият проблем беше егото и гордостта му. Проблема беше, че не можеше да преодолее идеята, че някой може да го обича въпреки всичко, което прави.Проблемът беше в това, че в съзнанието му той не заслужаваше любов.
Точните му думи бяха "Любовта е нещо чисто, невинно, красиво и просто. Ти искаш да ти дам такава, но аз не мога. Не съм чист, кръвта по ръцете ми е твърде много, отнемъл съм животи на страшно много хора. Не съм невинен, а манипулативен изпълнен с омраза използвач. Отвън може да изглеждам красив, начина по който ти говоря, начинът по който те докосвам също, но отвътре има една просто устроена душа научена на омраза и гняв, насилие и убийства- точно обратното на теб. Аз съм наркобос, по дяволите! Продавам дрога на половината свят, убивам хора всеки ден, всяка вечер съм с различна, защото ми омръзват, правил съм ужасни неща, заради които би трябвало да ме намразиш, ако узнаеш -за мен има запазено място в Ада,но ти не си такава Кристин. И затова не те заслужавам, затова ти не заслужаваш да бъдеш въвлечена в моя живот. "Ние наистина сме много различни, но в същото време и толкова еднакви. Когато сме нервни или ядосани, той отива да пие, убива някого или си го изкарва на грешния човек. Докато аз се затварям в себе си и се държа като кучка с останалите.
Той казва каквото мисли и прави каквото казва, защото не го интересува какво мислят за него, той не се извинява, ако не е направил нищо. А аз мисля едно, но казвам друго, за да няма обидени, извинявам се преди да е станало проблем, защото не обичам да се забърквам в такива. Той показва увереност, а аз наивност, но в корена на проблема ни стои едно - Страх да бъдем отхвърлени заради това, което всъщщност сме. И, за да предотвратим това, се крием зад маските си. А това че той избра тази на 'големия лош наркобос' е въпрос на грешен избор и грешна компания.
Също има и проблем, но не е с мен, а с това, че го е страх. Страх от това,че точно когато всичко върви добре и ще забрави кой всъщност е, някой ще рязвали това. Че заради собствените си грешки ще пострада единствения човек, който може да го научи как да обича отново, че ще пострада неговия последен шанс.
Шанс, да бъде щастлив.
ESTÁS LEYENDO
Не само розите имат бодли
FanficКогато го погледнах, погледа му беше празен.Зад онези зелени очи, които привличат всяка жена в радиус от 2 км се виждаше празнота и самота.Можех да видя болката в очите му. Тази която прикрива пред всеки, но откри на мен- момичето, което вижда за пр...