Sonunda eve gelebildim çalışanları bile özledim ben bay buzdolabı çalışanları bile özlemişti . bu kadar hasrettim evime. Babamı gördüm hazım egemen geleceğimi bilmiyordu nasıl sarılmıştı bana bir gökhana bir bana bakıyordu. Özlemiştim onu her ne kadar kötü gitmiş olsam da özlemiştim gözlerine baktığımda onun da beni özlediğini görebiliyordum.
O sırada evimizin bay ukalası geldi nasılda şen çıktı sesi . Sinan şaşırmıştı abisi karşısındaydı özlemişti onu daha bir saat önce konuşmuştu abisiyle hemen sarıldı ona eskisi gibi aralarına hiçbir şey girmemiş gibi .Hazım yukarı çıktı . bir yanı sevinç doluyken bir yanı evladını kaybetme korkusuyla doluydu .Kerime oğlunu elinden alabilirdi dayanabilir miydi buna .O Sırada kerime geldi .Sesi hafif kısık büyük bir umutla o de mi diyebildi. Ne diyebilirdi ki kadına yağızdı onun oğlu. Ama Hazımın da oğluydu o ...Altın çocuğuydu yağız onun onun olmadığı halde herşeyi ona benzeyen oğluydu o.
Gökhan etrafa bakındığında babasını göremedi ece geldi o sırada kucağında bebeği ne çok yakışmıştı bebek ona . Yağız hafif gülümsemeyle selam verdi eceye , ece de aynı şekilde selam verdi. Gökhan babam nerede diye sordu . odasında dedi genç kadın gökhanda tamam diyerek babasının odasına gitti .Sinan sımsıkı sarıldı tekrar abisine yağızda aynı şekilde ona eşlik etti ama aklı ecedeydi benim bildiğimi bildiğini bilmiyordu büyük ihtimal diye geçirdi içinden.
Hazım derin nefes alarak evet dedi gökhan geldi o sırada ne konuşuyorlardı ki böyle heyecanlı heyecanlı .Yağız senin oğlun kerimenin kalbi sıkıştı tek kalbi sıkışan o değildi yalnız gökhan da aynı durumdaydı ne diyordu babası böyle ! kardeşim dediği adam kardeşi değil miydi ? Nefesi daraldı .BABAAAA diye haykırdı resmen genç adam ne diyorsun sen ne demek yağız senin çocuğun sen annemi diyebildi sadece kerime çoktan gitmişti odadan . Yaklaşık beş dakikadır olanları düşünüyordu gökhan . o benim kardeşim diyebilmişti sadece . Sesi ne kadarda kuvvetli çıkmıştı .
Hazım anneni aldatmadım dedi yıllar önce annen hamileyken erken doğum meydana geldi kardeşin öz kardeşin o doğumda öldü annene bunu söyleyemezdim çünkü bir evladını daha kaybetmişti bunu da kaldıramazdı. Şantiyeden bir çalışan öldü . Bir haftalık bir çocuğu olmuş kadın bakamıyormuş çocuğuna bu teklifi sundum ona o da para karşılığı ve çocuğunun iyi eğitim görme karşılığı kabul etti. Gökhan duydukları karşısında sadece o benim kardeşim ve bunu hiçbir şey değiştiremeyecek dedi. Yağız bunu duyarsa sadece bir evladını değil beni de kaybedersin baba dedi sert ve kararlı bir sesle gökhan .
Bir hafta geçti yağız eski iş temposuna geri döndü . Çekimlere gitmek için hazırlanırken telefonu çaldı açtığında hazan hanım Mehmet bey ile kavga etti diye haber almıştı.Yağız şaşırmıştı bu duruma . ve hemen hazanın yanına gitti. Hazan resmen ağzından ateşler çıkartıyordu. Yağız hemen el attı duruma .Mehmeti göremediği için Mehmet nerede diyebildi hazana bakarken.Hala onu soruyorsun inanamıyorum sana dedi . Yağız gülmemek için zor tutuyordu kendini bir insana sinirlenmek bile bu kadar mı yakışırdı ama hazana yakışıyordu işte . Hazan sakin olur musun sadece ne olduğunu anlamaya çalışıyorum dedi kısık sesle .
öyle mi o zaman ben sana söyleyeyim ne olduğunu o sapık resmen beni öpmeye kalktı anladın mı ? Ama tabi ki beyfendi benim eski boksör hocası olduğumu bilmediği için kum torbasına da dönüşebileceğini anlayamadı dedi.Yağız ah kalbi delinmişti resmen o herif sevdiği kadına dokunmaya çalışmıştı . Daha kendisi öpmemişti onu bir kere olsun tutmamıştı ellerini o adam yaşayamazdı O adamı öldürmek için herşey yapardı yağız hem de her şey . Bir anda sarıldı hazana nasılda özlemişti kokusunu. Hazan sessizce bakakalmıştı yağıza . Kokusunu çekebildiği kadar çekti ne çok özlemişti bu kokuyu. Mehmet bey geldiler efendim diye bir ses çıkana kadar bırakmadılar kendilerini .Nihayet hayalden uyanıp gerçek hayata dönebilmişlerdi .Ne olmuştu bu adama böyle hazan demin kum torbası derken ciddi miydi . Adamda tip diye bir şey kalmamıştı ama yağız yinede kendini tutamayıp bir kum torbası haline de o getirmişti adamı.
Adamı döverken aslında onu değilde kendini dövüyordu. Sevdiği kadını koruyamıyordu çünkü bu kadın benim bu kadın sahipli diyemiyordu .Zor tutmuşlardı yağız egemeni. Aradan bir kaç saat geçti . Yeni yüz markası için birilerini bulmak isteseler de bir kaç saat önceki olay tsunami etkisi yaratmıştı bile.
Yağız abisine bakıyordu. gökhan bir hafta önceki olayı unutmaya çalışıyordu. Kardeşine baktığında unutuyordu da zaten .Hazan ikilinin yanına gelip özür dilerim dedi. Gökhan asla özür dileme iyi ki ben burada değilmişim yoksa daha kötü şeyler olurdu demişti .
Yağız masumca bir bakış attı hazana . Abisine dönerek erkek yüz markasını buldum dedi .Gökhan şaşırarak kim diyebildi. Yağızın gözleri parladı hazana bakarak BEN ! dedi .Hazanın gözleri büyüdü ne diyebildi sadece gökhan güldü kardeşinin ateşe gittiğini bildiği halde güldü çünkü onunda mutlu olmaya ihtiyacı vardı .
Yağız hazana bakalak o muhteşem gözlerin ışıltısıyla duydun BEN ! dedi tekrar . Artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağının garantisiydi bu sözler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI)
Fanfictionİlk kitabımdır 2017 yılında yayınlanmaya başlamıştır Daha ne saklıyorsun benden daha bilmediğim ne var söyle diye haykırdı genç adam. Nefes alış verişleri değişmişti. Ne diyecekti şimdi haykırmak istemişti her şeyi kendine çekti ne kadar da ya...