NEDEN Bölüm 3

1.4K 79 13
                                    

Tüm çalışmalar devam ediyordu . Nereden çıkmıştı ki şu erkek yüz markası anlamış değilim bide hazana bakmalar imalı sözler falan bunların yarısını zamanında ben yapmış olsam hazan hanım herhalde beni kum torbası yapardı ne kadar yılışık bir herifti bu mehmet kozan.

Evet arkadaşlar çekimler bitti teşekkür ederiz. Ah sonunda bitti bir kahve ısmarlayım mı, yok artık bildiğin yürüyordu hazana .... Peki ya hazan ne diyecekti sırf yağıza inat evet demezdi herhalde peki içinden yağız  ya sana inat değilde istediği için giderse böylesi daha mı iyi olacak neden böle yapmıştı ki sanki keşke zamanı geri alabilseydi çok değil 6 ay kadar .

Hazan derin bir iç çekti teşekkür edip yağızın yanına gitti.                                                                                         yağız seninle konuşmam gereken şeyler var . Gözleri ne kadarda kararmıştı genç adamın böyleyken bile ne kadar yakışıklı diye geçirmeden edemedi. Aklındakileri devre dışı bırak kızım  yoksa kafanı kırarım ohhh çok güzel kendi kendini de dövmeye başlamıştı artık .... Tabi dedi yağız içinde buruk bir tebessümle .Yine gidecek misin ? Bu ses hazandan mı çıkmıştı ne kadar da ince çıktı sorduğuna pişman olmuştu bile . Hayır dedi yağız tok bir sesle ruhsuz olmaya çalışmıştı  ama olamıyordu herkese olsa da hazana olamıyordu .Çünkü hazan tanıyordu onu kalbini biliyordu yada bilmiyordu her ne kadar kalbi hazan için atsa da hiç bir zaman orada olamayacaktı. Derin bir nefes aldı neden dedi sadece neden gittin ve neden geldin .Sanki bilmiyordu cevabını hepsinde bir sen varsın hazan demeyi o kadar istedi ki .Kardeşlerimi özledim diyebildi sadece içinde o kadar anlaşılması zor bir ses tonu vardı ki bir şeyler söyleyecekti tam belki de doğruları telefonu çaldı o sırada arayan sinandı. Abisinin geldiğini bilmiyordu sahi gökhandan başka kimse bilmiyordu sürpriz yapacaktı yada gönlü öyle istedi.

Söyle yakışıklı bey .Neredesin abi sen ya sesi yine neşeli ve güzeldi. Sürpriz dedi yağız şen kahkahayla asıl sen neredesin . Neredeyim hemen söylüyorum babamın yanındayım . Düşün adam  o kadar düştü senden sonra bana  muhtaç oldu dedi gülünç sesiyle. Nasılda mutluydu kardeşinin sesi işte tüm bu soruların cevabı buydu . Neden demişti hazan neden cevap o kadar belliydi ki sen ve sinan .Neden ilk bana aşık olmadın demeden edemedi içinden gözleri bile dolmuştu genç adamın ve YİNE YAŞANMAMIŞ KALACAK DEDİ. Hazan ve Yağız hiç bir zaman olmayacak kalbi yansa da hiç bir zaman olmayacak aklına iyice kazıdı ve gözlerini hazandan alıp evin yolunu tuttu.

YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin