YAŞANMAMIŞ KALSIN FİNAL 1 KISIM

801 60 26
                                    

Yağızın ağzından ;

Her şey bir anda bambaşka bir hal almış konuşulanları dinliyor anlamaya çalışıyordum babam dediğim,çocukluk kahramanı dediğim adam aslında benim gerçek babamın katili  öyle mi? Abi dediğim adam , sevdiğim kadın bunu biliyordu ve benden gizlediler . Lansmandan sonra dedikleri şey bu muydu yani ?

Babam dediğim adam yüzüme bakıp bir şeyler söylüyor sevdiğim kadın öyle derin bakıyor ki bana artık konuşulanları duyamıyorum.

Sonunda konuşmaya başlıyor babam dediğim adam içimden bir ses hala onun suçsuz olduğunu söylüyor yada benim kalbim çocukluk kahramanının suçsuz olmasını istiyor.

Hazım yağızın yanına gelip bir şeyler söylemeye çalışsa da beceremiyor o kadar çok korkuyor ki oğlunu kaybetmekten konuşurken sesi o kadar ince çıkmıştı ki ne diyecekti şimdi oğluna

Hazım: oğlum dinle . Bilmediğin şeyler var ,sana anlatmam gereken  bak aslında...

Tam bir şeyler söyleyecekken  susturdum onu dinlemek istemiyordum bilmek hiç istemiyordum çünkü benim bildiğim şeyler bana yetiyordu. O kadar sinirlenmistim ki ona ...

Y: Bilmem gereken şeyler var öyle mi peki sen bilmediklerimi birak ben sana bildiklerimi söyleyim mi hazım egemen ?

Ben daha 12 yaşında annesiz babasız kardeşlerimden ayrı bir hayat sürdüm  , ben senin yüzünden karanlıkta kaldım. Hep düşündüm biliyor musun babam beni hiç mi sevmiyor diye , neden beni bu yaşta buraya gönderdi diye ben hep geceleri ağladım baba biliyor musun ? Ha ama hakkını yememek lazım sayende artık karanlıktan korkmuyorum.

Bunları söylerken kalbim öyle çok acı çekti ki konuşan ben değil 12 yaşında ki çocuktu.

Bu adam benim babamın katiliydi  peki ya o kadın nasıl yapmıştı bunu kocasının katiline  , oğlunun babasının katiline verip ona baba demesine nasıl  izin vermişti  . Nasıl bir kadındı ki bu sessiz kalabilmiş ve para karşılığı susabilmisti . O kadın benim hiç bir şeyimdi. Bunları düşünürken bir anda polisler toplaştı.

Tabi ya magazinciler canlı yayın yapıyordu En son gördüğüm hazım egemenin eline kelepçe takılıp  götürülmesi ve arkasından sinanın ve selinin feryatları ve gökhan ile hazanın affet bakışları...

Her yerde bizim haberler altın çocuk evlatlıkmış . Hazım egemen katil ve daha bir çok haber . Nasıl bir hayattı bu nasıl bir yalanın içindeydim ben .

Hazan dayanamamış yağızın yanına gelmişti. Ona anlatmalıydı
söylemeliydi ona.  her şeyi gözünden baktığında  görebiliyordu yağızın  yıkılmışlığını . Ve bu onu daha da çok üzüyordu.

H: "yağız aşkım konuşmamız lazım bak dinle beni " diyerek elini tuttu. Sanki elini tutunca her şey düzelecekmiş gibi .

Yağız öfkeyle baktı hazana kim haklı kim haksız düşünecek durumda değildi o an .

"Dokunma " o kadar öfkeliydim ki ne yaptığımında ne dediğimin de farkında değildim. Taki hazanın 
sesi hiç olmadığı kadar ürkek "yağız benim ne suçum var ." Diyene kadar . O an susmam gerekiyordu demi ama ben susmayı değil içimde ki her şeyi söylemeyi sectim.

Dur bakalım hazan hanımın ne suçu var mesela benden her şeyi saklamak gibi bir suçu var mesela ecenin hamileliği, babam ile neden evlendiği, benim evlatlık olmam , ve babam dediğim adamın  aslında benim gerçek kahramanımı öldürdüğünü saklamak gibi" sesim o kadar yüksek çıkmıştı ki hazanın yüzüne baktığımda onu ne kadar incittiğimi anlamıştım kara gözlerinden bir damla yaş aktığında benim canım daha çok yanmıştı artık  sadece kendime kızgındım  . Daha fazla onun yüzüne bakamadım ve oradan hızlıca gittim.

YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin