HUZUR 6 BÖLÜM

1.2K 68 29
                                    

Huzurun yanındaydım , kimine göre saçmaydı belki ama bana göre değildi. Ben onu hiç bir zaman tadamayacaktım . O yüzden istemiştim bu oyunu. Sonunda alış verişimiz bitti .Yaklaşık iki dakika sonra çocukların yanında olacaktık. Arabada bir sessizlik hakimiyeti kuruldu . İkimizde o kadar şaşkındık  nedeni ise iki sevgili gibiydik adeta birbirimize sarıldık onu bırakın abi biz bugün el ele tutuştuk... evet biliyorum iki gün sonra bunları yaşamamış gibi devam edecektik hayatımıza ama en azından sarılmıştım ona elini tutmuştum belki de iki gün içinde hiç ben olmayan hazan olacaktım . Aşkımı haykıracaktım belki de yada o söyleyecekti. Bunları düşünürken yüzümde aptal bir sırıtış olduğuna emindim çünkü otuz ki dişim de görünüyordu.

Sonunda geldik dedi yağız. bagajdan oyuncakları alıp yetimhaneden içeri girdik.Tabi ki tüm çocuklar yağızı görünce beni unutup ona sarıldılar ne çabuk unuttular beni bunlar . Yok canım kıskanır mıyım hiç sadece çatlıyorum birazcık o kadar .Sonunda yağız abilerine olan aşkları ve özlemleri bitip beni görebildi afacanlar şimdi sevilme sırası bendeydi işte... 

 Yağız abi bir daha hiç gelmeyeceksin sandım dedi gamze . sözleri buruk ama gözleri mutlu şekilde . Yağız sımsıkı sarılıp kucağına aldı cimcimeyi ah ne kadar da yakışmıştı kucağına kesinlikle bu adamdan mükemmel baba olacaktı buna emindim. Ve oyuna başladık körebe saklambaç ve bir kaç oyun daha oynadıktan sonra çocuklara masal anlatıp uyutmayı da ihmal etmedik kesinlikle çok özlemişti çocukları o kadar belliydi ki . Bu yüzden bile kızıyorum kendime sonuçta benim yüzümden gitti buralardan ama şimdi yanımdaydı ve ikimiz de bile bile ateşle oynuyorduk ama söz vermiştik iki gün boyunca kimseyi düşünmeyecektik.  Şimdi nereye dedi yağız o muhteşem gülüşü yine yüzündeydi. Ah bu adam bir gün beni öldürebilirdi. Bilmem   diyebildim cılız çıkan sesimle niye böyle oluyordum bu adamın yanında hem bu kadar cesaretli hem de ürkek bir kız adeta beni kendine hapsediyordu ve ben buna izin veriyordum ve hiç  bir zaman da pişman olmayacaktım . O zaman sahile giderim iyi gelir bize ne dersin dedi , iyi olabilir dedim peki o zaman hadi deyip biraz yaklaşarak elimi tuttu kızmam gerekiyordu de mi? ama yapmadım aksine daha sıkı tuttum elini bu adam benimdi bu gözler bu bakışlar ama herşeyden önemlisi tek anlamıyla huzur olan bu adam benimdi.

Küçük gülüşler arasında sahilde yürüyorduk artık yorulduğumuzu anlayıp bir bankta oturmaya karar verdik.  Yağız küçük bir bakış attı özledim dedi özledim . Bir anda bunu dedi kalbim durdu mu bilmiyorum nefes arışım değişti hatta bir kaç saniye önce vermeyi de unutmuş olabilirim.

Ne yaptığımı anlamadım bugün cesaretli günümdeydim ona onu özlediğimi söylemiştim daha aşık olduğumu söyleyemeden özlediğimi söylemek yağız egemen olmak böyle bir şey diye geçirdim aklımdan şaşkınken bile o kadar güzeldi ki onunla bir ömür böyle kalabilirdim. Bu sessizliği bozmam gerektiğini bildiğim için bir şeyler yapmam gerektiğini anladım ve az ileri baktığımda ilerde şarkı söyleyen bir gruba gitti gözüm , hazan diyerek ileride ki grubu gösterdim şaşkınlığını atarak o da benim gibi ileri baktı gülümsemesi ile  beni benden aldı hadi dedim ve yine elini tutarak şarkı söyleyen grubun yanına gittik .   Bir süre onları dinledikten sonra içlerinden birinin yanına gidip onlardan bir şey istedim madem iki gün birbirimize aittik o zaman sonuna kadar onunla en güzel anları yaşamalıydım .

O kadar güzel güzel şarkılar çalıyordu ki buradan hiç gitmek istemiyorum desem yalan olmazdı . Yan tarafıma baktığımda yağız yoktu , bir saniye içinde nereye gitmişti ki bu adam tam bunları düşünürken onu gördüm karşımda bana göz kırpıyordu elinde gitar sana gelsin dedi. Nasıl yani bizim bay buzdolabı şarkı mı söyleyecekti hem de bana bu kadar mükemmel miydi bu adam ? Beni benden alabilen bir tek kendisi olduğunu bilse ne yapardı acaba ve sahnede yağız egemen hem de AŞK İZİ şarkısıyla....

YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin