Yağız bir hazana bir fazilet Hanım'a bakıyordu. Ne yapacaktı bu fazilet hanımla . Ne fazilet yağıza nede yağız fazilete sevgi beslemiyordu en azından yağız öyle düşünüyordu. Bu durumdan nasıl kurtaracaktı buna hazır değildi istenmeyen damat adayı üstelik tam da evlenme teklifi etmeyi düşünürken hiç. Önceden olsa hazan annesini dinlemediği için birlikte aşabilirlerdi ama bu durum ve demin gördükleri hazan ile annesinin arasının iyi olduğunun göstergesiydi . Bir yandan da sevinmişti buna sevdiği kadın annesiyle iyiydi mutluydu daha ne isterdi ki yağız sevdiği kadını mutlu görmekten başka ? Ama bilmediği bir şey vardı hazan ile böyle olmasının en büyük etkisi fazilet Hanımdı zaten o açmıştı hazanın gözlerini o aydınlatmıştı hazanı .
Düşüncelerinden sıyrılıp
"Fazilet hanım hoşgeldiniz tekrar ama bizim çıkmamız gerek yoksa çekimlere geç kalacağız. Demi hazan ?"
Hazan yağızın bu haline daha da gülümsedi ilk defa böyle görüyordu sevdiği adamı ve bu her şeye değerdi .
"Evet anne benim yüzünden yeterince geç kaldık o yüzden daha fazla oyalanmadan gidelim ben seni aralım zaten Eceye gideceksin ama orada kalmak istemezsen burada kalırsın yedek anahtarı al o yüzden " tamam mı diyip yanağından bir öpücük aldı.
Fazilet hiç bir şey anlamamış gibi yapmayı seçti ve tamam diyip hazanı öptü . Sonra yağıza bakıp kızım sana emanet ona göre demeyi de ihmal etmedi.
Hazandan çıkıp hemen yağıza geçtiler yağız evinden çantasını aldı ikisinde de bir sessizlik hakimdi. Hazan az çok yağızın aklından geçenleri biliyordu . Daha fazla onu endişelendirmeyecekti.
Yağız gülümseyip hazana baktı içinde koşkocaman bir heyecan vardı . Çünkü bugün büyün bir adım atacaktı sevdiği kadına . O kadar heyecanlıydı ki şimdi böyle ise vakti geldiğinde nasıl olacaktı acaba ?
Y: evet ben hazırım birtanem gidebiliriz Abi'm bizim için araba göndermiş onun ile gitcez o da gelecek zaten hem biraz erken gitmek bize de iyi gelir gezeriz biraz ne dersin?
Hazan derin bir iç çekip sımsıkı sarırdı yağızın ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu .
". Olur senin ile gezmeyi bile seviyorum hem biraz da konuşuruz ne dersin?
Yağız gözlerini kışıp hazana baktı " hani lansmandan sonra anlatacaktın ne oldu şimdi mi anlatmaya karar verdin " dedi. İçinde garip bir korku vardı . Korkuyordu kötü şeyler duymaktan ve en önemlisi hazanını kırmaktan .
Hazan istemsizce dudağının kenarını ısırdı. Nefret ediyordu yağızdan bir şeyler saklamaktan kararı değişmemişti lansmandan sonra söyleyecekti her şeyi . O sadece annesi ile ilgili konuşmak istemişti. " hayır yağız sadece annem ile ilgili konuşmak istiyorum diğer konu dediğim gibi lansmandan sonra söz" diyip yağıza baktı .
Yağızda anlamlı sekilde kafasını salladı " sen ne zaman hazır hissediyorsan o Zaman dedi ve elini tuttu . Yanağına küçük bir öpücük kondurup Plaza'dan çıktılar . Gökhan'ın gönderdiği arabaya bindiler . Arabayı yağız sürmediği için ikiside arkaya oturdu . Hazan daha fazla dayanamadı ve yağıza bakıp "annem biliyor " dedi.
Yağız şaşkın sekilde hazana bakıp " neyi" dedi bir an anlamamıştı.
Hazanın gülümsemesi büyüdü
"Bizi"!!!
***************
Gökhan yeni evine geçmişti geçmesine ama çoğu şeyi almadığını gördü . Özellikle de kahvesini . Yağız yüzünden adeta kahve hastası olmuştu ve kahve almayı unutmuştu. Yan komşudan bir bardaklık kahve rica etse ölmezdi herhalde demi? Utana sıkına yan komşunun kapısını tıklattı . Az sonra kapı olduğunda Gökhan'ın gözleri koşkocaman oldu aynı sekilde karşısında ki komşusununda .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI)
Fanficİlk kitabımdır 2017 yılında yayınlanmaya başlamıştır Daha ne saklıyorsun benden daha bilmediğim ne var söyle diye haykırdı genç adam. Nefes alış verişleri değişmişti. Ne diyecekti şimdi haykırmak istemişti her şeyi kendine çekti ne kadar da ya...