Ne nefes aldığımı ne de ne olduğunu anlıyordum . Tek bildiğim sevdiğim adamın kalbinin durduğuydu. Küçücüktü onun kalbi . Daha yeni yeni atmaya başlamıştı. Kaçıncı defa durmuştu kalbi kaç defa geri çevirmeye çalıştıklarını bilmiyordum , etrafa bakındığımda Sinan'ın benim yüzümden diye bağırdığını , selinin son kez onu göremedim diye göz yaşı akıttığını ,Gökhan'ın ise güçlü durmaya çalıştığını ama göz yaşlarını durduramadığını gördüm. Yağıza benzettim o an onu yağız da öyledi soğuk ,buz dolabı gibi ama aslında ürkek küçük bir çocuk ! Hiç büyümeden ama büyümüş gibi yapan maskesini hep takılı tutan bir yağız egemen!
Doktor hanım hasta bizi çok zorladı ve maresef bir atak daha geçirdi . Yeniden amaliyata almamız gerekecek dediğinde Gökhan egemen feryat edercesine ne demek bu artık gerçek bir açıklama yapın kurtulacak yada kurtulmayacak bu kadar basit diye bağırdığında benim bile nefesim kesildi . Doktor biraz sert birak daha anlamlı sözler ve gözlerle Gökhan'a bakıp ben doktorum tabiki de hastamı kurtalmak isterim ama size ümit vermemi istemiyorsanız gerçeği duymak istiyorsanız söyleyim kardeşinizin kurtulması zor hatta en kötüsüne hazırlayın kendinizi ... Oldu mu bay ukala diyerek bir hışımla Gökhan'ın yerinden gitti. Kalbim sızlıyordu, oysa ben onun geri gelmesi için herşey yapardım şimdi ise gelmeseydi diyorum o zaman bu durumda olmazdı . Ben bunları düşünürken Sinan hala bir kenarda oturmuş benim yüzümden demeye devam ediyordu sanki birilerinin ona itiraz etmesini istiyor böylelikle vicdan azabından kurtulmak istiyor gibiydi ama bu sefer olmayacaktı istediğini alamıyacaktı .
Evet senin yüzünden ne dedin ona be dedin de o kadar mutluyken kalp krizi geçilip kaza yaptı ne dedin de o kadar içti söyle ne dedin , bu kadar çok üzecek ne yaptın ona ?
Yutkundu sadece yutkundu keske hiç girmeseydin hayatımıza sen girdiğin günden beri abimle ben hiç bir zaman biz olamadık senin yüzünden hepsi senin... O otel gecesinde yaptığım hata sonrası benim ve senin yüzünden ... Sen beni sevmiştin hazan ne oldu da bir anda abime döndün ne oldu da ona aşık oldun söyle .... Sen ona aşık falan değilsin benden intikam almak için hepsi ama bu yolun sonu beni değil abimi ve seni üzecek dediğinde kalbim sıkıştı evet aşık değildim ama yağıza değil ona aşık değildim ben eğer ona aşık olmuş olsaydım yağıza hissettiğim duygular neydi eşsizdi ona hissettiğim duygular ona baktığımda çocuğa dönüyordum ben tılsımlı gözleri ilham oluyordu bana , herkes yağızın gözlerini beğeniyorken ben onun eşsiz gülüşünde kayboluyordum . Her zaman gülmüyordu ama güldüğü zaman zamanı bile esir alıyordu o tam anlamıyla hem huzur hem de nefesti kalbimde o benim hayatımda ki en büyük gerçeğimdi.
Ben ona değil sana aşık değildim aptal sana hissettiğim sadece haylanlıkken ona hissettiğim sevgiden de öte aşk anladın mı aşk diyerek göğsünün Üstüne yumruklar atıyordum .Bir el tuttu o anda kumral şaçlı gözleri ağlamaktan şişmiş kırmızılaşmış gözlerle bana bakıyordu. Sarıldı o anda bana hiç beklemiyordum bunu Gökhan egemen bana bağırmalıydı sen kimsin demeliydi ama hiç birini yapmıyor sadece sarılıyordu .Geçti dedi geçti Abi'm .... Abi'm mi dedi o nasıl ya Sinan'larbeni karıştırmış olamaz demi diye geçilmesdim değil aklımdan sonra baktı bana yağız seni sende onu seviyorsun kimse karışamaz size dedi. O an anladım biliyordu en başından beri biliyordu bu sefer ben sarıldım ona çünkü biliyordum o artık benim hiç olmayan abimdi.
Kaç saat geçti,kaç gün geçti bende bilmiyordum ama yağız açmıyordu gözlerini bakmıyordu bana o tılsımlı ama bir o kadar da okyanus gözleriyle ne çok özlemiştim onu . Selin hastaneden bir gün olsun ayrılmadı ,Gökhan. Abide öyle Sinan yine kayboldu her zaman ki gibi kaçtı hazım bey kötü olduğu için hastane yaşaktı Ece de bir iki defa geldi yanıma ama bunların dışında bir kişi daha vardı kerime abla neden bu kadar önemsiyordu ki yağızı neden bu kadar göz yaşı döktü ki ben bunları düşünürken doktor hanım geldi Gökhan abiye bakıyordu ardından bana baktı sonra tekrar Gökhan abiye döndü üzülerek söyleyeceğim ama kardeşiniz ilk sizi değil hazan hanımı sayıkladı dedi inci gibi dişleri çıkarak gülmeye başladı Gökhan abi de bende öylece kaldık sonra Gökhan abi bir sevinçle bana sarıldı bende ona ... sevdiğim adam uyandı ve ilk benim ismimi söyledi ben bu adamı seviyordum hemde tüm kalbimi verecek kadar çok.Gökhan abi sarılma işini o kadar abarttı ki şimdi de doktor Hanım'a sarılıyordu çok değil bir kaç gün öncesine kadar bu kadınla tartışıyor kadında her seferinde ona karşılık veriyordu oysa ki tıpki bir zamanlar yağız ile ben gibi...
Hemşireler beni giydirip yağızın yanına götürdüler sadece beş dakikam vardı o kadar Çok özledim ki onu tılsımlı gözlerini masum gülüşünü herşeyi ni o masum halini gördüğümde bir ömür izleyebilirdim onu .
Birşeyler söylemek istiyordum ona beni yanında hissetmesi için bir şeyler yapmak elini tutarak hiç bırakmayacakmış gibi ; Yağızım nefesim huzurun tam kendisi kalbimin sesi çok özledim seni diyerek gözlerimden yaşların akmasına izin verdim .
Hazan diye bir inleme sesi geldi. Gözlerini açmaya çalıştı elleriyle elimi tutmaya sonra hafif gülümseyip sen bana huzur diyorsun ya bir birsen sen benim kalbimde ne konumdasın dedi sonra yine o muhteşem eşsiz gülüşünü yaptı aşık olduğum ve hiç vazgeçmeyeceğim gülüşü...
Oysa sende bilmiyorsun dedim gülerek kalbimde ki senin nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI)
Fanfictionİlk kitabımdır 2017 yılında yayınlanmaya başlamıştır Daha ne saklıyorsun benden daha bilmediğim ne var söyle diye haykırdı genç adam. Nefes alış verişleri değişmişti. Ne diyecekti şimdi haykırmak istemişti her şeyi kendine çekti ne kadar da ya...