Bir hafta geçmişti iki gün sonra hastaneden çıkacaktım babam her ne kadar yalıya gelceksin bir süreliğine dese de kabul etmedim sonuçta benim sevgilim vardı " hazanım " sahi ya sevgilimiydik biz neydik hafif gülümseyerek aklımdaki soruları düşünmeye başladım vazgeçmeyecektim hazandan ölümden dönmüştüm ben hazan benim yüzümden ağlamıştı ve ben artık onu mutluluktan da olsa ağlatmıyacaktım o gözler hep ışıl ışıl olacaktı.
Sevgilim ben geldim demesini beklerken hazan yağız diye girmez mi içeri elinde yemekler yemek vakti egemen demez mi bide ne oluyordu bu kıza daha bir kaç gün önce benim için ağlamıyor muydu ? Moralim bozulmuştu bunu anladı ki yanıma yaklaşarak yanağıma uzun bir öpücük bıraktı . O an kalbim durmuş olabilir mi bilmiyordum ne oluyordu bana bu kadar mı duygularımı değiştiriyordu ben bunları düşünürken ellerini boynuma dolayarak kokumu içine çekti aynı sekilde bende .... Ne güzel kokuyordu böyle huzurun tam anlamıydı .
Seni seviyorum Yağız Egemen dedi kolları hala boynumda kokumu içine çekiyordu sonra bana bakarak çok korktum yağız ben bir kez daha sensiz yapamam elini bırakamam , dedi hafif dudağının kenarını ısırarak .
Bende onun gibiydim dudağımın kenarını ısırarak sen istesende ben bırakamam ki seni sevdiğim dediğimde gözlerinin hafif dolduğunu gördüm şşşşşt sakın bu göZlerden mutluluktan da olsa göz yaşı akmayacak kızarım sonra diyerek fındık burnunu sıktım tekrar sarıldım ona bundan sonra ondan bizden başkasını düşünmeyecektim .
Sonunda evine gelmişti genç adam yatıyordu hala hafif sancısı vardı . Hazan aşağıdan yedek anahtarı aldığı için rahat sekilde eve girdi sevdiği adamı izliyordu ne kadar yakışıklıydı bu adam uyurken hafif kaşları çatıktı bu halde bile o kadar yakışıklıydı ki . Saçlarıyla oynamaya başladı sevdiğinin hafiften yanağına doğru gitti küçük elleri ne çok özlemişti hiç böyle görmemişti bu adamı uyurken yani hafif gülümsedi seviyorum seni be adam demeyi ihmal etmedi. Ve ayakları mutfağın yolunu tuttu.
Sıcak bir çorbanın iyi geleceğini düşünerek çorba aldından da zeytinyağlı fasulye yaptı yanına da plav ve salata yapınca işinin bittiğini gördü sıra sevdiği adamı uyandırmaktaydı diye düşünürken arkadan koca bir cüssenin ona sarıldığını hissetti kolları ne kadar kocaman bu adamın diye düşünmeden edemedi sonra sevdiği adamın yüzüne dönerek gülümsedi . Yağız yemekleri görünce gözleri kocaman açıldı hazanın bu kadar malifetli olduğunu bilmiyordu . Gülümseyerek bir kez daha ne kadar şanslı olduğunu düşündü .
Yemeklerini yeme sürecinde hiç konuşmadılar yağız adeta küçük bir çocuk gibi davranıyor hazan da ona uyuyordu gülüşler arasında yemekte çobuk geçti bulaşıkları da yıkadıktan sonra sevdiği adamın yanına uraştı . Yağız umutla hazana baktı film mi izlesek canım sıkılıyorda anneciğim diyerek şimdi de hazanla dalga geçiyordu hazan kızsa mı gülse mi bilemedi sevdiği adamın bu huyunu hiç bilemiyordu ve bu adama alışmaktan korkuyordu . Çünkü biliyordu yağız duvarları aşılması zor bir adamdı .
Hangi film olsun aşkım diye yanıma zıpladığında bu cadıyı öpmemek için zor tutmuştum korkuyordum onu kırmaktan inciltmekten ve o berbat geceye geri getirmekten . Insan sevdiğine sarılırken korkarmıydı , kokusunu içine çekerken ben korkuyordum çünkü biliyordum hazanın içinde kırgın bir çocuk vardı ve en küçük hatam ya da hareketim onu kırabilirdi ve bu da benim en son istediğim şeydi!
CD yi takarak yanıma geldi küçük bir kız misali yorganı açıp kollarımın arasına girdi sanki biliyordu onu kırmaktan korktuğumu biliyor o yüzden o yaklaşıyordu bana senin yaptığın hiç bir şey beni kırmaz der gibiydi.
Hani küçük kızlar vardır ya babasının kollarının arasında uyumak isteyen , film izleyen iste benim hazanımda öyleydi . Filmin sonralına doğru gözlerim doldu daha doğrusu filmin her köşesi o kadar duygusaldı ki hazana baktığım da gözyaşlarını saklamaya çalışıyordu kendime çevirdim buğuru gözlerine baktım ve tam gözlerinden öptüm hafif tuzlu suyu ağzına geldiğinde güldüm o da bana eşlik ediyordu . Kızmış gibi yaparak mutluluktan bile ağlamak yok küçük hanım unuttunuz mu dedim o ise hiç bir şey demeden küçük kollarını kalbimin üstünde birleştirip göğsüme küçük öpücük kondurarak özür dilerim yağız ama ne yapayım sevmedim ben bu filmi sonunda kız öldü adam tek başına kaldı sevmem ki ben böyle filmleri mesela AŞK TESADÜFLERI SEVER onun sonunda da hüngür hüngür ağlamıştım ne oluyor kötü sonra bitince aşkları bari filmlerde mutlu sonra bitirsinler diyip yine ağlamaya başladı bir de küçük çocuklar gibi burnunu çekmedi mi gülsem mi ağlasam mi bilemedim son durumlar onu çok kırmış hatta duygusala bağlamıştı , ne olmuştu benim erkek fatmama ?
Kokusunu içime çekerek bizim sonumuz mutlu son olacak söz dedim . Hazanın o anda ki gülüşü kalbime sonra da gözlerime işlemişti !
Zordu biliyordum ama imkansız değildi hem imkansız olsada benim için sadece biraz zaman alırdı o kadar . Kokusunu içime çekerek uyumasını izledim . Her halini aklıma yerleştirmek istiyordum . Sonra aklıma çekimler geldi bu kaza sonucu erteleme yapmıştık , hazanla ikimiz kamera karşısın da poz verecektik bunları düşündüğümde seslice gülmeye başladım kendimi hayal Bile edemiyordum .
Kışkançlık ne yaptırmıştı bana böyle diye aklımdan geçirelek göz kapaklarımın kapanmasına izin verdim .
Sabah hazan kahvaltı hazırlıyor yağız ise onu izliyordu tıpkı evli çiftler gibiydiler ! yağız hafif gülümseyerek aklında ki soruyu sorup sormamak arasında kaldı ardından hazan diyebildi
Efendim canım
Birşey soracağım ama cevap vermeyebilirsin yani sana kalmış dedi sıkıntıyla yağız ve hazana bakarak annen fazilet hanım nerede ?
Hazan hafif yutkundu annesi kendine belli etmemeye çalışsa bile çok özlemişti onu en çok ta son zamanlarda yaşadıklarında annesinin yanında olmasını nasılda istemişti .
Yağız hafif kaşının tekini kaldırarak hazana baktı istersen ...
Sözünü hazan keserek memlekette diyebildi nedenini bende bilmiyorum pek teyzem çağırdı o da gitti biliyor musun yağız ben daha bir kez olsun teyzemi bile görmedim.
Buruk bir tebessümle hazana bakıyordu sevdiğinin elinden tutup ellerini kadının beline yerleştirdi biraz daha kendine çekerek sevdiğini kollarının Arasına aldı saçlarının arasına küçük küçük öpücükler kondurup iyi ki varsın hazan iyi ki benimsin dedi.
Öylece yağıza bakıyordu hazan Tek istediği şimdi sevdiği adamın ince kırmızı dudaklarını öpmek ve hiç bırakmamaktı .
Yağız sevdiğini kollarının arasın da bırakıp bırakmamak arasında gidip geliyordu dudakları kaç defa hayal etmişti genç adam dolgun kırmızı dudakları öpmeyi... Hiç çekmediği kadar kendine çekti hazanı ! Elleri kızın yüzün de dolanıyor artık kendini tutamıyordu daha da yaklaştırdı kendine ikiside nefessizdi kokusunu içine çekti ve eşsiz dudaklara yapıştı sert değil yumuşaktı öpüşleri taki kadın karşılık verene kadar ! Öptükçe içine çekiyor bir yandan ışırıyor bir yandan canını yaktı diye küçük öpücükler konduruyor genç kadın ise acemiyce karşılık veriyordu.
Nefessiz kaldıklarında geri çekildi genç adam sevdiği kadına baktı utandığında daha masum daha tatlı oluyorsun hazan ve bir şey söyleyim mi ? Dedi boğuk bir sesle
Hazan nefesini kontrol etmeye çalışarak kafasını salladı .
Yağız Gülerek çilek en sevdiğim meyve ve senin dudaklarında çilek tadı ve kokusu var dedi gülerek ardından utangaç sevgilisine bakarak o yüzden bu dudaklar benim sadece benim dedi ve bir kez daha hiç bırakmayacağına söz vererek çilek kokan dudaklara küçük bir öpücük daha kondurdu .
Sevdiği kadın utançtan kırpkırmızı olurken genç adam ise gülmekten kırpkırmızıydı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI)
Fanfictionİlk kitabımdır 2017 yılında yayınlanmaya başlamıştır Daha ne saklıyorsun benden daha bilmediğim ne var söyle diye haykırdı genç adam. Nefes alış verişleri değişmişti. Ne diyecekti şimdi haykırmak istemişti her şeyi kendine çekti ne kadar da ya...