Büyük sırlar

934 61 15
                                    

Yağız oflayarak abi sen niye tutturuyorsun yani ille de ben gitcem diye ben kendim gelirdim art tarafı dikişlerim alınacak işlerine baksaydın sen diye mırıldandı.

Gökhan ise gülümseyerek yani diyorsun ki ben ne güzel hazanımla gelecektim ama sen her şeyi maffettin

Aşk olsun abi der miyim ben öyle şey diye gülmeye devam etti yağız , şimdi iki kardeş birbirine bakıyor birşeyler demeye çalışıyorlar ama başaramıyorlardı daha fazla dayanamayan bu iki kardeş şimdi de iki çocuk gibi gülmeye başladı.

Yağız abisine bakarak ona birşeyler söylemek istiyordu .içindekileri toplayıp çenesinde ellerini gezdirip abisine baktı ve "abi kızdın mı bana "dedi .

Gökhan gülümseyerek baktı kardeşine  ne için 

Ona aşık olduğum için , gözlerine baktığımda kaybolduğum , sesini her duyduğumda nefesim kesildiği  için , irademi koruyamadığım için ve en önemlisi kardeşime ihanet ettiğim için .... Kızdın mı bana?

Kızmadım ! Hatırlıyor musun Amerika'dan döndüğün gün ben almaya gelmiştim seni şaşırmıştın Sinan'ı bekliyordun ama onun başında yine Nil belâsı vardı ,hiç bitmeyen bela. Öyle çok özlemiştim ki seni . Hayatımda ki her şeyi anlatmak istiyordum sana o zamanlar iş yüzünden rakip değildik birbirimize  Sinan kadar yakın olmasakta yakındık içine çekerek devam etti ,her zaman gittiğimiz yere gittik sen Amerika'da yaşadıklarını anlatıyorsun ben ise içimde ki fırtınayı nasıl anlatacağımı düşünüyorum sen bana gülümseyerek bakıyorsun ben de o an...

Sende o an bana aşık olduğunu söylüyorsun adı Yasemin şöyle kız böyle kız , aşkı anlatıyorsun bana  o eski çapkın Gökhan değilde toy aşık hatta aşktan gözü kör olmuş bir Gökhan görüyorum.

Aynen öyle aşktan gözü kör .... Sonra sen Yasemin'in geçmişini öğreniyorsun yapma abi diyorsun yapma bende sana....

Sende bana diyerek sözünü kesti yağız yine gözleri abisine odakladı bir gün eğer aşık olursan anlarsın , onun yanınıdayken bile onu özlediğinde , onun yokluğunda ölecekmiş gibi olduğunda beni anlarsın yağız egemen demiştin , seni öyle iyi anladım ki abi . Ben hazan olmadan yaşayamıyorum biliyorum babam Birşey demiyor ama şimdilik iyileşince iş ciddiye binince yani babam da engel olacak bize o zaman eğer yanımda olmak istemezsen anlarım.

Asla ben hep senin yanında olacam hem babam karışamaz sana  artık kaç yaşında adamsın eğer karışırsa da karşısında beni bulur merak etme diye kardeşinin omzuna dokundu. Sonra yağıza bakarak bir gün eğer bir şeyler olursa senin yanında olmama Abi'n olmama izin ver olur mu yağız . Tamam geçmişte hatalarım oldu ama ben hep uzaktan da olsa  senin yanında oldum artık uzaktan değil yakının da Abi'n olmak istiyorum.

Yağız abisine baktı ne çok özlemişti böyle olmayı onunla sımsıkı sarıldı abisine ben hep seni isterim ama olurda bir gün istemesem de sen hep yanımda ol dedi gülümseyerek. Gökhan Ya bide şey dedi yağıza bakarak kerime hanım bir yandan da yağızın vücut hatlarına bakıyordu.

Ne olmuş kerime Hanım'a ?

Bir şey olduğu yok diyorum ki senin eve o mu gelse temizlik için falan iyi kadın duydum ki sende yeni birisini arıyormuşsun

Yağız düşündü biraz niye olmasın iyi bir kadına benziyor sen söylersin istediği zaman başlar işe dedi abisine bakarak Gökhan iyi mi kötü mü yaptı bilmiyordu tek bildiği olurda bir gün babası yağıza istemediği bir şey yaptırmaya çalışırsa ona herşeyi anlatmaktı ama bunun için ilk önce kendisinin de birşeyler  öğrenmesi gerekiyordu adını kadar emindi babası bir şeyler saklıyordu sır içinde sır vardı ve yağızın bu ateşin içinden sağlam çıkmasını istiyordu .

YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin