İki gün tamı tamına iki gündür hazanı göremiyorum abi . Hayır gördüğümde de kaçıyor benden , nedenini bilsem anlayacağım hayır ben bir şey yaptım desem o da değil anlamadım gitti bugün şileye gitcez ama hala sevdiğim kızı göremedim. Abi bir şey de deli gibi hissediyorum böyle kendimi.
Gökhan derin bir iç çeker ve yağıza bakarak gülümser .
Oğlum susmadın ki söyleyim öle herkesin içinde öpersen kızı kızda kırırır sana . Ben bile tanıyorum artık hazanı .
Yok abi o zaman sarılmazdı bana orada direk kızardı. Telefondan sonra öyle oldu o . Kesin annesi birşey dedi , o da ona kırırdı .
Öyle diyorsan öyledir oğlum ama ben senin yerinde olsam şileye sevgilim ile giderken küs gibi gitmezdim .hem belki kız ilgi istiyor , seni de biliyoruz buzdolabı gibisin ilgini gözteremiyorsundur belki . Kızda sevgilim bana ilgi göstersin diye böyle davranıyordur olamaz mı ?
Bilmiyorum birazdan gidip öğreneceğim ! Sen onu Bırakta yalıdan ayrılmışsın , neden yaptın böyle birşey ?
Gökhan iki gün önce babasıyla konuştuklarını hatırlar o konuşmadan sonra yalıdan nasıl ayrıldığını , kardeşinin yüzüne nasıl bakacağını ve en önemlisi bunu ona nasıl söyleyeceğini . İçini yine bir karamsarlık kaplar .
"Oğlum bekar adamım eeee haliyle ayrı ev lazım oluyor " yüzünde hınzır bir gülümsemeyle .
Yağızda aynı şekilde karşılık verir abisine .
Gökhan daha fazla kardeşinin yüzüne bakamayacağını anlar .
Ben artık gideyim sende sevgilin ile konuş şile de sizi suratsız görmek istemiyorum . Anlaşırdı mı?
Abi ben çocuk muyum ? Hem dur bende sen ike çıkayım da komşuma uğrayım özledim komşumu diyip gülümser .
Hazan evin için de dolaşıp durur kendini hep iki gün öncesinde bulur . Nasıl olur bu sevdiği adamın hayatı yalan . Geçmişi düşünür hazan yağızın amarika olayını gözlerinin nasıl yaşardığını , karanlıktan nasıl korktuğunu !!!!
Aklı almaz duyduklarını sadece evlâtlık olsa anlar o zaman yağız yine küser yine konuşmaz bir süre ama sonra affeder babalık yaptı bana der ama şimdi babası sandığı adam gerçek babasını öldüren adam bunu nasıl der sevdiğine ? Ama susamaz da bir kere sustu hazan Ece için sustu ve sonucu 6 ay sevdiği adamdan uzak kalmak oldu . Bu sefer yapamaz bu sefer hiç bir şey yaşanmamış gibi davranamaz. Herşeyden önemlisi daha fazla sevdiği adamın kandırılmasına izin veremez .
Bunları düşünürken kapının çaldığını duyar ve kapıya yönelir . Karşısında yağızı görür . Daha doğrusu gözlerinde ki okyanusu. Hafif gülümser sevdiği adama " bende valizi mi hazırladım sana geliyordum , ne zaman gideceğiz yani saat kaçta çıkacağız yola? " sorduklarının cevabını beklerken yağızdan bambaşka bir hareket gelir . Hazanı kendine çeker ve sımsıkı sarırır. Sanki yıllardır hasrettir kokusuna . Daha çok sarırır hazanda ona eşlik eder . Öyle çok korkar ki onu kaybetmekten.
Yağız sarılmayı bırakıp hazana bakar "ne yaptım der" vereceği cevaptan öyle çok korkar ki hazanı üzmek onun için en son şey olmalı diye düşünür. Hazan öyle masum bakar ki sevdiği adama " hiç bir şey yapmadın hayatım bunu da nereden çıkardın "der. Gözlerini kaçılmak ister ama yağız izin vermeZ.
Birşey var ama söylemiyorsun ya da korkuyorsun. Doğru mu ?
Hazan yağızın elini tutup bir elini yüzüne getirir küçük bir çocuk sever gibi sever . Sana söylemem gerekenler var ama lansmandan sonra . Yani lansmandan hemen sonra.
Yağız kaşları çatık hazanı dinler . Niye lansmandan sonra ?
Hazan çocuk gibi davranmaya çalışıp "çünkü benim sevgilim sabırlı " der sonra sımsıkı sarılıp dudağının tam kenarına öpücük kondurur . Öyle olsun küçük hanım hem bu sefer saklamıycaksın bu da bir şey . Anladığım diğer şeyde söyleyeceğin şey galiba beni üzecek doğru mu? Ya da söyle söyleyim bizle ilgili mi ?
Hazan biraz gergin bir şekilde bizle ilgili değil . Sadece lansmandan sonra söylemek istiyorum o kadar .
Tamam o zaman öyle olsun . "Şimdi iki günün acısını çıkartıp sevgilime sarılabilir miyim?" Der Müzip bir sekilde . Hazan kızmış gibi yapıp "hayır şileye geç kalacağız hadi gidip senin kıyafetleri ayarlayalım " diyip kapı tarafına geçer taki yağız onu kolundan kendine çekene kadar. Sen gel bakayım söyle . Sence ben bu saate bırakıl mıyım işimi küçük hanım der küçük burnunu sıkarak. Hazan gülümseyerek sevdiğine bakar " huzurun eş anlamısın be adam " der ve tekrar sarırır . Yağız ise sarırmaktan sıkılmış olacak ki kendinden ayırır ve gözlerini dudaklara götürür tam öpecekken kapı çalar. Yağız gözleri çatıp kapıya bakar . Hazan ise çoktan kapıya yönelmiştir.
Hazan kapıyı açtığında yağız ile ikisi kısa bir şaşkınlık geçirir. Hazan " anne " derken yağız ise "f-fazilet hanım "diye kekeler. Fazilet ise iki şaşkına bakıp ayor niye şaşırıyonuz kızım sürpriz yapayım dedim ama yapmaz olaydım öldüm yolda öldüm ." Bir yandan söylenip bir yandan hazana sarırır bir gözü de yağızdadır.
Yağız bey siz ne yapıyosunuz burada gözleri açmış yağızı dinliyordur .yağız ise fazilet Hanım'a bakıp hazana döner yardım et der diye bakar sevdiğine içinde korku vardır çünkü . Ya fazilet hanım istemezse yağızı . Ya hazan annesi için vazgeçerse yağızdan düşünmek bile istemez.
Fazilet hanım şey ben diye bir şeyler söylerken hazan araya girer" anne dedim ya ben sana şileye gitcez diye biliyorsun ben son Dakika'ya kadar işimi bitirmem yağız ondan geldi hazır mıyım diye ."
Fazilet hafif gülümseyerek yağıza bakar" yağız bey sizden bie şey istesem yapar mısınız?
Yağız pür dikkat fazilet hanımı dinler "tabi " buyurun
Çok susadım bana su getirin bende o sırada kızım ile vakit geçileyim çok özledim kara kızımı.
Yağız fazilet hanımın böyle bir şey isteyeceğini tahmin etmediği için şaşırır ve afallar . Tabi hemen getiriyorum.
Hazan bir yağıza bir annesine bakar gülmeden edemez yağız mutfağa gidince annesine bakıp "anne ne yapıyorsun ya ? çocukta şaşırdı .
Sus kız sen bana bak benim sizi bildiğimi bilmiyor de mi bu soğuk revane?
Hazan gülmeden edemez ve kafasıyla cevaplar. Fazilet elini belimi koyup güzel o zaman şileye gidene kadar söyleme de ben de biraz oynayım onunla . Beni görünce nasılda kızardı yüzü . Ahh yağız egemen ahhh !!!! Öyle kolay değil faziletin kara kızını elinden almak deyip hazana sarırır. Hazanda annesine gülüp sımsıkı sarırır. Annesi bunları söylerken ciddi olmadığını bilir . Çünkü aylar önce terminalde yağıza aşk itirafını annesi sayesinde yapmıştır. Yağız gidince hazan kaç defa yağız için annesinin kucağında ağlamış ve annesine yaşayamadığı aşkı anlatmıştır. Fazilet ise kızına destek çıkıp yağız doğru olanı yaptı ama bilmediği bir şey var kızım aşk kimi zaman yanlış yapmaktır bu yağız egemen bey her şeyi doğru yaparım diyor ya işte aşk ona da yanlış yaptıracak tıpkı sana yaptırdığı gibi. O yüzden bir gün geri gelecek o buz dolabı ilk baş senden uzak dursa da sonunda kalbini dinleyecek annem dedi dersin diye hep kızını teselli ediyordu.
Hazan bir anda geçmişe gidip geldi . Ve yağıza küçük bir oyun oynamak hiçte kötü bir fikir değil diye düşündü şimdiden yağız ile annesini yan yana düşünemiyordu . Bunları düşünürken annesine bakıyor bir yandan da mutfaktan gelen yağıza bakıyordu .
Sen yandım yağızım diye içinden geçirdi ve gülümsemek için dudağının kenarını ısırıyordu . Fazilet ise şimdiden yağız için yapacaklarını düşünüyor kızının gözlerinden akan yaşları kısa olsa da intikamını alacağı için mutluydu . Ama bu sefer bir şeyden de emindi ece ve yasinde yaptığını hazan ve yağıza yapmayacaktı eğer yapmış olsaydı zamanında hazana git sevdiğim adamın arkasından demezdi de mi ayor?
Evet arkadaşlar bu sıra Çok yoğunum o yüzden lansman bölümü iki kısımdan olacak yorum ve oylarınızı bekliyorum. Ikinci kısım uzun olacak ve evlâtlık konusu tamamen ortaya çıkacak!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMAMIŞ KALSIN (TAMAMLANDI)
Fanfictionİlk kitabımdır 2017 yılında yayınlanmaya başlamıştır Daha ne saklıyorsun benden daha bilmediğim ne var söyle diye haykırdı genç adam. Nefes alış verişleri değişmişti. Ne diyecekti şimdi haykırmak istemişti her şeyi kendine çekti ne kadar da ya...