Bölüme başlamadan önce vote ve yorum yapmayı unutmayıni hatırlatayım jgsfdkl Multimedia'ya Eylül'ün temsili fotoğrafını koyuyorum.
Eylül'den,
Kolumda hissettiğim el ile çığlık atacaktım ki ağzım da kapandı, sonra o tanıdık sesi duymamla rahatladım. "Benim, sakin ol."
Deniz ellerini üstümden çektiğimde yumruğumu karnına geçirdim.Pek bir şey fark etmese bile beni üzmemek için taklit bile yaptı. "Ne arıyorsun burada ?"
"Seni almaya geldim.Syedra'ya gidiyoruz."
"Barış beni bara çağırd-"
"Biliyorum, Eylül.Önemli değil.Syedra'ya gidiyoruz."
Tereddüt etsem bile onu takip ederek arabaya bindim.Yine ne oluyordu ? Bugün kafamda oluşan soruları yanıtlamak için sürem olmasını umarak kafamı cama çevirdim.Şimdi, bakalım;
*Kaan'ın morali çok bozuk.Kibarlığı üzerinde değil.Beni Syedra'ya bırakmayı bile teklif etmedi.
*Sude'nin morali de bozuk.Kız zaten ota boka üzülüyordu.
*Yiğit'in morali de bozukmuş.
*Barış'ın morali bozulacak.Çünkü yanına gitmedim.
*Deniz'in morali mi bozuk, sinirli mi yoksa ikisi de mi bilmiyorum.O da pek nazik değil.
HEPİNİZİN NEYİ VAR ?
"Ne oluyor ?" Merakımdan bir şeyler sormaya karar verdiğimde direk pişman oldum.Deniz bana öyle bir "sus be, sakın konuşma !!" bakışı attı kı tekrar cama döndüm.
"Barış bu gece gelmeyecek."
"Neden ?"
"Çünkü işi var."
Evet, Deniz gerçekten iyi değildi.
Yol boyunca, hatta herkes eski haline dönene kadar konuşmamaya karar vererek koltuğa iyice yayıldım.Ben mi bir şey yapmıştım? Ah hayır.Kaan'a rahatsız kişiyi bile sormuştum ! Barış'ın dediği şeyi yapmıştım, Kaan'ın yemek teklifini kabul etmiştim ama hepsi garip davranıyordu.2 gün rahat geçeceğini düşünmeme rağmen Deniz'i bile bu halde görünce yanıldığımı kanıtlamıştım.
Geldiğimizi araba durduğunda anladım.Bir şey demeden arabadan indik ve otele girdik.Anahtarımı cebimde bulmaya çalışırken kolumu tuttu. "Benim odamda kalacaksın."
"Gerek yok, bir odam var biliyorsun."
"Eylül, konuşma.Yürü."
Bir şey dememe izin vermeden beni asansöre soktu.
"Barış'ın bundan haberi var mı ?"
"Evet.Hatırlamaz büyük ihtimal."
Yine sustum.
Odaya girdiğimizde direk banyoya girdi.Ben de oturarak çıkmasını bekledim.Neden böyle davranıyorlardı ki ? Ne olduğunu öğrenmek için can atıyordum.Acaba sorsa mıydım ? Ah, hayır.Deniz bile bu şekilde davranıyorsa kime sorsam öldürebilirdi.
En iyisi susmak ve uyumaktı.
Deniz banyodan elinde bir havluyla çıktı.Yıkadığı yüzünü kurularken koltuğun desenleriyle oynamaya başladım. "Uyuyabilir miyim ? Çok yorgunum."
Yavaşça başını salladı ve yatağı işaret etti.Odası tek yataklıydı, koltukta yatmasına laf bile etmedim.Nedensiz tripler ha ? Ne bok yiyorsa yesin pezevenk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOYU BEYAZ
Teen FictionSadece bira almak için akşam dışarı çıkarsanız başınıza neler gelebilir ? Normal bir üniversite öğrencisini bekleyen, tüm hayatını değiştirecek bir macera. Hayatı her gece başka biriyle yatan, klişe ama yakışıklı bir çocuğun intikamı yüzünden tamame...