Jason Mccan.Pozerala som naňho.Doslovne som si ho obzerala.Zasmiala som sa.
„Damia Donna Middle , teší ma" predstrčila som ruku a usmiala som sa.Potriali sme si rukov a zasmiali sme sa.
„Takže ,Jason"zasmiala som sa."kto vlastne si ?" opýtala som sa zaujato.
„časom sa dozvieš" mrkol na mňa a sadol si na miesto ,kde sedel predtým.Postavila som sa a išla úplne k okraju.Rozpažila som ruky a zhlboka som sa nadýchla.Zatvorila som oči a vnímala iba zvuky okolo seba. Počula som tiché kroky a potom dotyk rúk na mojich pleciach.Pustila som ruky pozdlž tela a otvorila oči.
„Mali by sme isť ,je neskoro" povedal a otočil sa na odchod. Zúfale som zakňučala.Bolia ma nohy.
Otočil sa a zdvihol obočie.
„bolia ma nohy"povedala som a dala dole hlavu.
„Odnesiem ťa" videla som ako prekrútil očami. Debil.
Zastali sme pred lesom.Položil ma dole,nasadil si okuliare a kapucňu.Tým zahalil svoju pravú tvár.Chytil ma za ruku a viedol ma ulicami.Zatial sme sa rozprávali.Nepýtala som sa nič o tom ako žije alebo kto je vlastne Jason Mccann , tak ako on sa nepýtal kto som ja.
Vysadla som znova na parapety a pozrela som sa na neho.Bola som teraz o pár centimetrov vyššie ako on.Postavil sa mi medzi nohy. (nebudte uchylný).Natiahla som k nemu ruky ,takže som ho obliala.Cítila som jeho mentolovú vôňu.Poriadne som sa nadýchla.Usmiala som sa.
„Tvoje tajomstvo je u mňa v bezpečí"pošepkala som. Odtiahla som sa a pozrela som sa mu do tváre aby vedeľ ,že to myslím važne.
„Ďakujem"pošepkal tiež.Prikívla som.Odtiahla som sa úplne a chcela som zaliezť do izby ale zastavil ma.Chytil ma za stehná a potiahol ma späť. Nechápavo som sa na neho pozrela.
„Zajtra pre teba prídem ako Jason Mccann a nie ako on"povedal a odišiel. Sama pre seba som sa usmiala.Mykla som plecami a zaliezla do izby.Urobila som čo mala a sadla som si na posteľ.
Boly 3 hodiny a Derek nikde ,rozhodla som sa isť preňho. Obliekla som si tepláky a mikinu.Vyliezla som von oknom.Skúsila som mu zavolať ale nezdvýhal.
Išla som smerom ku klubu , kam chodia vždy.Ja na toto niesom.Obliekať sa ako kurva (prepačte) ,obtiarať sa o každého debila a mrdať všetko čo sa dá, tak to vážne nie.
Vstúpila som dovnútra ,keby nepoznám Austina ,ktorý stojí pri dverách ,nikdy by som sa tam nedostala , pretože vyzerám teraz , tak ako vyzerám.
Nevšímala som si pohlady ludí ktorý si myslia ,že sú niečo viac ako ja.Poviem vám jedno tajomstvo, NIESU.
Našla som Kyla pri bare už dosť spitého.
„Kde je Derek?" zakričala som naňho.Zmohol sa len na ukázanie miesta,kde sa má nachádzať Derek.Zviezol sa na zem a niečo hovoril.Prekročila som a išla k stolu. Bože.Nigga tam ,nigga sem a môj brat s Tysonom ktorý je tiež nigga. Prišla som tam a zasmračila som sa na Dereká.
„sestrička ,ty si nakoniec prišla" povedal napito a priložil si flašku k ústam.Vythla som mu ju a potiahla za ruku aby vstal.
„davaj Derek"zavrčala som naňho.Začal sa chcichotať.Prisahám ,že si niečo zobral.
„čo ste mu dali ?" sykla som na najbližšieho negra.
„Som Lil Twist"povedal ako vysvetlenie.Čo som aj chápala.
Lil Twist , najlepšie party v meste, bohatý rodičia, baby na jednu noc, drogy , autá.
„Samozrejme"Pretočila som očami a tahala Dereka von.Ten sa spieral ale nevšímala som si to.
„Nepotrebuješ pomoc?" opýtal sa ma Austin pri východel.Mykla som hlavou a vliekla som Dereka domov.Ešteže sú to len 3 bloky.
Zatavili sme pár metrov od domu pretože musel grcať.Bolo to nanajvýš nechutné.
Ledva som ho strčila do okna.Hodila som ho na posteľ a nechala tak.
Pol 4. To už sa mi neoplatí spať.Prezliekla som sa do šedých chachi momma a čierneho tielka.Vlasy som si zviazala do drdolu a vytiahla som si ipad.
Derek niečo zamrmlal.Otočila som k nemu hlavu.Vyzerla važne zapavne. Z úst mu tiakla slina.To bolo nechutné,nie zabavné.
Okolo pol 7 som zišla do kuchyne.V dome bolo ticho.Mama a otec majú dnes voľno.Spravyla som pre každého raňajky a položila som ich na stvôl.Svoje som si zjedla.
Z poličky som vytiahla aspirin a do pohára naliala vodu.Položila som to na stvôl v deckej a znova som si lahla do postele. Zapla som si twittle.
Lizza Artur vo vstahu, inak nič nové. Vypla som celý ipad a zobrala som si telefón.Pozrela som si fotky zo včera. Usmiala som sa. Znova.Keby ma niekdo videľ,myslel by si ,že som na drogách.
Počula som ako sa zobudili naši.Za pár minút sa otvorili dvere a vstúpil otec.
„dobré ráno"zašepkala som kvôli Derekovi.
„dobré"usmial sa na mňa a dal mi pusu na čelo.
„Dnes máme s vašu mamu výročie svadby , bol by som rád keby ste sa pratali na tento večer z domu" povedal a žmurkol na mňa.
„samozrejme" zaškerila som sa naňho.Len prikívol a chystal sa odýsť.
„a ďakujeme za raňajky"povedal a zavrel potichu dvere.
-Sejbí-