Chapter 5

527 43 10
                                    

Pov Rose

"Wedden dat je geen koprol kan maken?" Zegt Albus.

"Ik kan wel een koprol maken," protesteert Ashley. Mara en Silke onze andere kamergenoten zijn weggegaan en zitten nu ergens beneden. Na wat gezeur hebben Ashley en ik Toby en Albus binnen gelaten.

"Bewijs dan," zeg ik, Albus grinnikt.

"Oké, aan de kant dan," zegt Ashley en ze wuift met haar hand, ik spring van het bed af zodat zij de ruimte heeft. Ashley gaat op haar hurken zitten en maakt een perfecte koprol, om er nog een schepje bovenop te doen maakt ze er ook nog eentje achteruit.

"Hoe doe je dat?" Albus mond valt bijna open van verbazing.
"Dat is toch niet zo moeilijk Al," lach ik.
Albus kijkt mokkend naar buiten.

"Wat doet Malfoy daar?" Vraagt hij en hij wijst naar het meer waar Scorpius Malfoy met zijn twee vrienden aan het vissen is.

"Dat heet vissen Albus," zeg ik.
"Ja, dat weet ik ook wel," snauwt hij "maar waarom zouden drie fullblood tovenaars gaan vissen?"

"Waarom niet? Jij bent ook fullblood en jij vist ook weleens met je vader," zeg ik.
"Ja en jij bent halfblood, Ashley halfblood en Toby muggleborn."
"Aardig dat je ons op de hoogte houd van bloedstatussen," zegt Toby geïrriteerd, hij haalt een hand door zijn blonde haar.

Toby is een lange blonde jongen met blauwe ogen. Ashley heeft roodbruin haar en donkere ogen, ze is kleiner dan ik. Ashley is zo'n twee a drie koppen kleiner dan Toby waardoor het een beetje grappig overkomt als ze weer hand in hand door de school lopen.

"Ik wist niet eens dat hij wist dat vissen bestaat," zegt Albus die nog steeds naar buiten kijkt.

"Waarom ben je geïnteresseerd in hem, Ben je verliefd ofzo?" Grap ik, Albus werpt een vernietigende blik naar me.

Ik laat me weer op het bed vallen.

Roses are red ~Scorose~ ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu