Voicemail sendt d. 12 december 2017
"Sierra siger, at jeg skal stoppe med det her. Altså alle mine voicemails, men det kan jeg ikke. Jeg blev sur på hende. Hun forstår det ikke. Hun har nemlig givet op, men jeg ved at du kommer tilbage, og når du gør skal du høre alt det her, så du kan huske mig. Os.
Jeg råbte måske af hende. Du hadede når jeg råbte. Kan du huske vores første skænderi? Det var så åndssvagt. Det var ikke din skyld, det ved du godt, ikke? Jeg havde pms, og jeg var en rigtig bitch. Jeg var en jaloux bitch, og vi var ikke engang kærester.
Jeg ved ikke, om du kan huske det. Det er måske heller ikke en af de ting, som du bør huske, fordi det er pinligt for mig. Jeg blev bare jaloux, okay? Jeg var forelsket i dig, og så snakkede du med Julie Reyes. Jeg skulle til at siger hej, da jeg så jer. Vi skulle have engelsk, men du sad allerede inde i klassen, og min plads var optaget af Julie. Hun sad ved siden af dig, ligesom jeg plejede, og det gjorde mig sur. Hun sad nemlig og smilede ondt til mig, men det så du vist ikke. Du havde begge dine fødder smækket op på dit bord, og hun sad med sin ene hånd på dir lår. Den gled højere og højere op, og du stoppede hende ikke. Hvorfor gjorde du ikke det? Ja, vi var ikke kærester, men vi havde noget. Det vidste du jo godt.
Julie kørte en hånd igennem dit hår, og jeg kan huske, at det eneste jeg tænkte var: "det burde være mig." Jeg hostede akavet og du kiggede for første gang på mig. Du skubbede Julies hænder væk og smilede skævt, men jeg var allerede vred. Jeg gav dig fuck fingeren og skred fra timen. Selvfølglig fulgte du efter mig, og så startede vores skænderi. Jeg råbte og du prøvede, at få mig til at køle ned, men det hjalp ikke rigtigt. Til sidst blev du vist bare træt af mig, så du sagde: "hvorfor hidser du dig sådan op? Vi er ikke en gang sammen." Og så skred du, og jeg så dig ikke resten af dagen.
Jeg fik aldrig svaret dig, men det kan jeg gøre nu. Jeg hidsede mig op, fordi du var min eneste ven. Jeg var forelsket i dig, og jeg ville ikke af med dig, så da jeg så dig sammen med en anden gik jeg i krigermode. Undskyld, det var min fejl."
Jeg bør undskylde. Jeg kan ikke en gang huske dig.
YOU ARE READING
Saving Leo Prescott | ✓
Short StoryDa Leo Prescott er ude for et trafikuheld, bliver han lagt i koma, og da han ikke vågner med det samme, bestemmer hans kæreste sig for at fortælle hele deres historie igennem voicemails. Dag efter dag. Voicemail efter voicemail. Vil Leo nogensinde...