Geç gelen bölümlerrrr...
Polisler VS Hırsızlar
Suga: ben sizin varya taaaa...
Lisa: küfür etmeyelim gençler lütfen
Suga: etmedim zaten! Hem ben dışında herkes küfür ediyor. Ama bana küfür etmeyin diyor
Jennie: ssrmsn?
Suga: (göz deviren emoji) asıl sen ssrmsn?
Jennie: lan menopoza girmiş karılar gibisin mübarek
Suga: ama siz hep bana yükleniyorsunuz olmaz ki böyle (ağlayan emoji)
Kookie: hyung sen... İYİ MİSİN?????
Jisoo: sakin ol şampiyon
Rose: sinirli olduğunu nerden biliyorsun jisoo????
Jisoo: büyük harflerle yazınca dedim yahu
Lisa: he he inandım inandım
Jennie: ben de selena gomez dim zaten jisoo unni
V: jimin benim kızları tavlamak için giydiğim gömleğim nerede ulan!
Jennie: jimin?!?!
Kookie: işte bizim jimin hyung var ya o
Eatjin: NE DEDINIZ SIZ!!!!
Rapmon: lan gerçek ad yok demedik mi? Şimdi bizi bulmaları daha kolay. MALLAR!
Chimchim: gerizekalılar!
V: siz de konuşmasaydınız. Mübarek tek yedimizin olduğu gruba tıklayacakken bu çıktı karşıma buna tıkladım!
Rose: jennie odama!
Jennie: geliyorum unni~~~
Kookie: işimiz bitti!
Suga: evet sizin yüzunüzden!
Lisa: (sırıtan emoji) ehueheuheu
Suga: TANRI'M
Rose
Öküz gibi laptobla odama giren jennie ye çalışma masam da biraz yer ayırdım. Hızla yanıma oturarak laptobu açtı. Cebinden iki tane flaskbellek çıkarttı.
"Evet bakalım şimdi... güney korede ki jimin adında ki nüfuslar! Hangi flashbellek de olabilir?? Hmm"
Kırmızı olanı laptoba taktı. Siyah olanı masa da duruyordu. Flashbelleği takınca ekran da bir sürü dosya göründü. "Kore Nüfusu" yazan dosyaya tıkladı. Bir sürü kimlik çıkmıştı. Saçını karıştırarak bana döndü.
"Sence kaç gün de bulabiliriz unniiiiiii?"
Yüzümü buruşturarak bilmiyorum dercesine omuzumu kaldırıp indirdim. Oflayarak laptobu eline aldı. Birden aklına bir şey gelmiş olacak ki sırıtıp laptob da birşeyler yapmaya başladı.
En sonunda ellerini çırparak bana döndü. Eliyle laptobu göstererek hararetli hararetli konuşmaya başladı.
"Unni burada sadece erkek jimin sonuçları var! Şimdi işimiz daha kolay!"
"Aferim len sana! Bir işe yaradın!"
Bana kötü bakışlar atıp önüne döndü. Bir jimin isminin üzerine tıkladı. Çıkan şeylere baktım. Bugün işimiz zor gibi. Zaten ne zaman zor oldu ki?
Jennie yavaşça ne yapacağımı anlattı. Sonun da anladığım da işe koyulmuştuk. Yapıcağımız şey sabıkalı kişilere bakıyorduk, daha doğrusu jiminlere. Belki sabıkalı bir sürü kişi bulacaktık ama onları biraz nezarethane de misafir edicektik.
Soruşturma şeyleri falan derken zaman geçerdi. Hadi bakalım şu jimin denilen hırsız çocuğu bulalım.
3 saat sonra...
Zilin çalmasıyla jennie ye döndüm. Saatin 1'inde kim olabilirdi ki. Yavaşça silahıma uzandım. Jennie ye arkamdan gelmesini belirten bir işaret verdim.
Arkalı önlü kapının önüne geldik. Kapıyı açtığım da gördüğüm yüzler karşısın da göz devirdim. Bunların burada ne işleri vardı?!
Lisa & jisoo & jennie & rose
Yine ve yine çokkkkk bir zaman sonra bennnn ehehehhe
Kısa bir bölüm oldu ama yazacak vakit pek bulamıyorumm.
Okuyuculardan özür dilerim~~~
Ve şimdi şok gelişmelere gelelim:
*kızlar erkekleri öğrenecek mi?
*jennie jimin den şüphelenecek mi?
*jimin virüsü yenecek mi?
*suga niye menopoza girdi?
Ve daha bir sürü sorunun cevabı diğer bölüm de! Kaçırmayınız!
İyi günler dilerimmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisler VS Hırsızlar
Fanfiction"Sizi bir gün yakalayacağım" Jennie elinde ki kağıdı hırsla yırttı. Kızlar ise jennie'ye katıldığını belli eden sesler çıkartıyordu. Asıl şimdi "kaçan kovalanır" oynayacaklardı. Boy×girl Bangtanpink Küfür içerir. [Tamamlanmış hikaye]