Lisa
Hızlıca bir arabanın önüne saklandım. Gözüme birini kestirmeye çalışsam da kimse gözükmediği için bu işe son verdim. Önüme dönerek derin bir nefes aldım.
"Ne yapmalıyım ne yapmalıyım"
"Buradan gitmelisin!"
Sesi birine çok benziyor! Hızlıca silahımı kavrayarak arkamı döndüm. Yüzünde maske elinde de silah vardı yani hırsız. Gözlerimi kısarak ona baktım.
Elini yavaşça yüzüme doğru yaklaştırmaya başladı. Hah kimliğimi mi öğrenmeye çalışıcak. Önüme gelen elini kavrayarak çevirdim. Çocuk acı için de inledi. Kulağına yaklaşarak konuşmaya başladım.
"Sakın ama sakın maskemi çıkartmaya çalışma!"
Sinirle elini bırakarak yere düşmüş silahını ayağım yardımıyla arabanın altına attım. Ayakta doğrulunca silahımınona doğru tuttum. Şaşırmışcasına bana baktı ardından etrafa bakındı. Ehehhe sanırım silahını arıyor.
"Maskeni aç hırsız!"
Korkuyla yüzüme baktı. İlk defa yüz yüze bu kadar çok kalmıştık ve... GÖZLERİ ÇOK TATLI! Dur lisa o hırsız! Aynen dur lisa!
Açmayınca yere çöktüm. Elimi onun gibi uzattım. Elimi tutup kendine doğru çekti. Üstüne düştüğüm de duvardan ses geldi. Oh sanırım kurşundu zor atlattım cid-bir dakika bu hırsız benim hayatımımı kurtardı şimdi!
"Üstümden kalksan diyorum artık!"
Dediği şeyle üstünden hızla kalktım. Silahımı ona doğru tutucakken elimde silahımın olmadığını gördüm. Şaşkınca çocuğa baktığım da yerden kalkarak elinde ki silaha bakıyordu.
Bana dönünce elerimi havaya kaldırdım. Eyvah şimdi yanmıştık işte. Acaba çocuğu oyalayıp kaçsam mı? Ya üfff lisa kızım yine ölüceksin! Bir daha polislik yaparsam... yapıcam o yüzden bir şey demiyorum!
"Elinde ki silahı bırak!"
Jennie arkada çocuğa silahı doğrultmuştu. Çocuk silahımı bildiğin fırlatmıştı. İçim gitti be! Ben onu almak için başkana ne taklalar atmıştım! Koşarak yerde ki silahıma sarıldım. Neyse ki bir hasarı falan yoktu.
"Jennie! Diğer suçluları kaçırdınız mı?"
Evet anlamında başını aşağı yukarı salladı. Dudak büzerek yerde ki çocuğa baktım. Baktım bakmasına da çocuk yok! Sağıma soluma baktığımda da yoktu!
"Jennie çocuk yok!"
Jennie dediğimi duyar duymaz benim gibi sağa sola baktı. O da göremeyince dehşet bir şekil de elini alnına vurdu. Biraz hızlı vurmuş olmalı ki elini alnına götürüp ovalamaya başladı.
Kafamı iki yana sallayarak arabanın hafif kenarından etrafa baktım. Fakat kimse bir şey yapmıyordu. Orta da ne unnilerim ne de kurşun vardı! Telaşla arabanın arkasından çıktım. Jennie de çıkarak beni takip etmeye başladı.
Biraz beraber açık otoparkı aradık ama hiçbir yerde yoktular. Omzuma konulan elle hızla arkamı döndüm. Jisoo unniyi görmemle ona sarıldım. O da bana sarıldı. Jennie de bize katılınca üçümüz sarıldık (çok sarıldıklı bir paragraf oldu wdcbjwcbjbuwcr)
"Yah nerdeydiniz siz!"
Jennie hesap sorar bir şekil de sordu. Bu sırada kollarını göğsünde bağlamıştı. Ben de yanına gidip onun gibi yaptım. Tek kaşımı da kaldırmıştım.
"Çocukların peşine düştük ama yakalayamadık biz de sizin yanınıza geldik!"
Ellerimizi çözerek rose unni ve jisoo unni nin yanında yürümeye başladık. Yine o hırsızları yakalayamamıştık. Ama bir gün onları yakalayacaktık!
"Yaaa ben çok acıktım! Mantar yemeye gidelim (burası da ben njwrfnurwfnu mantarı çok severim de 1fehhbuwfbu)
Hepimiz jennie ye başımızla onaylayarak yürümeye başladık. Yorucu bir gündü ve bu günü yemekle ödüllendire bilirdik.
Jisoo & rose & jennie & lisa
Bölüm geç geldi üzgünümmmm. Her gün bölüm atamam yaaa dimi?
Eee bölüm nasıldı?
Çok konuşmadan gidiyorum debbfqbuwrfbu!
Bb
Bb
Bb
Bb 👋👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisler VS Hırsızlar
Fanfiction"Sizi bir gün yakalayacağım" Jennie elinde ki kağıdı hırsla yırttı. Kızlar ise jennie'ye katıldığını belli eden sesler çıkartıyordu. Asıl şimdi "kaçan kovalanır" oynayacaklardı. Boy×girl Bangtanpink Küfür içerir. [Tamamlanmış hikaye]