{7}

3.2K 163 58
                                    

Jennie

"Lan başlatma kuralına! Beninde deli etmeyin! Bir daha da karşımıza çıkmayın!"

Rose unni'nin dediklerinden sonra masadan aynı anda kalkıp dışarıya yöneldik. Bir de beni gösteriyordu eliyle. O elini kırardım ben ama hadi neyse.

"Off! Şimdi bırakın o insancıkları. Bir şeyler yapalım. Zaten yarın başlıyor görev!"

Heyecanla söylediğim sözlerle lisa unni de bana katıldı. Jisoo unni'ninde neşesi yerine gelince tamamdık. Rose unni zaten neşelenmezdi.

Bir parkın önüne gelince heyecanla el çırptım. Kızların bakışları bana kayınca heyecanla konuşmaya başladım.

"Hadi hadi parka gidelim! Biraz oynarız!"

-ne oynaması ya gidin şuradan!

-evet evet oynayalım!

-kararsız kaldım ama bu iki tatlışı kıramam oynayalım!

Lisa'ya döndüm. Göz göze gelince ne yapıcağımı anlamış olacak ki yanımda yerini aldı.

"Üç dediğim de 1... 2... domates!"

Yerim de tepindimğim de sakin ol işreti yaptı tekrar yerimizi aldık. Bu sefer yapmaz umarım hep böyle yapıyor zaten.

"Tamam tamam bu sefer düzgün diyeceğim. 3!"

İkimiz de aynı anda deli gibi koşmaya başladık. Salıncağa tam uçuryordum ki önüme birinin çıkmasıyla üst üste parkın sonuna kadar yuvarlandık. Etraf çimenlikti bana bir şey olmamıştı üstümde ki kişiye de bir şey olmamıştı sanırım.

Gözlerimi yavaşça açtığım da sarıyla karşılaştım. Bana sırıtarak bakıyorduz. Nereden çıktı bu be!?!? Bir tane ağızlarına çarpıcam da iyi olacak.

"Kalksana üstümden ya!"

Üstümden itmeye çalıştım ama benden kiloluydu. Oflayarak biraz daha itmeye çalıştım yine olmadı. Bir de üstümden kalkmıyor ya! Ayrı bir sinir oluyorum!

"Adını söyle üstünden kalkıcam"

Hayır anlamın da başımı salladım. O da omuz silkerek üstüme biraz daha kurulunca bir an pestilim çıkacak diye korktum. Dayanamayarak ağzımdan kelimeler döküldü.

"Adım jennie oldu mu? Rahatladın mı?!?!"

Üstümden kalktı. Ben de kalkarak üstümü silkeledim. Bana gülümseyerek elini uzattı. Anlamsızca ona baktım. Sağ elimi alarak sol eline doğru götürdü. Ardından elerimizi birleştirdi.

"Ben de jimin. Memnun oldum jennie"

Elimi elinden kurtararak kızların yanına gittim. Hiçbiri benim yokluğumun farkına varmamıştı. Göz devirerek kayıncağın merdivenlerinden çıktım. Parktakilere kuş bakışı bakarken arkamdan itilmemle yüz üstü kaydım.

Çığlık ata ata sonuna geldiğim de kafa üstü yere çakılmıştım. Yerden kalktığım da arkamı döndüm. Jisoo unni kahkaha atıyordu. Pardon kahkaha eğil resmen anırıyordu.

Hızla koşarak kaydıraktan yukarı çıktım. Jisoo unni'nin kafasına vurup geri kaydım. Jisoo unni sinirle bana bakarken kaydıraktan kaydı. Ayağında ki ayakkabıyı çıkartıp beni hedef almaya çalıştı.

Rose unni'nin oturduğu bankın arkasına geçtim. Jisoo unni tam benim oraya attı. O ara bağırdım.

"Rose unni kalk çabuk kalk!"

Bağırmamla hızla kalkan rose unni'nin kafasına gelen bir adet terlik, şaşkın ve korkak bir jisoo unni, böğüren bir ben.

Rose unni sinirle jisoo unni'nin peşinden koşmaya başladı. Banka tam oturuyordum ki jisoo unni'nin bana doğru gelmesiyle banktan kalkarak koşmaya başladım.

Bir dilek diliyorum: hayatta kalayım inşallah...
















Lisa

Ehuehuehuehu ben geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehuehuehuehu ben geldim.

-hg

-hb

Bölüm de hata olabilir kontrol etmedimmmmm.

Ben gidiyorreeeeee

Görüşürüzzeeeee

Bb

Bb

Bb...

Polisler VS HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin