Lisa
Gözüme giren güneş ışınlarıyla uyandım. Elimi güneşi engellemek için kaldırdım. Odanın içine baktığım da jennie nin hala öküz gibi uyuduğunu gördüm. Bütün hepsi böyle ya öküzler öküz.
Yataktan ayaklarımı sarkıttım. Sanki çok yüksekmiş gibi hopladım. Banyoya giderek işlerimi hallettim. Odaya geri döndüğüm de jennie uyuyordu.
Oflayarak biraz geriye gittim. Son hızla koşarak jennie nin üstüne atladım. Atlamamla sarsıldı yatak. Jennie ise çığlık atmıştı. Üstünden kalkarak ona dil çıkardım.
Yataktan kalkarak bana doğru gelemeye başladı. Bakınca boğaya benziyor ha. Kırmızı rengi görmüş boğa.
Kapıyı açarak insanları aldırmadan koşmaya başladım. Jennie de arkamdan geliyordu. Bir otel odasının kapısını açık bulunca kapattım.
"Ah bitch! Kafam kafam ka fam ka ka ka fam. Anne kafam acıyor anneee!"
Jennie kapının arkasında hönkürüyordu. Krize girmiştim resmen. Gülmekten yerlere yatma dercesine geldiğim de geri ayağa kalktım. Ve jennie yi daha çok kızdırdım.
"Oww shit!"
Jennie yle ingilizce küfür ederdik daha çok. Ve bu oww shit jennie der. Biz dediğimizde de sinirlenir. Her neyse.
Kapı alıcaklı gibi vurmaya başlayınca korkmaya başladım. Jennie nin bu kadar gücü yoktu ki. Bir dakika bir dakika ben şuan bir otel odasındayım.
Çığlığı basmamla kapıyı açtım. Jennie üstüme atladı ve beni yolmaya başladı. Ve bilmediğimiz nice küfürler ediyordu.
Kavgadan büyük hasarla yenilmiştim. Jennie üstümden kalkarken sırıttı. Ona sinir bozucu bil gülüş atıp ben de kalktım.
Jennie bana bakarak gülüyordu. Arkasında da bir adam vardı. Adam jennie yi itmesiyle ikimiz de yere düşmüştük.
Jennie yi iterek kolumu ovalamaya başladım. O da poposunu ovalıyordu. Adam odaya girince komple ona döndük. Ayy şimdi kesin yandık!
"Siz o patronunuza diyin ki böyle numaralara kanmayız!"
Önümüzde ki yakışıklı ve ponçik suratlı çocuğa ciddi bir şekil de bakmaya başladım. Mavi saçları, minik burnu, ince dudaklarıyla şaheserdi. Maşallah maşallah.
"Ya ne patronu falan ne diyon sen!? Ay lisa unni bana bir şeyler oluyor. Bu çocuk delirmişmi ne yapmış! Hem ben kimsenin adamı değilim. Tabi bir amirim var o kadar!"
Jennie yerden kalkarak poposunu biraz daha ovuşturdu. Bana dönerek bir şey diyecekti fakat arkasın da bir şey görmüş olacak ki dona kaldı. Bir kaç saniye sonra bütün oteli duyacağı bir çıglık attı. Gözlerini kapatarak arkasını döndü. O sırada da bağrıyordu.
"Lan niye demiyon çıktım diye! Ya anne kızının namusu gitti! Lan lisa unni adamın şeyini gördüm. Ay valla bana bir şeyler oluyor"
Ve bam jennie yerde. Sürünerek yanına gittim. Nabzına baktığım da atıyordu. Derin bir oh çekerek mavili çocuğa döndüm. O-ha yanın da sarışın bir çocuk daha vardı. Neyse şuan bunu düşünemem.
İkiliye dögru çemkirdim.
"Lan kız geberiyo burda siz napıyonuz! Kaldırın lan hastaneye götürcez!"
Sarı saçlı olan şoktan çıkarak yanıma geldi. Eğilerek jennie yi yerden aldı. Saçları ıslaktı sanırım yeni banya yapmış. Ya da ıslanmıştır? Üff lisa şuan bunu düşünme. Ve son kere bağırdım.
"Vicdansızlar!"
Ardından mavi kafayla birlikte peşlerinden koştuk.
Lisa & Jennie
Ehuehuehuehu
Tanışmaları çok güzel dimi? Bence çok hojjj bkedjbdebjfebu
Ayh hikayeyi yazarken heyecanlanıyorum rbjfjbrfbhfr.
Bölümler kısa olucak. Hem hızlı hızlı gelecek.
Neyse ben kaçar.
Gittim.
Bu sefer yapmicam sghxehdehed.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisler VS Hırsızlar
Fanfiction"Sizi bir gün yakalayacağım" Jennie elinde ki kağıdı hırsla yırttı. Kızlar ise jennie'ye katıldığını belli eden sesler çıkartıyordu. Asıl şimdi "kaçan kovalanır" oynayacaklardı. Boy×girl Bangtanpink Küfür içerir. [Tamamlanmış hikaye]