23. Bölüm

558 24 4
                                    

Multimedia' da Yağız&Selen çifti var!

Iyi okumalar :)

------

Baktığımda Tuna spor çantasını eline almış parasını masaya koyuyordu. Saçını düzeltip bana son kez bakan Tuna aheste aheste tüm kızların ona bakmasını aldırmadan çıkmıştı kafeden.

Bende yanımdan bir kış rüzgarı esip geçmiş gibi olduğum yerden onun geçip gittiği yere bakakalmıştım.

"Kahveniz. Siz bir şey istiyor musunuz?"

Önümdeki kahveye bir de Ferhat'la konuşan garsona bakmıştım.

"Ben de kahve alıyım o halde."

Ferhat' ın kahvesi hemen geldiğinde artık Melih takıntısı hakkında konuşmamız gerektiğini düşündüm.

Kaynar kahvesinden dudaklarını büzüştürüp iki yudum alan Ferhat' ın bu haline hafiften gülünce "Siz de içmeyi bir deneyin Aslı Hanım. Gülmekle olmuyor." demişti gülümseyen Ferhat.

Meydan okurcasına gülerek bakıp kahveyi dudaklarımı büzüştürerek ağzıma yaklaştırmıştım. Bir yudum aldığımda dilimin ve damağımın yanması saniyelikti. Ah yandım yaa!

Ağzımı açıp nefes alıp veriyor elimi de ağzımın içine hava girmesi için yelpaze gibi kullanıyordum. Kahvenin içimden geçtiği yerler yanarken Ferhat garsondan alel acele soğuk su istemişti.

Garson geldiğinde ayağa kalkıp suyu elinden almış ve yanıma gelip çenemden tutarak suyu içirmişti bana. Hala dilim yansa da en azından biraz olsun geçmişti.

Hoh!

Ferhat' a yüzümü çevirdiğimde 10 saniye bakışmış ve ikimiz de aynı anda kahkahalarla gülmeye başlamıştık.

"Meydan okumak he? Böyle yanarsınız Aslı Hanım." diye gülmeye devam ederken kaşlarımı çatmış "Sen nasıl oluyor da yanmıyorsun?" demiştim. Bu halime daha fazla güldükten sonra yerine geçip "Bilmiyorum artık." demişti kaşlarını yukarı kaldırarak.

Haşır haşır yanmamla ilgili şakalar yapıp dalga geçen Ferhat' a dakikalarca gülmüştüm.

Konu dönüp dolaşıp okula gelince "Ferhat, sen neden Melih' e karşı temkinli davranıyorsun?" diyerek istediğim konuyu açıp amacıma ulaşmıştım.

"Melih' i uzun zamandır tanıyorum çünkü. Kesin bir sebep olmasından değil, onun yapısından dolayı endişelendim."

"Nasıl biri ki?"

"İstediğini alana kadar peşini bırakmayanlardan."

"Ben bu durumda onun istediği bir şey konumunda mı oluyorum?"

"Belki de. "

"Pek öyle olduğunu sanmıyorum. Sen de lütfen bir dahakine ona karşı daha sabırlı ol."

"Off. Ama Aslı.."

"Benim için kavga etmenizi istemiyorum. Sonra Melih' in platoniklerinden biri başıma bela olur. Mazallah."

"Ahh buna bir daha izin vericeğimi sanıyorsan yanılıyorsun."

Aralıksız sohbetimiz ardından, kafeden ' ödemeyi ben yapıcam ' kavgamızı Ferhat galip gelerek kafeden çıkmıştık.

Dışarı çıktığımızda önümüzden geçen ilk taksiyi durdurmuş ve binmiştik. Evimin önüne geldiğimizde Ferhat'a ne kadar inmesine gerek olmadığını söylesem de benimle birlikte inmişti. Kapının biraz uzağında durmuştuk.

Aslına BakarsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin