Έφτασε στο σπίτι της κολλητής της μερικά λεπτά μετά τη "συζήτηση" που είχε με τη μητέρα της.Είχε μάλιστα καλέσει ταξί όσο ετοίμαζε τα ελάχιστα πράγματα που θα έπαιρνε μαζί της, αφού δεν είχε την παραμικρή διάθεση να βρίσκεται για πολύ κοντά στη γυναίκα .
Φυσικά, εκείνη δεν έκανε καμία προσπάθεια να της αλλάξει γνώμη, μόνο στάθηκε έξω απ' την κουζίνα, παρακολουθώντας τη καθώς κινούνταν απ' τον ένα χώρο στον άλλο.
Στο πρόσωπό της, ένα χαμόγελο που έδειχνε να διασκεδάζει με την όλη κατάσταση.
Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, έπιασε την κούπα που είχε ξεχάσει για λίγο και ήπιε μια τεράστια γουλιά απ' το ζεστό τσάι.
Ήταν τυχερή που η Romy είχε επιλέξει να μείνει μέσα εκείνο το βράδυ. Πάνω στη βιασύνη της, είχε ξεχάσει να της τηλεφωνήσει, οπότε όταν στάθηκε μπροστά απ' την πόρτα της πολυκατοικίας της και χτύπησε το κουδούνι, όπως ήταν λογικό παραξενεύτηκε.
Όμως αυτό πλέον, δεν είχε καμία σημασία για τη νεαρή καστανομάλλα τη στιγμή που της είπε ακριβώς τί είχε γίνει.
Το καλό ήταν , πως για οικογενειακούς λόγους κι εκείνη έμενε μόνη, οπότε δεν χρειαζόταν να αγχώνεται για ενοχλητικές ερωτήσεις απ' τους γονείς της.
Την άφησε να βολευτεί στο διαμέρισμα, να κάνει ένα ντουζ και να χαλαρώσει πράγμα που είχε πολύ ανάγκη.
"Ωχ, έλειψα για λίγο και χάζεψες"
Τα μάτια της Brianne, σταμάτησαν να ταλαιπωρούν το γεμάτο περιοδικά μόδας ξύλινο τραπεζάκι μπροστά της κι έπεσαν πάνω στην ψηλόλιγνη φιγούρα της φίλης της.
"Πολύ αστείο, Rom" απάντησε εκείνη, κάνοντας στην άκρη ώστε να κάτσει η άλλη κοπέλα.
Όμως πριν το καταλάβει, τα πόδια της βρέθηκαν ξανά πάνω στον καναπέ και πιο συγκεκριμένα στην αγκαλιά της Romy."Είσαι σίγουρη ότι δεν πεινάς; Μπορώ να σου φτιάξω ένα από αυτά τα περίεργα σνακ που τρώτε εσείς οι χορεύτριες"
Η ίδια κούνησε αρνητικά το κεφάλι της, χαμογελώντας με το σχόλιό.
"Πιθανότατα θα καταλήξει στο δικό σου στομάχι αντί για το δικό μου... Μην ανησυχείς, είμαι καλά"
Η νεαρή αμερικάνα δεν την πίστεψε κι αυτό φάνηκε απ' τον τρόπο που στριφογύρισε τα μάτια της στην τελευταία φράση.
Βέβαια δεν το σχολίασε, κάτι που η Brianne εκτίμησε.
Η φιλία τους, πήγαινε αρκετά χρόνια πίσω. Μπορεί τα ενδιαφέροντά τους να ήταν εντελώς διαφορετικά, τα χόμπι και οι προτιμήσεις τους στον ερωτικό τομέα επίσης εντελώς αντίθετα όμως αυτό δεν τις εμπόδισε ποτέ να έρθουν η μία κοντά στην άλλη.
ESTÁS LEYENDO
The moment we fell in love
RomanceΓια κάποιους ανθρώπους η αγάπη είναι το πιο όμορφο συναίσθημα που υπάρχει στον κόσμο αλλα για κάποιους άλλους ισοδυναμεί με πόνο και θλίψη. Όμως στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτε άλλο περα από στιγμές γεμάτες και απ'τα δύο, στιγμές που ίσως θέ...