5ο Κεφάλαιο

90 5 4
                                    


Η διαδρομή μέχρι τη νέα τους γειτονιά διήρκησε μόνο μερικά λεπτά.
Το καλό ήταν, πώς το αμάξι της Connie ήταν ήδη παρκαρισμένο στο πάρκινγκ του αεροδρομίου απ' την τελευταία φορά που είχε έρθει.
Οπότε, δεν ταλαιπωρήθηκαν καθόλου.

Ο προορισμός τους βρισκόταν αρκετά κοντά στο κέντρο του Quayside.

Μια ματιά στη νυχτερινή ζωή του Newcaatle μέσα απ' το αυτοκίνητο ήταν σίγουρο πως δεν θα τη βοηθούσε να καταλάβει πολλά.
Αλλά οι άνθρωποι έμοιαζαν χαρούμενοι απλά και μόνο που περνούσαν χρόνο με τις παρέες τους.
Αυτό της θύμιζε τόσο τη δικιά της, που δεν μπορούσε παρά να νιώσει μοναξιά στη σκέψη πως θα αργούσε για λίγο να τους δει.

Όταν επιτέλους στάθμευσαν, αισθάνθηκε την καρδιά της να χτυπάει γρήγορα. Πιθανότατα είχε να κάνει με το γεγονός πως από εκείνη τη στιγμή ξεκινούσε επίσημα η νέα τους ζωή.

Βλέποντας τους γονείς της να κατεβαίνουν απ' τ'όχημα, έκανε κι εκείνη το ίδιο για να τους βοηθήσει με τις αποσκευές.
Στη συνέχεια, πρόσεξε την Connie να προχωράει προς το γκρίζο οίκημα που συνόδευε το πλέον δικό τους γκαράζ.

Η αρχιτεκτονική των σπιτιών αλλά και η γειτονιά γενικότερα δεν της θύμιζαν σε τίποτα το μέρος στο οποία είχε ζήσει τόσο καιρό.
Ένας τόνος, αρκετά διαφορετικός εμπνευσμένος από χρόνια πριν έκανε την πόλη ακόμα πιο όμορφη, με τους πέτρινους δρόμους της και τα πολλά αγάλματά της.

"Αυτό είναι δικό μας;" ήταν η πρώτη της αντίδραση όταν μπήκαν μέσα.

"Κατά κάποιο τρόπο, μην ξεχνάς ότι πληρώνουμε ενοίκιο" της απάντησε η Connie γελώντας με την έκπληκτη έκφραση στο πρόσωπό της.

"Ξέρω κάποια που θα λάτρευε να μένει εδώ" είπε, σκεπτόμενη την Lisa, και το πώς είχε ξετρελαθεί με τη βίλα που είχαν πάει την άλλη φορά.

Στην πραγματικότητα, δεν θύμιζε σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. Όμως το ευρύχωρο σαλόνι, τα μεγάλα δωμάτια και τα ευχάριστα χρώματα θα έκαναν σίγουρα εντύπωση στην κοκκινομάλλα κοπέλα.

Το υπόλοιπο βράδυ κύλησε ήρεμα. Αφού φάγανε κάτι που παρήγγειλαν απ' έξω, η Jane είχε πάει από νωρίς για ύπνο με τη δικαιολογία ότι ήταν κουρασμένη.
Αν και όντως ένιωθε την ανάγκη να κοιμηθεί, αυτό που την απασχολούσε κατά τη διάρκεια όλου του ταξιδιού ήταν η Brianne.

Η απουσία της από το αεροδρόμιο την είχε πειράξει.
Αν μπορούσε να αγνοήσει την συμπεριφορά της, σε σημείο που η ίδια να καταλάβει πόσο πληγώθηκε, δεν θα έμενε μέχρι αργά στο τηλέφωνο περιμένοντας τη να απαντήσει στις κλήσεις της.

The moment we fell in loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang