@MTV
Den mystiske pige har fået et ansigt:@LolaWheeler
@Mtv LOL! Det er et gammelt billede! Her er et nyere:24,9k retweets 87,5k likes 48,9k kommentarer
(ClevverNews)
Nyhedsdame: "I eftermiddags gik Cameron Davis-fans amok! De seneste to uger har forsangeren til bandet The Bad Kings, lagt billeder op med en 'mystisk pige'. Siden har hele verden prøvet at finde ud af hvem hun var! Men i dag tweetede en bruger ud på Twitter et billede af sig selv og skrev: "LOL! Det er et gammelt billede. Her er et nyere:", som svar på et billede MTV lagde ud af hende. Brugeren har siden da vist sig, at tilhører den unge High school-elev, Lola Wheeler! Er det virkelig hende som er den mystiske pige? Det mangler vi stadig svar på!"
(Slut med nyhederne)
Jeg pauser youtubevideoen med et smil på læberne. Med det samme ringer min telefon.
(Telefon-samtale)
Mig: Halløj
Cam: lagde du et billede ud af dig selv fra din egen bruger?
Mig: Jeg er træt af at være anonym!
Cam: okay kom! Vi afslører din identitet sammen!
Mig: okay, farvel! Love youuuu
Cam: love you toooo
(Slut med samtalen)
»Ti minutter senere...eller mere...du ved...jaer«
Jeg træder ind i Cams lejlighed. Shawn er der stadig. Jeg gik tidligt, for jeg havde en masse lektier for. Jeg går over og giver Cam et kys. Han smiler.
"Er du klar?", spørger Cam. Jeg nikker.
@Cam_cameron
Hendes navn er Lola. Hun er 16 år. Og hun er min bby❤️
@LolaW_always9,86 likes
11,42 kommentarer
__________________________________________________________________________________________________
(Indlæs kommentarer)"Fedt at I ikke holder det hemmeligt mere" siger Shawn.
"Skal vi tage hen til squad'et?" spørger Cam. Jeg nikker.
Wikis synsvinkel:
Jeg sidder i lagerhuset med Soph, Jenny, Toby og Ash.
"Ej, har I set, at Lo og Cam har offentliggjort deres forhold!?" udbryder jeg. Soph rykker hen ved siden af mig og ser på skærmen.
"Fedt!" siger hun. Jenny trækker på skuldrene. Alex, Toby og Cole slentrer ind ad døren."Hey smukke tøser!" mumler Alex. Han sætter sig ned ved siden af Soph. Toby sætter sig ved siden af mig.
"Så har I hørt det?" spørger jeg spændt. De nikker. Der er en lidt akavet stilhed indtil Will (Wilma), Dani og en eller anden pige træder ind. Jeg skal lige til at spørge hvem det er, da alle rejser sig op."IIIIIIIIIIIIIIIGH! ROSE!!!!!!" hviner Soph. Hun løber hektisk hen og giver hende et kram. Selv Jenny løber over og krammer hende. Cole, Toby og Alex giver hende også et hurtigt kram. Toby laver et eller andet kompliceret håndtegn med hende. Cole smiler. Jeg tror aldrig, at jeg har set ham smile før.
"Aaaaw, jeg har savnet jer allesammen!" siger pigen, som jeg tror hedder Rose. Hun kigger forvirret på mig."Hvem er du?" spørger hun venligt, men stadig undrende.
"Jeg hedder Wiktoria, men du kan kalde mig Wiki. Jeg er lidt blevet en del af squad'et sammen med min bff, Lola. Men...hvem er du?" svarer jeg venligt.
"Jeg hedder Rose, og jeg plejede at være en del af gruppen. Ikke for at lyde tarvelig eller noget, men er du ikke lidt lille?"
"Jooh, altså vi er kun 16..." jeg kigger ned i jorden. Hun smiler."Hende Lola...det er Cams nye kæreste, ikke?". Vi nikker allesammen. Hun kigger ned i jorden. Vi taler lidt sammen. Hun er meget sød. Selvom at hun er venlig, sød og kender alle her undtagen mig, virker hun lidt sårbar. Nervøs. I don't know, usikker? Der er noget hemmelighedsfuldt over hende...hmm.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Secrets
Romance{VINDER AF ÅRETS ROMANTISKE BOG, DANISH FICTION AWARDS 2018} Lola er en 'good girl', men hvad sker der når hun falder for den hemmelighedsfulde badboy, Cameron? Og hvad sker der når hun bliver trukket ind på den slemme side af Californiens ungdom? K...