Kapitel 11

1.1K 26 3
                                    

Jeg åbner forsigtigt øjnene. Mine øjenvipper er klistret sammen, som havde jeg grædt i søvne. Jeg ligger på en seng inde på et værelse jeg aldrig har set før. Det sidste jeg kan huske fra i går, er at jeg talte med Alex, og han sagde Cam var en morder. Jeg har kun Cams hoodie og et par trusser, altså de samme som jeg havde på i går, på. Hvad sker der?

Jeg går ned fra sengen og hen til døren. Jeg kan høre nogen snakke derude. Jeg går ind i stuen. Cam, Toby, Cole, Ash, Ashtons kæreste Leah, Rose, Dani, Wiki, Will, Jenn, Tez, Soph, Gray, min bror Travis, Travis' bedste ven Alexander Heart og Zach Jackson og Zachs søster Noora. De vender sig allesammen mod mig. Jeg bliver virkelig pinligt berørt, og prøver at dække min krop bedst muligt. Heldigvis er Cams hoodie gigantisk på mig. Cam løber over og kysser mig, og de andre begynder at kramme mig. Jeg kender ikke Noora, Alexander eller Zach så godt, men de går på min årgang i skolen. Noora og Alexander er kærester og Nooras bedste veninde hedder Scarlett og er Travis' kæreste, andet ved jeg ikke rigtig.

"Hvad sker der? Hvor er vi?" spørger jeg forvirret.
"Vi er i Zachs hus. Jeg ringede til Travis, og han hjalp os!" siger Cam. Jeg når ikke at svare, før Wiki tager fat i mig.
"Er du okay, skat? Nåede han at gøre dig noget? Jeg er så ked af, at du måtte opleve sådan noget" hun begynder at få tårer i øjnene. Jeg kigger forvirret på hende.
"Hvad mener du? Hvad er der sket?". De kigger allesammen nervøst på hinanden.
"Kan du ikke huske det?" spørger Rose. Jeg ryster på hovedet.
"Alex bedøvede dig, og prøvede at voldtage dig" fortæller Tez. Jeg begynder at hyperventilere.
"Hvad mener I?..det...jeg...hvad?" Jeg tager mig til hovedet, og sætter mig ned på sofaen.

Intet giver mening. "Hvor...hvor er han?" spørger jeg.
Alle kigger på Cam. "Jeg...jeg skød ham..." siger han stille.
"DU GJORDE HVAD!?" råber jeg. Cam prøver at tage fat i mig. "GIV SLIP! JEG VIL ALDRIG SE DIG IGEN!" jeg rykker mig væk fra ham.
"Du må forstå, han havde tænkt sig at gøre sig ondt-" han prøver at argumentere, men jeg afbryder ham.
"FORSVIND! JEG KAN IKKE SE PÅ DIT KLAMME ANSIGT MERE, DIT SVIN! ALDRIG RØR MIG IGEN!!" jeg begynder at græde. Min stemme knækker. Jeg løber op af trapperne. Jeg kan skimte ud af øjenkrogen, at Cam fælder en tåre. Han går ud af hoveddøren. Efter ham går Cole. Mere når jeg ikke at se. Jeg går ind på det værelse, jeg tror er Nooras.

Noora kommer ind. Hun sætter sig på sengen ved siden af mig.
"Hør her...jeg kender dig ikke så godt, men har du tænkt over, hvor meget vi to egentlig har tilfældes? Vi er begge piger, vi er begge 16 år gamle, vi har begge en forfærdelig tvillingebror, som sjovt nok også er bedste venner med hinanden, vi går på samme årgang på samme skole og vi har begge datet en 18-årig sanger og guitarist ved Navn Cameron, og de har begge været en tand for voldelige!" hun griner kort, "den eneste forskel er, at min Cameron rent faktisk var en sociopat, og din er en dreng, der elsker en pige så ekstremt meget, at han vil gøre alt for at beskytte hende...inkluderende skyde den dreng, som skulle til at gøre hende fortræd".

Jeg sukker. Før jeg kan nå at sige noget, kommer Soph, Jenn, Dani, Will, Tez, Leah, Rose og Wiki. Wiki krammer mig hurtigt. "Vi bad drengene vente nedenunder" siger Soph.

"P-piger?" jeg tager mig til mit hovede. Bølger af gennemborende smerte banker gennem mine tindinger. "Hvordan slap i væk fra politiet?"

SecretsWhere stories live. Discover now