4 måneder senere
"Godmorgen, baby", jeg bliver vækket af Shawns dejlige morgenstemme. Han kysser mig blidt, og hvisker så: "Og tillykke med fødselsdagen".
Jeg smiler. "Godmorgen, skat".
"Så kan du huske, hvad vi har aftalt skal ske i aften?" spørger han, med dansende øjenbryn. Jeg griner, efterfulgt af rødmen. "Selvfølgelig kan jeg det" smiler jeg.Jeg giver ham et lille kys, før jeg rejser mig op.
"Nå, men tak fordi, jeg måtte sove her i nat, men. Jeg må hjem nu, skal spise brunch med mine forældre og Travis". Han nikker.
"Kan jeg låne en hoodie?" spørger jeg.
"Hvad med det tøj du havde på, da du kom?"
"Der havde jeg en af dine andre hoodies på jo"
"Når ja," han hiver sin t-shirt af og kaster den hen til mig, "magter ikke hente noget nyt fra skabet".
Jeg trækker den ned over hovedet, da jeg kun har en bh på.
"Vi ses" siger jeg, da jeg går.***
"Jeg er hjemme" råber jeg, i det jeg træder ind i mit hus.
"Jamen der har vi jo vores andet fødselsdagsbarn!" siger min far, da han hører mig.
"Hvordan har Shawn det så?" spørger min mor.
"Han har det skam godt. Hvor er Travis?"
"Han sover stadig" svarer hun.
"Nej, han gør ej" råber Travis ned ad trappen. Han løber ned til os.Jeg gaber.
"Hvad så, er du træt efter al den sex du og Shawn har haft?" spørger han nonchalant. Han tager sin arm rundt om mig.
"Travis!" udbryder min mor chokeret.
"Mor, slap af, hun er nu 17 og har en seriøs kæreste, går du virkelig ud fra, at hun ikke har sex?"
Min mor er mundlam.
"Okay, ikke fordi det rager jer, men vi har ikke gjort det endnu", jeg vikler mig ud af hans arm og sætter mig ved bordet.
"Endnu" gentager han sjofelt. Jeg ruller øjne af hans kommentar."Okay, maden er klar, sæt jer til bords allesammen" siger min mor så. Vi sætter os allesammen ned. Efter vi har spist, åbner Travis og jeg vores gaver. Derefter bevæger jeg mig oven på, hvor jeg tager et bad. Resten af dagen laver jeg ikke så meget.
Først klokken 19:30, banker min mor på min dør. "Shawn er her nu" råber hun. Jeg tager en dyb indånding og tager så mit overtøj på. Shawn og jeg skal bare være sammen og se film eller noget. Travis skal også være sammen med sin kæreste i aften, men jeg tror, de tager til en fest hos hans ven, Alexander.
Jeg løber ned af trappen, og bliver mødt med et kys af Shawn, da jeg kommer ned.
"Så må I hygge jer" siger min mor, "og husk nu beskyttelse!".Jeg skynder mig at lukke døren.
"Har du fortalt hende om vores plan?" spørger Shawn, da vi går ned mod bilen.
"Nej, selvfølgelig ikke, Travis fik hende bare op at køre tidligere i dag" forklarer jeg. Vi sætter os ind i bilen, men jeg opdager hurtigt, at vi ikke kører den rigtige vej.
"Hvor kører du mig hen?"
"Vent og se, skat" siger han. Med en hånd på rettet, placerer han den anden på mit lår. Jeg smiler, jeg elsker ham så meget.Inden længe, ankommer vi til et hus, jeg genkender næsten ligeså godt som mit eget. "Hvad laver vi ved Wiki's hus?".
Han svarer ikke, men hjælper mig til gengæld ud af bilen. Vi går op til døren, men i stedet for at banke på, åbner Shawn bare døren. Hvad foregår der? Lyset er slukket, og jeg begynder så småt at gennemskue, hvad vi laver her. Min hypotese bliver bekræftet, da lyset bliver tændt, og nogle venner fra skolen og bad squad (Dem der er tilbage af dem i hvert fald. Squad'et er blevet meget opløst på det sidste. Det er kun Tereza, Toby, Ashton, Soph, Wiki, mig og Cam der sådan set stadig er en official del af det, og vi ser stort set ikke hinanden længere) springer frem og råber "surprise". Jeg smiler stort.Wiki løber hen til mig og giver mig et kram. "Tillykke Lo!" siger hun. Bag hende kommer Toby gående. Han giver mig også et kram, og tager så armen rundt om Wiki. Efter dem kommer alle hen til mig en efter en. Der bliver sat musik på, og folk begynder at drikke.
Jeg står og snakker med Soph, da jeg mærker to arme folde sig sammen om min talje, efterfulgt af et kys på halsen. Jeg vender mig om og ser Shawn.
"Vil du danse?" spørger han, han er klart lidt beruset.
"Du er elendig til at danse" griner jeg.
Han gisper dramatisk og lægger en hånd på hjertet. Jeg griner igen.
Jeg kigger hen på Wiki med et undskyldende blik, inden jeg trækker Shawn med ud på dansegulvet. Vi begynder at danse.Pludselig åbner døren, og alle bliver stille. Jeg vender hovedet for at se, hvad der foregår. Mit smil forsvinder hurtigt, da Cameron møder mit blik.
Hej med jer.
Undskyld at jeg er så dårlig til at opdatere mine bøger, men jeg har så travlt for tiden.
Jeg skal konfirmeres om 9 dage, så jeg bruger rigtig meget tid på det for tiden.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Secrets
Любовные романы{VINDER AF ÅRETS ROMANTISKE BOG, DANISH FICTION AWARDS 2018} Lola er en 'good girl', men hvad sker der når hun falder for den hemmelighedsfulde badboy, Cameron? Og hvad sker der når hun bliver trukket ind på den slemme side af Californiens ungdom? K...