(Ikke redigeret)
The bad squad:
Lola: Godmorgen venner
Wiki: Aaaaw, I er fucking #goals!
Soph: Aaaawwww
Cam: I know
Ash: Hvor er I på vej hen?
Cam: Vi mødes med Shawn
Cole: Why?
Cam: Lo er fan
Dani: loool, det troede jeg kun, at små piger var😂😂
Soph: hvad? Shawns musik er the shit🔥
Cam: Vi må gå
Soph: Baiiiiiiiiiii
Wiki: VENT HVAD SKAL I MØDES MED SHAWNIE OMG OMG OMG JEG VIL MEEEEEEEEED
Wiki: SVAR MIIIIG______________________________________________________________________________________________________
Jeg lægger min mobil ned i lommen.
"Så vi mødes bare med ham i lobbyen?", spørger jeg.
"Jeps", svarer Cam. Vi sætter os ned på en sofa, i lobbyen til Cams lejlighed.
Efter et par minutter, træder Shawn ind. Han smiler da, han ser Cam. De udveksler sådan et af de der dumme 'bro-hugs'.
"Caaam! Lang tid siden!", griner Shawn. Cam hilser tilbage. Shawn vender sig mod mig.
"Er du den der mystiske pige, alle taler om?", spørger han med et stort smil. Jeg nikker forlegent.
"Må jeg tage et billede?", fan-girler han. Jeg rynker på brynene.
"Hvorfor?"
"For du er pisse kendt?", griner han. Jeg griner lidt.
"Jeg er pisse kendt? Du er Shawn Mendes!"
"Er det rigtig? WHAAT!? Det ville jeg aldrig have opdaget selv!"
Cam står bare og glor på os, som om vi er syge i låget.
"Jeg ser ikke så godt ud lige nu, men hvis du lover ikke at poste det, kan jeg sende dig et billede!", foreslår jeg. Han nikker, og jeg sender ham dette billede:
"Tak, men du ser da lidt yngre ud der, og dit hår er også anderledes!", siger han undrende.
"Det er et billede fra sidste år...da jeg kun var 15!". Han nikker igen. Cam læner sig ned over mig, og kysser mig på nakken.
"Kan jeg se?", spørger Cam så. Jeg viser ham billedet.
"Woow, sidste år? Dit hår vokser sgu da pisse hurtigt, så!", måber han.
"Har du nogensinde hørt om extensions, Sherlock?", griner jeg tilbage. "Ej, det er rigtigt nok at mit hår er blevet lidt længere. Og min naturlige hårfarve er også groet tilbage!".
»Senere på dagen«
"Seriøst?", griner jeg. Shawn fortalte lige om en sindssyg fan han havde på et tidspunkt. Shawn nikker. Han tager sin mobil op og tjekker lidt sociale medier. Pludselig taber han sin mobil. Han griber den med hænderne, men kommer til at trykke på skærmen. Han tager den op og kigger rædselslagent på skærmen. "Fuck", udbryder han panisk. Cam og jeg udveksler blikke.
"Er den gået i stykker?", spørger Cam undrende. Shawn ryster hurtigt på hovedet.
"Det er meget værre!", han vender mobilen så vi kan se.
@Shawnmendes
Jeg ser panisk over på Cam."Ka-kan du ikke slette det!?", spørger han.
"Billedet har allerede 953 likes, nogen har helt sikkert taget et screen shot! Folk spørger hvem hun er!!", hviner Shawn.
"Eehm...kan vi ikke bare...du ved...go with the flow?", spørger jeg. Cam tøver lidt.
"Er du klar?", spørger han. Jeg nikker. Cam går ind på Instagram og kommenterer: »Det er den mystiske pige...«
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh.
Undskyld for den lange vente tid!Skrevet den 29. November 2017!!! (Aaaaaaaaaaaaaargh, det er første december i MORGEEEEEEEN!!!!!!!!!!!)
(Jeg skrev det her kapitel får tid!)
Udgivet den 5. December 2017!!! (Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh det er allerede decemberrrrr!)
Jeg er ikke parat til at kalde det 2018 endnu!!! Aaaaaarrghhhhhh, hvad skal jeg gøre, jeg er ved at blive en gammel kone!!!! Så skal jeg købe flere katte! Jeg har kun to indtil videre, men jeg skal eje flere, GOD DAMMIT! Hvorfor ejer jeg ikke flere katte!???? Iiiiiiiiiiiiighhhhh, jeg DØØØØØØRRRR! Det er Manu Rios' 19 års fødselsdag den 17.!!! Jeg ved at han er 5,5 år ældre end mig, men jeg har stadig tænkt mig at gifte mig med den smukke, spanske dreng!..nåååååår ja min lillesøster har også fødselsdag den dag...men det er en lille smule irrelevant!!! UUUUUUUUGUGUUGGHGHGHG
ESTÁS LEYENDO
Secrets
Romance{VINDER AF ÅRETS ROMANTISKE BOG, DANISH FICTION AWARDS 2018} Lola er en 'good girl', men hvad sker der når hun falder for den hemmelighedsfulde badboy, Cameron? Og hvad sker der når hun bliver trukket ind på den slemme side af Californiens ungdom? K...