Kapitel 2

2K 43 3
                                    


(Ikke redigeret)

Jeg vågner af en syg hovedpine. Jeg kan mærke at jeg ligger i ske med nogen, og kommer hurtigt i tanke om at jeg gik hjem til Cam. Jeg finder hurtigt min mobil frem. Klokken er 10! Fuck, Fuck, Fuck, min mor dræber migggggg.

Jeg skynder mig at sende en besked til min tvillingebror, Travis.

Mig: Hey T, kan du sige til mor at jeg sov hos Wiki i nat?

T: Gjorde du da det?

Mig: kan det ikke være lige meget?

T: uhlala, har du endelig haft sex

Mig: nej! Grayson er desuden i London til på mandag!

T: hvem sov du så hos? O.o

Mig: bare sig det til hende!

T: kan ik, der er krise, så måtte tage hjem til Zach

Mig: hvad kan være vigtigere end min overlevelse?

T: der er en eller anden der har slået hans lillesøster, så vi skal banke ham der gjorde det!

Mig: kaaaaay

Jeg lægger min mobil fra mig, og vender mig om mod Cam

"Har du sovet godt?" Spørger han. Fuck hans morgenstemme er sexet! Jeg nikker smilende. Jeg lægger så mærke til at han har bar overkrop, men det bliver meget værre, da jeg ser, at det er fordi jeg har hans bluse på!

"Du er vildt god at ligge i ske med, vidste du det?" Spørger han sødt. Han trækker mig tæt indtil sig, men selvom det føles viiildt dejligt, skubber jeg mig selv lidt ud.

"Jeg er ikke din kæreste!" Griner jeg. Han smiler.

"Ikke endnu, nej" han giver mig et lille kys på næsen, og jeg FLÆKKER af grin.

"Je-jeg h-hh en...en...en... KÆR-kær-r-reste" og med de kun halvt forståelige ord, skifter Cams ansigtsudtryk fra glad-forvirret.

"Oh...jeg...undskyld, jeg vidste ikke at du havde en kæreste..." siger han og ruller væk fra mig i sengen. Jeg stiller mig op, og finder mit eget tøj frem.

"Er du sød at vende dig om?" Spørger jeg akavet.

"Jeg så dig topløs igår da du skiftede til min bluse!" Griner han.

"HVAD?"

"Ja, du sagde noget om at det var pisse sexistisk at jeg måtte gå rundt og vise hele verden MINE boobs, men bare fordi st du har en bunke gult fedt under dine, betyder det, at du ikke må!"

Jeg ryster på hovedet. Jeg vender mig, trods hans kommentar, om så han kun kan se bagsiden af mine underbukser og min ryg.

"Hvor lang tid har du været kærester med ham der?"

"6 år...siden vi begge var 10" svarer jeg. Jeg sætter mig igen på sengen, efter jeg har taget mit tøj på.

"Så...så I elsker virkelig hinanden, huh?"

Jeg trækker på skuldrene. "Ja, I guess..." svarer jeg. Men...elsker jeg ham virkelig? Jeg ved snart ikke længere.

"Øøøhm, skal jeg køre dig hjem?" Spørger han så for at skifte emnet. Jeg nikker.

"Det ville være vildt fedt!"

•••
Cam følger mig til døren. Heldigvis er det Travis der åbner.

"WOW, halløjsa! Jeg er Travis Wheeler, Lolas storebror!" Introducerer han sig selv.

"Storebror? Du er to minutter ældre end mig, come on!" Væser jeg. Cam rækker hånden ud. Travis giver den et klem.

"Hey. Jeg er Cameron. Hyggeligt at møde dig!" Cam giver mig et kram, før han går ud til sin motorcykel.

"Holy Fuck, er du Grayson utro!?" Udbryder han, da Cam er kørt væk.

"Nej, selvfølgelig ikke, vi er bare venner!"

"Er han ikke meget ældre end dig?"

"Kun to år, det er ikke fordi han er pædofil, vel!"

"Hvor kender du han fra?"

"Det er en lang historie..." jeg træder ind i mit ydmyge hjem.

"Hvor er mor, og sagde du ikke at du skulle banke en fyr?"

"Mor er ude at handle, og det har jeg allerede gjort!"

"Det var sgu da hurtigt!" Udbryder jeg. Han trækker bare på skuldrene og går op på sit værelse.

Jeg sætter mig på sengen, og det går pludselig op for mig: Hvad fanden blev der af Wiki igår?

Jeg skynder mig at ringe til hende. Hun tager den ikke. Jeg ringer igen. Hun tager den ikke. Jeg ringer igen.

"Hallo? Hvorfor ringer du så meget!? Jeg har pisse meget tømmermænd!"

"Hey Wiki. Saaaaaaameeee"

"Hvorfor ringer du?"

"Jeg ville bare høre hvad der blev af dig igår?"

"Jeg tog bare med Toby hjem!"

"Serøst, Wiki?"

"Whaaat? Speaking of, OH MA GAAAAAAAAWD!"

"Hvad?"

"OMG, OMFG, DU TOG JO MED CAM HJEM! Hvordan var det!!?"

"Hvad mener du?"

"Du skal ikke lade som om at I ikke havde sex!"

"Det havde vi ikke!"

"Serøst!? Come on, lev dog lidt!"

"Jeg ville aldrig være Gray utro!"

"Det har du jo allerede været, søde ven!"

"Hvad mener du?"

"Havde du blackout igår?

"Altså...jeg kan kun huske et par ting fra aftenen..."

"Du kyssede Cam"

DAM DAM DAAAAAAAM!
Der skete der lige noget, hva?

Sorry for det korte kapitel!

Skrevet den 22. Oktober 2017

SecretsWhere stories live. Discover now