0.1

3.6K 141 93
                                    

YAZDIM VE SİLİNDİ BAŞLAR BAŞLAMAZ BU NE ŞANSSIZLIKTIR?

Neyse neyse iyi okumalar.-tekrardan yazıyorum wtf-

*Ayaz Kaan*

3 haftadır konuşmuyoruz. Okul değiştirdim. Bi kız için okul mu değiştirilir demeyin. O sıradan bi kız değil. Eski sevgililerini zor atlatan biri de değilim. Ama Asmira öyle değildi işte. Belki de öyleydi ama ben büyütüyordum. Öyle olsaydı düşündüğü şeyi yapmayacağımı bilirdi. Neye inanmak istiyor ise ona inanır insan. Asmira bizi bitirmek istiyormuş demek ki. Her şeyin bir sonu vardır. Dünyanın bile. İnsanlar ölür, sorunlar unutulur, hisler yok olur ve hayaller suya düşer. İşte, hepsi mutsuz son. Zaten mutlu olsa son olmazdı değil mi? Asmira bir kere bile beni dinlemedi. Ben de kendimi açıklama gereği duymadım zaten. Bana güvenmeyen bir insana neden kendimi açıklayayım ki? Elbette insanlar hata yapabilirler. Öyle değil mi? Evet ben de yaptım. Ne yaptığımı biliyorsunuz zaten. Şimdi oralara da girmeyeyim hiç. Söyleyeceğim şuydu Asmira'nın ayrıldıktan bir gün sonra sevgili yaptığı.

*

Bölümler ne sıklıkla gelir bilmiyorum. Allah'ım yazdığım bölüm silindi çok sinir bozucu dllaskqpkdncmd.

İkinciyi yazmamı isteyenler vardı bende yazdım. Umarım sıkmam sizleri.❤️
BOL BOL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM❤️

He birde, ithaf yapayım mı her bölüm? İsteyen olursa yorumlara belirtsin💕

SİZCE AYAZ KAAN GERÇEKTEN ASMİRAYLA KONUŞURKEN BAŞKA BİR KIZLA DA KONUŞUYOR MUYDU?

ASMİRA'NIN SEVGİLİ YAPMASINA NE DİYORSUNUZ

06.01.2018💞

Fil Dışkısı 🍁 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin