TUĞÇE'DEN...Evet. Asmira'nın telefonunu alıp o mesajları Ayaz Kaan'a ben atmıştım. Ama kimse de bana neyin var diye sormadı değil mi? Neden Berk'i seviyorum dedim mesela. Bahsedeyim biraz.
Şu ana kadar sadece bir kişiyi sevdim. Şunu bunu seviyorum dememin de bir sebebi var aslında. Berk'i hiç sevmedim. Arkadaşım olarak sevdim. Ama daha ötesi olarak asla görmedim. Berk'i seviyorum dedim. Çünkü Asmira gibi iyi bir arkadaşı kaybetmek istemedim. Sevdiğim kişiyi anlamışsınızdır diye düşünüyorum.
Evet Asmiraya Ayaz Kaan'ın başka bir kızla konuştuğunu da ben söyledim. Eğer Asmira gerçekten seviyor olsaydı, güveniyor olsaydı dinlerdi Ayaz Kaan'ı. Asmira hakkında sizin bilmediklerinizi biliyorum. Sonuçta en yakın arkadaşı benim değil mi? Ayaz Kaan'ın gerçekleri görmesine yardımcı oluyorum o kadar. Hemen beni kötü bellemeyin. Asmira ve Ayaz Kaan daha önceden de sevgiliydi. Biliyorsunuzdur siz zaten. O ikisi o zamanlarda sevgili değilken Ayaz Kaan ile sevgiliydik. Peki o ne yaptı? En yakın arkadaşım ile çıktı. Hemen beni kötü bellemeyin demiştim size. Sizin (hala daha sevdiğiniz) eski sevgiliniz, en yakın arkadaşınız ile çıksa siz ne yapardınız. Bence ben çok bile dayandım.
Tabi Asmira da biliyor Ayaz Kaan ile çıktığımızı. Bilmesine rağmen bana nispet yaparmış gibi onunla olan anılarını anlatıyor. Bilmiyor ki Ayaz Kaan'ın ilk sevgilisi benim. Ayaz Kaan ile çıktığımızı hafızasından silmiş gibi davranıyor.
Peki şimdi sizce Asmira, Ayaz Kaan'ı hak ediyor mu?
HİİİİÇ BEĞENMEDİM BÖLÜMÜ.
-diğer bölüm ne olduğunu daha iyi anlayacaksınız.
TUĞÇEYİ KÖTÜ BİRİ DİYE DÜŞÜNMENİZİ İSTEMİYORUM.
BENCE GAYET HAKLI. (!)
TUĞÇE HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?
ASMİRA HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
ASMİRA-AYAZ KAAN MI?
TUĞÇE-AYAZ KAAN MI?