1.1

1.5K 120 131
                                    


Asmira'dan♥️

Ayaz Kaan omzumu dürtünce arkamı döndüm.
"Ne istiyorsun dersi dinliyorum?" diye sordum.

"Ne işin var be senin. Gitsene sen sevgilinin yanına."

"Aaaa benim sevgilim mi varmış? Ben neden bilmiyorum."

"Ulan açtırma ağzımı Egemen piçine ne oldu?"

Öğretmenin bize bakıp 'Şştt' yapması ile önüme döndüm. Dersin huzurunu bozmamak önemli değil mi?

Teneffüs zili çalar çalmaz Ayaz Kaan direkt yanıma oturdu. " Ne işin var kızım senin burada?"

"He beni istemiyorsun yani öyle mi Ayaz Kaan?" diyip konuyu değiştirmeye çalıştım.

"Asmira, Egemen piçine ne oldu demiştim?" tek kaşını kaldırarak baktı, cevap istiyordu doğal olarak.

" Ayaz Kaan."

"Efendim?"

"Ben seni hâla, ilk günden bile daha fazla sevdiğimi fark edince konuştum Egemenle, ayrıldık yani biz."

"Ne- ne demek seni daha çok sevdiğimi fark edince?"

"Duydun işte. Seni ilkinden daha çok seviyorum. Neden çıktım onunla bilmiyorum ama seni gerçekten çok seviyorum ben ya." beklenti dolu gözlerimle gözlerine baktım. Tam konuşmaya başlayacaktı ki ders zili çaldı. Duymadığımı düşünüp bir şey söylemişti yerine geçerken, ama duymuştum işte.

"Ben de seni ilk günden daha çok seviyorum."

♥️

DOSTUM 4-1 OLDUK. BEN BU GAZLA DAHA FAZLA DURAMAM GİDİP BABAMLA HALAY ÇEKECEĞİMM LDMFMSŞAÖFKS

DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ!💕

- ANILAAAR ANILAAAR :") ve bugün maç var? sldöwşfşşs

BOL BOL YORUM BEKLİYORUM KUZULARIM EĞER İLGİNİZ HOŞUMA GİDERSE BU TATİLDE ELİMDEN GELDİĞİNCE BÖLÜM ATACAĞIMM💓 (belki günde 1 tane atarım?🤭)

seviliyorsunuuz♥️

Fil Dışkısı 🍁 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin