3. KİŞİ AĞZINDAN...Tuğçe ailesinin baskısı ile psikolog yardımı alıyordu. İçinde kişilik bölünmesi vardı. Bu hastalığı onun gerçekte yaşamadığı şeyleri yaşamış gibi hissetmesine, yaşadıklarını ise unutmasına neden oluyordu. Bazen kendi kontrolünü kaybediyordu.Kendi kontrolünü bölünen kişilikler ele geçiriyordu. Yapmak istemediği davranışlarda bulunup, herkesi kendinden uzaklaştırıyordu.
Bazen acı çekmeyi sevip kendini kesiyordu. Bazen arkadaşlarının mutsuzluğu onu mutlu ediyor, arkadaşlarını üzüyordu. Böyle böyle kişilikler çoğalmış, hastalığının ileri evrelerine geçmişti. Belirlenen 4 tane kişiliği vardı. Bunlardan biri nefret, bir diğeri kıskançlık, diğeri depresif, dördüncü ve en sonuncu olan ise kaygı duygularını ele alan kişiliklerdi. Doktora gitmesine rağmen bunlar bir türlü son bulmamış, aksine çoğalmıştı. Tuğçe'nin yaşama isteği gittikçe tükenirken arkadaşlarının hiç bir şeyi fark etmemesi onu daha da zorluyordu.
Oysa arkadaşlarına en ihtiyacı olduğu zamandı şu an.
•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•
YANİİİ ASLINDA TUĞÇE VE AYAZ KAAN HİÇ ÇIKMADI EHÜHEHE. GEÇEN BÖLÜM İNANDINIZ AMA DİMİ JDJVBEJİRBJGBNGKLJ. ASLA AMA ASLA ASMİRAM YAPMAZ ÖYLE BİR ŞEY.
TUĞÇENİN HASTALIĞINDAN KAYNAKLANIYOR YAPTIKLARI.
YAŞAMADIĞI ŞEYLERİ YAŞADIĞINI ZANNEDİYOR. BU DA KİŞİLİKLERİN ONA YAPTIĞI OYUN GİBİ BİR ŞEY. -ARAŞTIRIP GELDİM ŞŞŞT.-
DİĞER BÖLÜM GÖRÜŞÜRÜÜZ.,
SEVİLİYORSUNUZZ <3