ALLAH İÇİN YORUM YAPIN YA MOODUM DÜŞÜYORRR🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙅🏻♀️
İyi okumalar💞
Asmira'dan✨
"Öncelikle sorumu cevaplamanı istiyorum." diyerek başladı konuşmaya. Ne diyeceğini biliyordum. Duymamazlığa gelmiştim ama 3 kere falan sormuştu. Bana güveniyor musun? Düşündüm. Ona güveniyor muydum? Eğer ona güvenseydim ondan bi açıklama beklerdim öyle değil mi? Demek ki güvenmiyormuşum.
Sorusunu sormasına izin vermeden "Hayır Ayaz Kaan, sana güvenmiyorum.""Peki. Bu yüzden açıklama yapmamı beklemedin değil mi?"
"Evet. Çünkü bana gerekli açıklamayı senin yerine başkaları yaptı."
"Başkalarını dinledikten sonra gelip bir de bana sorsaydın böyle olmazdık."
"Güvenip güvenmediğimi öğrenmek için mi konuşmaya çalışıyorsun?"
Bu sırada ben çantamı toplamış, dışarıya çıkmış ve yürümeye başlamıştık.
"Hayır Asmira. Sen beni terk ettin. Henüz ayrılmış sayılmayız. Ve sen beni o dangoz herifle aldatıyorsun."
"Siktir deli."
"Benim lafımı bana satmak. Güzel taktikmiş Pikachu hanım."
"Ayaz Kaan. Ben artık pikachu hanım değilim."
"Sorun değil ben de artık Fil Dışkısı bey değilim zaten." İşte bu cümlesi gerçekten acıtmıştı. Açıklama yapmak için geldiğini sanmıştım. Ama tamamen ayrılmaya gelmiş anladığım kadarıyla. Beni kendisine inandırmasını beklerken, o hiç uğraşmıyordu bile.
"Asmira benim seninle konuşmaya çalışmamda ki amaç-" duraksadı, derin bir nefes aldı. Yürümeyi bırakıp bana döndü. Gözlerine bakmaya zorladım kendini. Ciddi bişey söyleyecek gibi duruyordu."
"Vedalaşmak."
"Vedalaşmak?"
"Bir daha görüşmeyeceğiz işte. Senin istediğini yapıyorum. Gidiyorum."
Ben böyle birşey istememiştim ki...
♥️
Bol bol yorum bekliyorum🤓
Seviyorum sizlerii♥️-yb ne zaman gelsin?
-yarıyıl tatilinde her gün bölüm atmamı ister misiniz?💚