YORUMLARA ÇÖKÜN DE EĞLENELİM AZCIK😂♥️
✨
Eve geldiğimde Egemen bir sürü mesaj atmıştı. Hiç birine cevap vermeyi düşünmüyordum. Çünkü düşünmeye ihtiyacım vardı. Ayaz Kaan'a güvenip güvenmediğime karar vermem gerekiyordu. Gitmesini isteyip istemediğimi düşünmem gerekiyodu. Onu sevip sevmediğime karar vermem gerekiyordu.
En sevdiğim şarkılardan birini açtım. Yatağıma oturup düşünmeye başladım. Sahi kim atmış olabilirdi o mesajları şifremi bilen tek bir kişi vardı. Egemen. O atmış olabilir miydi? Neden atsındı ki? Belki de kıskanmıştı. Onu benden tamamen uzaklaştırmak için yapmıştı. Ama günahını da alıyor olabilme ihtimalim de vardı. O beni hep özel hissettiriyordu.
Egemenin benim için yaptığı sürprizleri hatırlayınca kendimden utandım. Onun yaptığını düşünmem çok saçmaydı. Egemen gerçekten çok iyi biriydi.
PEKİ YA AYAZ KAAN?
Ayaz Kaan iyi birisi miydi? Kesinlikle Ayaz Kaan, Egemenden daha iyi birisiydi. Egemen'e aşık değildim. Sadece arkadaşım olarak görüyordum onu. Daha fazlası değildi benim için. Olamazdı da zaten.
Ama Ayaz Kaan öyle değildi. Egemen özel hissettiriyor evet ama Ayaz Kaan dünyadaki tek insanmışım gibi hissettiriyordu. Egemen iltifat ettiğinde utanmıyordum ya da kalbim hızlanmıyordu. Ayaz Kaanda öyle değildi. Tek kelimesiyle kalp atışımı hızlandırabiliyor, yanaklarımın kızarmasına sebep oluyordu.
Ayaz Kaan'a baktığımda alıp kalbimde saklama isteğim beliriyordu. Egemende aynısı olmuyordu.
Yani ben Ayaz Kaan'ı hala seviyordum. Ona eskisinden daha fazla aşıktım.
****
BÖLÜMÜ ERKEN ATTIM FMDFNVFDNFJ
SİZCE O MESAJLARI ATAN KİM?
AMİRA SONUNDA KENDİNE İTİRAF ETTİ AYAZ KAAN'I SEVDİĞİNİ.
EGEMEN'E DE SÖYLEMELİ Mİ SİZCE?
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUUZ ?
DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ SEVİLİYORSUNUUZ ♥️