galaksidebikedi bu bölüm sana'♥️ her bölümde yorum yaparak beni mutlu ediyosun, teşekkür ederiim🙏🏻Her gün bölüm atmak istiyorum ama atmıycam dösşaşslslsl
Asmira'dan✨Zil çalar çalmaz sevdiceğimin yanına geçtim hemen. Öyle salak salak oturmaya devam edince de dayanamayıp kafamı omzuna koyup iyice yerleştim. Özlediğinden olsa gerek itiraz etmeden kolunu omzuma atmıştı. Sevgili gibi gözüküyoduk. Zaten bana göre sevgiliydik ama o bilmiyodu bunu işte. Ama hatırlatıcam aklınız kalmasın sizin.
Ders zili çaldığında da omzundan kalkmadım. Teneffüste herkes dersin boş olduğunu öğrenmiş ve dışarıya çıkmışlardı. Ben de hayalimde olan barışma sahnesini gerçekleştirecektim.
Yine eskisi gibi okulda camda görünce 'Yiğidimii gördüüüğm' diye sevinip, beni çağırdığı zaman da 'Sevdiceğin çağırıyor' dedikleri zamanı özledim. Ve o zamanları geri getirmenin de vakti gelmişti. Hatta geçiyordu bile.Kalkmaya çalışınca kolunu tutup nereye gideceğini sordum sevdiceğime.
"Tuvalete gidiyorum Asmira.""Gitmiyosun çünkü bir şey anlatmam gerek."
"Çabuk anlat çünkü çişim geldi."
"Tamam ama bölmeyeceksin?"
"Bölmeyeceğim hadi."
"Şimdi şöyle ki ben sana sorunca sen kabul etmiyorsun, ama sevmiyorum seni de diyemiyosun. İkilemde kalıp duruyorsun o yüzden biz seninle barıştık ve yeniden çıkmaya başladık. Bunu da bil ve buna göre davran diye söylüyorum. Gerçi benim düşüncelerime göre biz çoktaan barışmıştık ama sen bilmiyodun işte."
"Bitti mi?"
"Bunu mu diyceksin sadece?"
"Diyecek bir şey mi bıraktın kızım. Barışmışız madem daha da bozmayayım moralini."
"Derken?"
"Tamam ulan barıştık." demesiyle sımsıkı sarılmam bir oldu. Ama şu duygusal anın içine sıçmasa olmazdı işte,
"Asmira çişim var yapıcam şimdi altıma sal bi beni ya."
♥️
BARIŞTIRDIM AMA YORUMLAR VE OYLAR AZ GELİRSE AYIRIRIM DKAŞÇAÖXŞZŞAŞAŞ
BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ?
YORUM ATIN YORUUUUMM